X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נתנחם רק בכך שהסיוט הזה של אפס הישגים בקדנציה כה כושלת - תם ונגמר. הנה, עוד 9 חודשים - אתה מסיים קדנציה אחת כושלת המחזקת את תיאוריית העיקרון הפיטרי (אדם לעולם מגיע לדרגת חוסר כישוריו) והולך הביתה - לגבעת שמואל. לעם ישראל מגיע מפכ"ל מקצוען
▪  ▪  ▪
אלשיך. מסיים קדנציה כושלת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

"לואי דה פינס" הוא מותג. הוא כוכב מצליח. אלא, שאתה מפכ"ל "שועל" - מצחיק גם אותו ובעיקר, פוגע בו. תקופת כהונתך, הייתה יכולה לשמש כלעין - כר בלתי נדלה - לרעיונות, ספק מחמיאים, לסרטיו האלמותיים. הנה, רק בשבוע שעבר, פורסם סקר מצמרר, סקר שלא סוקר אודותיו מספיק, ודאי לא בהבלטה הצריכה והראויה, רק משום - "פרשות" / "תיקי" ביבי. על-פי הסקר הנורא, הביא "הביתה", המפכ"ל (הכושל), רנ"צ רוני אלשיך "תעודה" מחפירה. רק 31% אחוז מהנשאלים הביעו אמון במשטרה. לאמור: שבעה מכל עשרה אזרחים אינם מביעים אמון במשטרה - בימי ה"שועל" שהובא מחוץ למשטרה, כדי להבריאה מחוליים רבי שנים - רבי מפכ"לים - רבי הניצבים. הציבור החכם בישראל, נוכח להבין ולדעת, כי לא הראית, מהלך 26 חודשי כהונתך עד הנה, ולו הצלחה פעוטה אחת. הציבור שבע כבר ממלל, מנאומים ומהצהרות - מפומפוזיות ומהבטחות סרק - בבחינת: "חספא בעלמא". הנה, דווקא בתקופה בה מרבית העיתונאים דווקא "מחבקים" את המפכ"ל - השועל - הכושל - מחזקים אותו ב"סופרלטיבים" מן השפה ולחוץ - והתקשורת, רובה ככולה, האינטרסנטית, בעלת ה"אג'נדה", "מאתרגת" (המונח הידוע של אמנון אברמוביץ' מ"פרשה" אחרת... של ראש ממשלה אחר... ) את המפכ"ל ה"שועל" אלשיך (הכושל) ממכלול מעלליו ומחדליו - רק משום "אובססיית נתניהו", מוכח, בעליל, כי האיש נכשל כישלון קולוסאלי והציבור - 69% אומר את שלו - לאמור: כישלון מוחלט. מקום בו הובא האיש, "מחוץ לשורות המשטרה", במיוחד, ורק על-מנת ומשום ההכרח לרפא את הגוף החולה כל כך, מחלה נוראה, כדי שורשה, ארגון הקרוי משטרת ישראל, על שבעת הניצבים המהוללים שטסו - עפו - הביתה ב"טיל בליסטי" והוקעו אל מחוץ לשרות הארגון המדמם כל כך, בהם גם סמפכ"ל המשטרה, דאז, ניצב ניסים מור, סגנו של המפכ"ל יוחנן דנינו (הכושל) וחבר מרעיו - הוא דרדר אותה, עוד, עמוק, אל עברי פי פחת. אכן, צריך להיות "גאון", "עילוי", מחונן", על-מנת להצעידה עוד - לאחור, למעמקים, לאחר ימי יוחנן דנינו וקודמיו.
