X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: רצח נשים - הקורבן הפעם אופירה חיים ניצחון מוראלי מול הטרור ולקינוח בין עושר לאושר
▪  ▪  ▪
לא הכמות ולא המותג הם הקובעים [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]

הכתובת זעקה על הקיר
למרות שהכתובת הייתה על הקיר, שוב נרצחה אישה בידי בעלה לשעבר. הקורבן הפעם הייתה אופירה חיים מתל מונד. מתברר שבין השניים שררה מערכת יחסים עכורה, ולפני 13 שנה הבעל נאסר בגין מעשי אלימות כלפי אשתו.
השאלה היא היכן היו שירותי הרווחה, המשפט והמשטרה, כאשר הבעל היה בעל עבר אלים, ואשתו התלוננה נגדו במשטרה, והוא היה אפוא מוּכר לרשויות. מדוע הוא שוחרר ממאסר? מדוע הוא לא היה במעקב? עם כל הכבוד לצו ההרחקה נגדו מהבית, האם כרוניקת הרצח העגומה עדיין לא לימדה אותם, שאקדח (או סכין, או ניילון לחניקה) המונח, כדברי המשורר, במערכה הראשונה, סופו שירצח, גם כעבור שנים, במערכה השלישית?
ניצחון מנטלי
לא סוד הוא שאויבנו החמאסניקים והטרוריסטים במטרה להפיל את רוחנו, מפעילים ביֶתר עוצמה לא פחות מהלוחמה הפיזית נגדנו, את הלוחמה הפסיכולוגית עלינו, שלמרבה הצער בא לידי ביטוי בעיקר באזור יש"ע.
אי לכך, אם תושבי עוטף עזה אינם יכולים למנוע את טרור ההצתות, הרי בדומה למתנחלים, על אפם וחמתם של המציתים והפורעים, הם ממשיכים להפריח את האזור ואף להביא מתיישבים חדשים. לפחות את התענוג המנטלי הם אינם מגישים לאויב על מגש הכסף. ובכך הם מסמנים ניצחון אדיר עליו, וניצחון עצמי שלא יסולא בפז.
בין עושר לאושר
ברצוני להאיר דברים (בהשמטה חלקית) על האושר מהזווית של איש המחשבים המיתולוגי, המיליארדר הנכה סטיבן ג'ובס שמת מסרטן באמצע חייו.
"הגעתי לשיא ההצלחה בעולם העסקים. ברגע זה שאני שוכב על המיטה חולה ונזכר בכל חיי, אני מבין שהעושר הוא חסר משמעות אל מול המוות הקרב ובא. אפשר למצוא דברים חומריים, אבל יש דבר אחד שלא ניתן למצוא אותו כאשר הוא אבוד - החיים. שעון ששווה 30 או 300 דולר שניהם מראים אותה השעה. בין אם אנחנו נושאים ארנק ששווה 30 דולר או 300 דולר, כמות הכסף בתוך הארנק זהה. אם הבית שאנו חיים בו הוא 300 מ"ר או 3,000 מ"ר, הבדידות זהה. האושר האמיתי הפנימי שלך אינו בא מן הדברים החומריים של העולם הזה. לכן אני מקווה שאתה מבין, כי כשיש לך חברים או מישהו לשוחח איתו, זה אושר אמיתי".
שימו לב לפער המשמעותי בין עושר לאושר מפי אחד מעשירי העולם. לא הכמות ולא המותג הם הקובעים, אלא האיכות. האושר לדידו נמצא בפרטים הקטנים והפנימיים של החיים, בחברוּת.

תאריך:  19/07/2018   |   עודכן:  19/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
ראש הממשלה זעם, ובצדק, על חוסר הציות להוראותיו מצד השרים ושיגר לעברם איום כי הוא מתכוון לשלוח את כולם לבדיקה כפויה בפוליגרף כדי לברר מי דובר אמת ומי משקר. השרים שכבר התנסו בעבר באיומים מן הסוג הזה לא נבהלו יותר מדי אך מיהרו להצהיר ש"זה לא אנחנו". אשרי המאמין
יוני בן-מנחם
ישראל וחמאס הגיעו להבנות באמצעות צד שלשי להימנע ממלחמה אך חמאס מתנה את הפסקת טרור ההצתות בהסרת המצור מעל הרצועה. ההרתעה הישראלית נפגעה ויש לשקמה, אין מנוס ממבצע צבאי אווירי גדול נגד התשתיות הצבאיות ברצועה וחידוש החיסולים של ראשי הטרור
משה נסטלבאום
עו"ד איתן ארז, המנהל המיוחד של נכסיה של ענבל אור טוען שהיא נמצאת במקום מבטחים. ברשתות החברתיות משודרים סרטונים שבהם מוצגת ענבל אור במצוקה גדולה. בעבר היא חיה בעושר, עכשיו היא פושטת רגל. לאן נעלמה ענבל אור?
רפי לאופרט
ספק גדול אם הציבור זקוק עדיין לפרשנותו של ברק בשאלה מהי דמוקרטיה, איזו דמוקרטיה אנו רוצים בישראל, אילו יחסים אנו מבקשים לראות בין מדינה יהודית למדינה דמוקרטית וכיצד צריך להתבטא בפועל באשר לייחודה של ישראל בשאלות אלה; אם בכל זאת רוצה הוא לנסות לשכנע, עליו לדבר להגיון ולא לאמוציות
חניאל פרבר
אדם מישראל שיש לו תביעה משפטית עם נוכרי, יתחמק מלדון עמו בערכאותיהם בחודש אב שמזלו רעוע, וימציא עצמו בחודש אדר שמזלו טוב, לפי שמן השמים מגלגלין זכות ליום זכאי ושופעין שמחה לחודש שמח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il