X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"היינו בתצפית. הגיעו כמאה סודנים ואריתריאים לגבול, מצבם היה מאוד קשה, נשים, ילדים, מבוגרים בכל הגילים הגיעו זבי דם, רזים, פצועים, רעבים וצמאים... המראה היה קשה..." המראות השפיעו על נטע דנון עד "שאושפזתי, אלו היו ימים של קריסה נפשית מטורפת לראות נשים שעברו התעללויות של אונס מכות רצח וכולן עם חבלות גוף קשות"
▪  ▪  ▪
קריסה נפשית [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

סמל ראשון דוד אביצור קיבל ב-19 בדצמבר 2012 צל"ש מידי אלוף פיקוד הדרום, האלוף טל רוסו, שבין היתר ציין בתעודת הציון לשבח ש"סמ"ר דוד אביצור מהווה דוגמה לפיקוד ולמנהיגות תחת אש, הפגין מקצועיות, תושייה ואומץ לב וחירוף נפש....". זו רק שורה אחת מהתיאור בתעודת הצל"ש של שלל גילויי הגבורה ותכונות של אומץ לב שגילה דוד אביצור מגדוד "קרקל" בקרב עם מחבלים בגבול סיני.
אני מבקש להוסיף צל"ש של מופת מוסרי וערכי לסמל ראשון (מיל.) ולכל חבריו לנוכח אמירותיהם בימים אלו, המתריסות בהחלטות ובהכנות למבצע גירוש של כמה מאות בשלב ראשון מתוך ארבעים אלף אפריקנים.
ראויה להערכה רבה ההתייצבות לימינם של הבנים החורגים לאלוהים ולאדם, שהגיעו אלינו מאפריקה מצד סמ"ר דוד אביצור וחבריו, אלו שהיו חיילים בגדוד "קרקל", גדוד קרבי מעורב של חיילים וחיילות, שפעלו בגזרת סיני.
חיילים וחיילות, שהשתחררו מהצבא, מחליטים היום לומר את מה שהם ראו מתוך הזדהות עם הנאבקים למנוע בשלב זה את הגירוש. אלה חיילים משוחררים, שאינם אמונים על ניסוח והתנסחות, כי זה לא מקצועם, אבל מדם לבם הם מחליטים להוסיף קול אנושי ומוסרי, להוסיף את הקול של ארון הספרים היהודי למאבק נגד הגירוש, ושהוא יהיה אות קין על מצחה של מדינת ישראל, אם הוא ימומש.
"מעולם לא ראיתי בני אדם במצב כזה. ראינו אנשים עם ידיים שבורות, חתכים על הגב, כוויות. אנשים שבדואים בסיני טפטפו להם פלסטיק רותח בזמן שהם דיברו בטלפון עם בני משפחותיהם כדי שישמעו את הצעקות וישלמו מהר את הכופר" מספר סמ"ר דוד אביצור על מה שראה ומה ששמע מפי אלו שהגיעו לגדר הגבול. ומוסיף סמ"ר דוד אביצור: "ישנה תדמית לא נכונה לגבי המצב, בו הם היו כשהגיעו לכאן... אני ראיתי אנשים שכל אחד היה מרגיש כלפיהם חמלה ורצון לעזור להם". ומסיים דוד אביצור: "אני רוצה שיבינו לְמָה ששולחים אותם אחרי מה שהם עברו בדרך אלינו זה לא דבר שהייתי שולח אף לא אחד לעבור שוב".
מול המצלמה של כתבי ynet הופיעו לוחמי ולוחמות קרקל וסיפרו מה ששמעו ומה שראו. הם שמעו את הצעקות של מבקשי המקלט וראו ממגדלי התצפית איך החיילים המצריים מרססים כדורים לכל עבר, מעמידים את מבקשי המקלט ומוציאים אותם להורג. זה לא עניין פוליטי מדגישים החיילים, זה עניין אנושי, הומניטרי. זו החובה שלנו לספר הכל לפני שהגירוש מתחיל.