"ציון" כה שלילי לא זכור לי, גם לא מקדמת דנא. מעולם לא קרה כדבר הזה. עם "תעודה" כזו, לא רק שנשארים כיתה, אלא עפים מבית הספר בעילת: "אי התאמה" / "חוסר מסוגלות". ודוק: עם "הישג" כה גרוע, כל מועצת מנהלים אחראית, "מטיסה" הביתה מנכ"ל חברה ציבורית בבושת פנים יחד עם "הודעה מיוחדת לבורסה" וכן גם ל"רשות לניירות ערך" עם הסבר לציבור אודות הפארסה. "לואי דה פינס" יודע להזכיר, למי שרק שכח, את התנהלותו הנפסדת והפסולה של אלשיך בפרשת ניצב רוני ריטמן. את שליפתו הנמהרת בפרשת אום אל חיראן. אל שליפתו הנחפזת בעת אירועי ההצתות בצפון הארץ. את השתלחותו חסרת הרסן תחת הביטוי "עבריינית" כלפי הקצינה רפ"ק צ' בפרשת ניצב רוני ריטמן ומפקדה - תת-ניצב גיא ניר - ראש חטיבת המודיעין זה היושב בבית (על חשבוננו) כבר למעלה משנתיים!!!. "לואי דה פינס" מזכיר גם את מסכת ההדלפות בכל חקירות נתניהו - לא טיפות חלילה - אלא זרם קולח של ממש. "לואי דה פינס" רותח על כי אלשיך, "הצמיד" אליו, את ד"ר אילנה דיין, "עובדה", באופן "בלעדי"!, לסקר אותו ("חיים שכאלה"???) מהלך כשנה וחודשיים. "לואי דה פינס" מזכיר לו את המינוי הכושל של נצ"מ אילן מור - מינוי שלא צלח. לא שכחנו לרגע את התנהלות המפכ"ל כלפי מפגיני המחאה החברתית בכיכר גורן בפתח תקוה. את הניסיון לסתום להם את הפה. את פסיקת הבג"ץ בעניין שלימדה אותו פרק חשוב ב"דמוקרטיה מהי". חופש הביטוי מהו. החופש למחות ולהפגין מהו. על החשיבות לשחרר קיטור בכיכר העיר. קורס יסוד ביסודות המשטר הדמוקרטי.
לא שכחנו לרגע את הניסיון הנפסד והנלוז להשתיל בקירבם סוכן משטרתי על-מנת להפליל את מנהיגי המחאה החברתית. לא שכחנו לו את מעצרי השווא שם. את המכות. את אלימות השוטרים כלפי המפגינים. לא שכחנו את אמירותיו אודות החוקרים הפרטיים המהלכים אימים על חוקרי המשטרה בפרשת תיקי ביבי - והכל מבלי שיש בידיו אבק של חשד. לא שכחנו לו גם לא את ביקורתו הנוקבת של ראש מח"ש היוצא, עו"ד אורי כרמל, ערב פרישתו, אודות התנהלות המפכ"ל והדוברת שלו והתבטאויותיהם - כלפי חוקרי מח"ש וכלפי מח"ש. והרשימה ארוכה. ארוכה מאד. מעניין את "לואי דה פינס", איך, על מה ולמה, "זכה" המפכ"ל הכושל בתואר "איש השנה" ב"ערוץ 10" אצל דורון הרמן. אולי "איש השינה"? על חוסר המעש, הכישלונות, העוולות, המחדלים, המעללים? הרי הכל מפורט, כדבעי, מדי חודש בחודשו, בחוברת הבלתי מנוקדת "משטרת לואי דה פינס". את דוח הנזיקין של שנת 2017, הוא דוח מיליוני השקלים שמשלמת המשטרה מדי שנה לאזרחי המדינה, בגין מעלליה ומחדליה, המפכ"ל אלשיך (הכושל) נמנע - ולא בכדי - ממניעיו - מטעמיו - מלפרסם בציבור עד לרגע זה ממש - חודש מרס 2018. הוא יודע ממה הוא חושש. הוא הרי "מומחה" גדול בהסתרה. הוא לבטח למד את זה בשב"כ. את פסיקות בתי הדין המשמעתי של המשטרה, הוא משהה, בכוונה ודוחה את הקץ ל"מאניאנה".
