זה כבר מזמן לא סוד. האויב של שופרסל הוא לא
רמי לוי ואפילו לא יינות ביתן, אלא רשת סופר-פארם, אשר מצליחה וכל פעם מחדש, ליצור לסניפיה תנועת לקוחות ערה.
עם השקת מזון התינוקות החדש של שופרסל והניסיון להקים מחלקת קוסמטיקה מורחבת ובישום (עדיין ללא הצלחה) בשופרסל, כעת יותר מתמיד הופך העימות בין הרשתות, ליותר מעניין.
סופר-פארם, אשר מתמהמהת ללא סיבה הגיונית לטווח הארוך בכניסה למזון תינוקות, כנראה בגלל מערכת היחסים ההדוקה בין הרשת לבין אסם, (אשר יחסיה עם שופרסל הולכים עם הגבול העדין והזהיר בגלל המותג הפרטי של שופרסל), מוצאת את עצמה במגננה במגרש הביתי שלה, דבר שיחייב אותה למצוא פתרון יצירתי למזון תינוקות, אולי אפילו במזון תינוקות מיוחד אשר ייוצר על-ידי מטרנה במיוחד לסופר-פארם.
מנגד, סופר פארם ממשיכה להעמיק את מבצעי הקופונים שלה במיוחד במוצרי מזון ואו טואלטיקה על-מנת להסיט לקוחות לקנות דווקא אצלה, נייר טואלט, נוזל כלים, קפה טסטר צ'ויס ונדמה לרגע שכמעט ואין לקוח שאינו יוצא עם חבילת נייר טואלט של לילי משם.
נראה שהקרב הצמוד נמצא רק בראשיתו ולא ירחק היום שנמצא בתוך רשת סופר-פארם גם מקררים עם "תדמית של מוצרים בריאים" כמו מעדני סויה, משקאות סויה, חלב אורז וחלב סויה טרי לצד סלטי ירקות מוכנים ופירות מצוננים והכל תחת עטיפה ירוקה ובריאה.
משעמם לא יהיה, חג שמח