סמלת נטע דנון (במיל.) מספרת "היינו בתצפית. הגיעו כמאה סודנים ואריתריאים לגבול. מצבם היה מאוד קשה. נשים, ילדים, מבוגרים בכל הגילים הגיעו זבי דם, רזים, פצועים, רעבים וצמאים. הזעקנו חובש לטפל. המראה היה קשה לי ולכל אחד שהיה אתי בתצפית". המראות השפיעו על נטע דנון עד "שאושפזתי. אלו היו ימים של קריסה נפשית מטורפת לראות נשים שעברו התעללויות של אונס מכות רצח וכולן עם חבלות גוף קשות".
נועה דנון מוסיפה: "בבוקר למחרת היה לי 40 מעלות חום. מסתבר שכולנו חלינו ממה שראינו. עד שהיה צורך להטיס אותנו הביתה. הקריסה הנפשית הייתה מטורפת".
סגן אליאנה בסטיאנה: "שנים הדחקתי את הזוועות, ראיתי אנשים שקוראים להם מסתננים עם סימני פלסטיק מותח, סיגריות כבויות וחבלות מצליפות שוטים". סמ"ר ניר ליבלר "שינה את מחשבותיו הפוליטיות על הפליטים, כשהראו לי איפה חתכו להם את האוזניים ואת הכוויות של השמן הרותח". סמל שני קוריאל" "היה ברור, שהם בורחים ממשהו נורא".
הם מספרים על כך שהם שוחחו ביניהם והיה להם קשה לעכל את מה שהם ראו. הם דיברו על הזוועות החתומות על גופות אלו שחצו את הגבול חתומות במכות רצח, באונס, בעינויי גוף ונפש.
סמ"ר מתן אדלר: "מסביבך כל הזמן תמונות קשות של גברים, נשים ילדים, תינוקות חבולים, פצועים ממש חתוכים". ומוסיף: "ממגדל התצפית ראינו כיצד טובחים בהם... מעטים נתלו הגדרות וחצו את הגבול, וכמה נשארו שכובים כנראה מתים. לא פשוט להיזכר בתקופה הזאת ...ברור לי שאנשים נורמליים לא עוברים את הדבר הזה רק בשביל לחפש עבודה. חשוב לי שידעו את האמת".
הטרגדיה היא שאוכלוסייה כה חלשה של בנים חורגים לאלוהים ולאדם מאפריקה הגיעה לשכונות החלשות ביותר בישראל שבמשך שבעים שנה הוזנחו הזנחה בלתי נסלחת על-ידי כל ממשלות ישראל, ועתה מנסים להסית את תושבי השכונות, שרק עם נעקור סרטן אפריקני יוטב לשכונות, שלמעשה סובלות מהזנחה עוד טרם כניסתם של כארבעים אלף "שחורי העור". כאשר למעשה הון נדל"ני מבקש לטהר את השכונות מכל תושביהם - התושבים היהודים והאפריקנים.
לקול המצפוני של חיילי גדוד קלקר והקול המצפוני של ישראל הראל מעופרה יש להוסיף את הקול המצפוני של רבים מאנשי דרום תל אביב, המתגייסים בימים אלו למנוע את הגירוש. לאפשר להם להישאר בישראל עד יעבור זעם ולקרוא לממשלה להירתם לתוכניות פיזור של האוכלוסייה בכל רחבי הארץ, לאפשר להם לעבוד ולהתקיים. גישה למשרדי ההגירה ולא רק משרד אחד שיהיה פתוח, בו ממתינים לעתים מספר ימים רק כדי להגיע בסופו של דבר לדלת נעולה.
"עַד יַעֲבוֹר זַעַם הָרַעַב בְּנֵי הַיַּבֶּשֶׁת הַשְּׁחוֹרָה הֵם לִי
כְּאַבְרָהָם שֶׁיָּרַד לְאַפְרִיקָה לָגוּר שָׁם כִּי כָּבֵד הָרַעַב בְּאֶרֶץ כְּנַעַן
כִּבְנֵי יַעֲקֹב הַבָּאִים לִשְׁבּוֹר שֶׁבֶר בְּתוֹךְ הַבָּאִים מִצְרַיְמָה
כְּאִישׁ מִבֵּית לֶחֶם יְהוּדָה שֶׁיָּרַד לָגוּר בִּשְׁדֵי מוֹאָב.
עַד יַעֲבוֹר זַעַם הָרַעַב וְהָאֵימָה וְהַמִּלְחָמָה.