הנה, רק בסוף השבוע, אחרי לחץ מאסיבי מטעם הח"מ, הוא ניאות סוף-סוף לפרסם לאחר שיהוי ניכר ובלתי מוסבר. הנה, רק עובר לאמצע חודש מרס 2018 הוא מפרסם את פסיקות בתי הדין המשמעתיים של המשטרה, שעניינים ברבעון האחרון של שנת 2017. על כורחו, תוצאי מאבק עיקש, הוא נאלץ, כמי שכפאו שד, להסיר את המלבנים המושחרים, ולחשוף את שמות השוטרים והקצינים המורשעים בדין. מבקר המדינה יוסף שפירא - האיץ בו. גם הפעם הוא התחכם. בחלק מפסקי הדין הוא נמנע מלחשוף את שמות המורשעים, וביכר להשחיר את השמות, מן הטעם הפרוזאי בדמות: "עבירות פנים ארגוניות". טעם עורמתי, משולל כל בסיס משפטי, ערכי ואתי. שהנה, ב"חיטוט" בקרביים של מאגרי המידע המשטרתיים - הפנימיים - החסויים - רק לצרכים אישיים - של שוטרים - כנקמה - ככלי לנגח - הכל, תוך ניצול לרעה של כוח המשטרה ותוך שימוש לרעה בכח המשרה הוא רואה "עבירה פנים ארגונית" כמקרה "חריג" מדוע לא לפרסם שמות מורשעי הארגון? שוב, למדים אנו אודות המגמה לחפות, להסתיר, להחשיך, לקבור, לגבות "קולגות", על גב הציבור. זה האיש. זו התנהלותו. הזה ה"די.אן.איי" אליו הורגל בשירותו הקודם? הנה, רק בשבוע שעבר, נחשפה פרשת החוקר בימ"ר תל אביב - זה שחקר את פרשת הסחר בנשים מאוקראינה ומבריה"מ - וקיים - בה בעת - יחסי מין עם שתיים מהנשים. רק אל תשחיר את שמו. רק בשבוע שעבר, נחשף, איך הסתרתם והעלמתם - ממניעים זרים, נפסדים ופסולים, מסמך פנימי מבית המשפט בעכו - החושף את מעלליכם ומחדליכם בפרשת מצלמות המהירות - באין תו תקן (ל"פרויקט א' 3"- מצלמות המהירות המדפיסות דוחות וכסף). בעניין זה, גם לא למדתם את דוח מבקר המדינה. איך ביקשתם בכל הכח להסתיר. להעלים. לשבש הליך משפטי - בעזרת קצונה בכירה.
אגב, פעם, הבאתי הביתה תעודה, מבית הספר. הציון ב... חליל היה רק 60. אבא, אביגדור ז"ל, הצליף בחגורה. זה היה "אסון" עבורו כשהספקתי לשרבב משפט: "אבא - זה רק חליל - זה לא חשוב" - מיהר להצליף חזק יותר. "לי זה חשוב - בנדיט קטן - ואתה בגילך אינך יודע מה חשוב ומה לא" התריס. הנה, אז, היה לנו אותו דור הענקים של אבא אביגדור ז"ל - ששנה ואמר: "חוסך שבטו שונא בנו". היום, עם ציון כושל ומטה של 31% אמון הציבור - לאמור אי-אמון הציבור - אתה בטח חושב עדיין וחולם, בינך לבינך, לקבל את ראשות השב"כ.
אנו, נתנחם רק בכך שהסיוט הזה של אפס הישגים בקדנציה כה כושלת - תם ונגמר. הנה, עוד 9 חודשים - אתה מסיים קדנציה אחת כושלת המחזקת את תיאוריית העיקרון הפיטרי (אדם לעולם מגיע לדרגת חוסר כישוריו) והולך הביתה - לגבעת שמואל. לעם ישראל מגיע מפכ"ל מקצוען - בעל שיעור קומה כי אין לנו משטרה אחרת - והיא חשובה ואף יקרה לנו, אדוני המפכ"ל.

תאריך:  12/03/2018   |   עודכן:  12/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המפכ"ל רוני אלשיך - איש השנה או איש השינה
תגובות  [ 23 ] מוצגות  [ 23 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע
אזרח הוגן  |  12/03/18 09:04
 
- }}}נתניהו חשוד במגה שחיתות.
