X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הגיעה העת לחשוף את האמת. בעת האחרונה מתפתחת בארץ אופנה של נשים המתלוננות על הטרדות מיניות. אם פעם התביישו נשים לגלות כי הוטרדו מינית, היום נראה כי נפתח מרוץ שהמשתתפות בו ממהרות אל התקשורת כדי שיתפרסם בציבור שגם הן הוטרדו. ממש כאילו אישה שלא הוטרדה זוכה למעמד של "לא שווה"
▪  ▪  ▪
אופנה של נשים [צילום: AP]

הנושא של תלונות נשים על הטרדה מינית פתח ערוץ תקשורתי חדש ומעניין: אם פעם התביישו נשים לגלות כי הוטרדו מינית, היום נראה כי נפתח מרוץ שהמשתתפות בו ממהרות אל התקשורת כדי שיתפרסם בציבור שגם הן הוטרדו. ממש כאילו אישה שלא הוטרדה בידי גבר כלשהו "לא שווה" והיא נכנסת בעל כורחה לרשימת המסומנות בתואר השלילי out.
כאשר אני בוחן את אירועי עברי כאדם צעיר אני מבין לפתע שגם אני הייתי נושא להטרדה מינית. ומעשה שהיה כך היה. למרות שבנערותי הייתי שמנמן במידת מה, הרי לקראת גיוסי לצה"ל, אחרי שאימנתי את עצמי להיות בכושר כדי לשרת כחייל קרבי, חלה בי מטמורפוזה. ירדתי במשקל וגם לחיי הצטמקו מעט ולפתע נראיתי כמו השחקן האגדי ג'יימס דין. תמונות שלי מהתקופה ההיא מוכיחות בעליל כי אין זו השתחצנות יהירה. עוטה מראה יפיוף שכזה התגייסתי לצה"ל. עם זאת אני חייב להודות כי עד גיוסי לא ידעתי אישה.
במחנה בו שהיתי בתחילת הדרך עברו אימונים חיילים וחיילות - בנפרד. כדי לאמן את החיילות גויסו לשירות מילואימניקיות לא נשואות שהיו בוגרות מאתנו בארבע-חמש שנים. לימים הסתבר לי כי רובן ככולן כבר עברו התנסויות מיניות, בהסכמה כמובן. בתור צעיר לא מנוסה אני יכול לומר כי אחדות מהן היו "מדליקות" אך בתמימותי הן נחשבו בעיני בוגרות מדי. למרות זאת חיפשתי את קירבתן. להפתעתי הרבה המחשבות שחלפו בדעתי לא היו דומות למה שהן חשבו. יום אחד כאשר להקת היפות האלה עמדה בתור לשק"ם וגם אני הייתי בין הממתינים, התקרבה אלי בעלת התעוזה הגדולה ושאלה אותי בקול מלחש, כמו נשיפת נחש, "מאיפה באת יפיוף?".
בעוד אני מנסה ברטט מבוהל במידת מה למצוא את המענה המתאים היא צעדה קדימה, לפתה את ראשי בשתי ידיה ונישקה אותי על שפתי בתשוקת אמת ממושכת. השלב הבא של המתקפה הגיע כמכת פתע. היא הורידה את שתי ידיה אל אחוריי והצמידה את גופי המתוח אל ירכיה, כאילו אנו פוסעים יחד אל משכב דודים. ללא בושה היא נשקה לי שוב ואז התנתקה ופרצה בצחוק מתגלגל. המסר היה ברור אבל כדי למנוע טעות היא הבהירה במלים: "רק שלא תשכח יפיוף שלי. קוראים לי מירה(שם בדוי)". כשהתפוגג המתח נשמעו מסביבנו קולות צחקוק של חברותיה כאישור על כך שהמעשה היה נכון.
באותם ימי עבר רחוקים איש לא ידע מה פירוש הטרדה מינית. כללי ההתנהגות האישית בין חיילים לחיילות היו שונים. למעשה לא היו כללים. הוסבר לנו רק כי מגעים "מטרידים" מכל סוג אסורים, בעיקר אם המוטרדת אינה מסכימה. איש לא דיבר אז על הטרדת גברים. ואילו הייתי מתלונן על מירה ש"הטרידה" הייתי ודאי זוכה לצחוק מלגלג. "מה אתה עושה עניין מנשיקה. קיבלת? הרווחת".
על "חטאיי" אני חייב להודות כיום. לקראת ערב הלכתי לחפש את מירה. היא המתינה לי בחדרה כאילו ידעה בבירור שאגיע. באותו לילה, בעזרתה הפעילה, למדתי לדעת את סודות חדר המיטות ואת תענוגות מעשה האהבה. למרות שהימים ההם חלפו ואינם, כל עוד אני מסוגל לזכור לא אשכח את הנשיקה הלוהטת ואת החיבוק הלא-תמים של מירה, שכיום ניתן היה להגדיר אותה כמטרידה המינית שלי.

תאריך:  19/10/2017   |   עודכן:  19/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המטרידה המינית שלי
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
זו התרבות הקומוניסטית החדשה
ב_שמואל  |  19/10/17 09:54
2
מגיע לך הרבה כה לחי
אהרון שחר  |  20/10/17 14:16
3
אכן גם נשים עלולות להטיד מינית
חזקי שנאן  |  20/10/17 23:59
4
לא אחת הורים שמרנים רוטנים
נשים וגברים בצה"ל  |  21/10/17 10:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
סיפורו של אבי גבאי - יו"ר מפלגת העבודה, איננו עוד סיפור של "מזגזג" פוליטי החפץ לקבל קולות ימין ולהעבירם למפלגת העבודה    זהו איש ימין שהיה ונשאר איש ימין קיצוני ורק התחפש לאיש מרכז כדי להיבחר ליו"ר העבודה
עמי דור-און
היום אתם רואים אותנו, הזקנים, מתניידים על כסאות גלגלים, מסתייעים בהליכון או במקל, לא תמיד זוכרים את מה שצריך, לא שומעים היטב או בכלל לא, נעזרים במטפלת או מטפל כדי לדאוג לכל צרכינו. אבל אתם שוכחים דבר אחד פשוט: הגוף שלנו הזדקן וכמעט יצא מכלל שימוש אבל המוח עודו נושא בקרבו את זיכרון הימים הרחוקים ההם כשהיינו צעירים
מנחם רהט
מה עומד מאחורי השבירה ימינה של יו"ר העבודה אלי גבאי? סתם תרגיל ציני בנוסח נתניהו, כחלון ולפיד, או אולי קריאת זרמי המעמקים בציבור, ההולך ונוטש את מחנה השמאל בשל עמדותיו הקיצוניות?
איתן קלינסקי
דווקא החוליה החלשה ביותר הזקוקה למיטב המורים, זוכה למורי קבלן העובדים על בסיס של שכר שעתי. תנאי עבודתם ושכרם רחוקים מאוד מתנאי עבודה והשכר של המורים העובדים במסגרת משרד החינוך
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - גילויים חדשים, חוב, לא מונו ולא הגיע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il