תאריך:  20/03/2018   |   עודכן:  20/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיילי "קרקל" לימין מבקשי המקלט
תגובות  [ 20 ] מוצגות  [ 20 ]  כתוב תגובה 
1
איתן, התיאורים מזעזעים
ה.א  |  20/03/18 12:35
 
- פלשתינים התעללו בהם ואנחנו נשל
ב .ל  |  20/03/18 19:37
2
תודה לחיילים
תודה לקרקל   |  20/03/18 17:00
3
קבלת מסתננים הביתה
הצדקנית  |  20/03/18 17:16
 
- לצדקנית הטיפשה
לצדקנית ..  |  20/03/18 19:47
 
- צדקנית עלובת נפש
לצדקנית העלובה   |  20/03/18 22:13
 
- היהודים נרצחו אוויל!!! ל"ת
ה.א  |  21/03/18 02:58
 
- ה.א בין המתלהמים
למגיב  |  21/03/18 15:06
 
- רק תת אנשים משתמשים בשיח נאצי ל"ת
ה.א  |  21/03/18 23:22
 
- רק תת אנשים מגיבים כמו ה.א
איצי  |  26/03/18 16:41
 
- תת תרבות ותת רמה.
ה.א.  |  26/03/18 18:58
4
צל״ש מוסרי וערכי לחיילי קרקל
צל״ש   |  20/03/18 18:14
5
הבוז לצדקנית  ל"ת
הכבוד לקרקל   |  20/03/18 20:56
6
לאיתן יקירי, יש לנו צבא מטסרי
לאיתן  |  21/03/18 13:34
7
ההבדל בין הנהגה ואדם פרטי
אביטל  |  21/03/18 13:44
8
והם חייבים להיות אך ורק בדרום
אנונימי  |  21/03/18 21:03
9
אני רוצה להגיב, אבל לא מסוגל.
אברהם 101010  |  22/03/18 07:57
 
- טוב שב"קלקלר" נהגו לא כמוך
ל-101010  |  22/03/18 16:17
 
- על פני אברהם 101010
מעדיפה את החיילים  |  22/03/18 16:37
10
אני מצדיעה לחיילי קרקל
אני מצדיעה   |  25/03/18 08:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
אלאור אזריה עשוי היה להשתחרר זה מכבר מהכלא הצבאי, בו הוא מרצה שני שלישים מתקופת מאסרו בשל הריגת מחבל מנוטרל, אילו רק לא היה מתעקש להתכחש למה שעולל
רפי לאופרט
הקטנת ממדי האשליות הערביות-פלשתיניות באמצעות שילוב בין שינויי נרטיב מחויבי-מציאות לפתרונות יישומיים קונקרטיים ואקטואליים, לא רק שלא תפגע בסיכויי הסדר, אלא תגדיל, תבסס ותאיץ אותם באופן משמעותי    באין אשליות, חייבים הכל להתייחס להוויה הריאלית ולהתמודד מולה או שהוויה זו "נושכת"
אליקים העצני
גישה אוביקטיבית למעשיו ולמניעיו של פוטין אין פרושה, חס וחלילה, הבנה או הצדקה של מעשי דמים, אם עשה    אבל שוב, אם נפשפש במעשי ארגוני הביון של המדינות הדמוקרטיות, לא נמצא כלום?
מרדכי ליפמן
ההבזקים האחרונים של חרבם המתהפכת    פרופ' ברוך קימרלינג, במסה מבריקה, זיכה אותנו כבר לפני עשוריים (כמעט), במאמר מאיר עיניים (2001)    כותרת המאמר: קץ שלטון האחוסלי"ם    האחוסלי"ם הם בר"ת: אשכנזים - חילוניים - סוציאליסטים - לאומיים, מושג נרדף לטענת הכותב ל-WASPS בארה"ב
איתן קלינסקי
ההצעה להגלות מיליוני בני אדם החיים בין הירדן לים נגועה בטירוף של מלחמת דמים, שתתבע קורבנות אדם חפים מפשע בשני העמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il