אלשיך צדיק יהודי.  |  12/03/18 14:10
 
- {{{ יואב יצחק מגן על עברינים
כמו נימרודי,פינטו  |  12/03/18 19:24
2
מאמר יפה, אבל:
יוסי ק  |  12/03/18 10:10
3
כתבה מוזמנת. -אלשייך אדם ישר
יאללה בי לומומבה.  |  12/03/18 10:40
4
הוא לא הולך הביתה אלא לשב"כ
חשדנית  |  12/03/18 11:41
 
- והנה באה ההוכחה:
חשדנית  |  29/06/18 09:20
 
- והנה עוד הוכחה:ארדן יאריך בשנה
חשדנית  |  2/08/18 22:42
5
אתם מנהלים מלחמת חרמה נגד המפכ ל"ת
ירושלמית  |  12/03/18 13:33
6
וחשוב לציין ש: 31% המביעים אמו
קורןנאוה טבריה  |  12/03/18 14:54
7
פישלר משפריץ מנחת
סוכן חרש  |  12/03/18 15:45
8
מאמר מקיף
מאיר1967  |  12/03/18 17:20
9
תגובה לכתבה
שרה  |  12/03/18 21:28
10
אלשיך- לא מאמינים למשטרע בגללך
מפכ"ל   |  12/03/18 21:59
11
משטרה אובססיבית נגד נתניהו
ירדן חלמיש  |  12/03/18 23:53
12
לשלוח כנופיית מושחתים לכלא זה
שמרון קופון  |  13/03/18 05:05
13
חלמנו שהמשיח יבוא מתימן והנה
יעקב יעקב  |  13/03/18 06:31
14
אני מסיר את הכובע ומצדיע.
מדמוני אסף  |  13/03/18 06:51
15
שכחת מי מינה אותו?
אלפואואלפ  |  13/03/18 07:18
16
פישלר הקשקשן
יובוביצקי  |  13/03/18 17:19
17
יש החושבים שהוא מפכל מצויין
לא כולם חושבים כ  |  13/03/18 18:27
18
איש שפל ועלוב נפש
כרמל  |  13/03/18 20:17
19
המפכ"ל אלשיך האיש בלי בושה
ישע .  |  14/03/18 19:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר חיים משגב
האם יכול להיות שמנדלבליט מנסה לסלול את דרכו לבית המשפט העליון? וכלום יהיה זה לא סביר להניח שהוא סבור שסגירת התיקים נגד נתניהו תחסום את דרכו לשם? אינני יודע - אבל הטעם המר נשאר בפי. אני פשוט מרגיש שמנדלבליט מבקש להוכיח משהו
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - פטפטת, מוכשר, החמצה ומתמלא
אברהם שרון
בראש הממשלה צריך לכהן אדם שלא דבק רבב באישיותו, בהתנהלותו ובמעשיו    מספר הולך ורב, גדל בהתמדה, של מקרים המעידים, לכאורה, על העדפת אינטרס אישי על אינטרס ציבורי, לרבות חשד במעשים שהעדר טוהר המידות בהם ברור
איתן קלינסקי
אני גורס, שהריטואל הדתי חייב לאמץ ביטויי ענווה, שאינם זקוקים לזהב נוצץ    חשובה הצניעות והענווה של המקום בו נמצא האדם מול אלוהיו
גדעון פישר, ארז אבוהב
מעמדם של נבחרי הציבור אומנם אינו בגדר לעולם חוסן, אך ההגנה עליהם נחשבת כחלק אינהרנטי של הצביון במדינה מתוקנת. אכן, במדינה דמוקרטית ראוי להיזהר שבעתיים במקרים בהם תלונת שווא או מידע, שאינו מבוסס דיו, יובילו לפתיחת חקירות פליליות, ״באופן אוטומטי״, העלול לסכל את פעילותם הפוליטית או תפקידיהם של נבחרי ציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il