X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מסיבת חתונה אינטימית
ישנן לא מעט וילות נופש בארץ, המתאימות לאירועים מסוגים שונים. אחד מהם הוא מסיבת חתונה אינטימית, קטנה ומשפחתית. מי שרוצה לערוך חתונה, אך הפרטיות חשובה לו וכך גם האינטימיות, יגלה שווילת נופש מציעה לו את המרחב המושלם לאירוע שכזה.
זו יכולה להיות וילה שצופה אל הכנרת, וילה שמוקפת בהרים או וילה באזור עירוני. האפשרויות הן רבות והווילות מציעות פתרון מושלם לאירוע שכזה, בזכות המרחב הנוח והנעים בהן, החדרים המרוהטים והאבזור המלא. באתר הנופש וילה דילס המציע דילים לוילות, תוכלו למצוא וילות נופש בזול עם מחירים מדויקים!
מסיבת בר או בת מצווה
בשנים האחרונות הפכו מסיבות הבר או הבת מצווה לאירוע של ממש. אירוע מושקע וחשוב מאוד. במקום לחגוג אותו באולם אירועים גדול ומנוכר, שגם דורש סכומי כסף גבוהים יחסית, מדוע שלא לערוך אותו בווילת נופש? במידה ומדובר במסיבה בקיץ, אפשר למצוא וילת נופש עם חצר גדולה ובריכת שחייה, ולהפוך את המסיבה כולה לאירוע קיצי, מסיבת בריכה תוססת וכיפית. אפשר להזמין מפעילים שונים לילדים, מתקנים מתנפחים לבריכה, דוכני אוכל שונים והפתעות נוספות, שיהפכו את האירוע עצמו לחוויה שאין כמותה.
מסיבת יום הולדת
בין אם מדובר במסיבת יום הולדת 30, 60 או אולי 80, אין כמו לחגוג את היום החשוב הזה יחד עם האנשים שהכי אוהבים. ואם לחגוג אותו עם אנשים אוהבים, אז וילת נופש היא המקום המתאים לעשות זאת. מקום אינטימי, נעים ומשפחתי מאוד, שמציע מרחב לאירועים פרטיים מסוג זה. זו יכולה להיות וילה בצפון, במרכז הארץ או אולי באילת. אם רוצים, אפשר אחר-כך להישאר יחד עם האורחים, שהוזמנו למסיבת יום ההולדת, ללינה בוילה ולשלב גם טיולים באזור ביום שלמחרת המסיבה.
מסיבת חברה
וילת נופש היא פתרון מושלם גם לאירועים עסקיים מסוגים שונים, לרבות מסיבת חברה, מסיבה לכל העובדים ומכל הדרגות. כשמדובר בחברות שונות, המחפשות מקום לערוך בו מסיבה גדולה לעובדים, אין כמו וילת נופש עם בריכת שחייה, וילה גדולה ויוקרתית שעושה לא מעט רושם ומציעה מרחב נוח, המתאים לאירוע כזה. אפשר לשלב פעילויות שונות במהלך המסיבה ובמידה ומדובר בחודשי הקיץ החמים, לערוך אותה ליד הבריכה.
יום גיבוש לעובדים
רוצים לגבש את העובדים שלכם? להוציא אותם ליום שלם של כייף והנאה? וילת נופש, שאפשר לבלות בה כמה שעות ביחד, רחוק מהעבודה ומכל טרדות היום יום, היא פתרון נהדר. אפשר גם לערוך תחרויות שונות, משחקים ולהזמין גם מפעילים, המתכננים פעילויות המיועדות לגיבוש העובדים. כמובן שניתן להזמין גם שירותי קייטרינג ברמה גבוהה ואולי לשלב גם טיולים בסביבה ואם רוצים גם לינה בוילה עצמה.
זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת להכיר מקרוב זה את זה, לשפר את יכולת עבודת הצוות, לפתח מיומנויות חשובות הנדרשות לעבוד עצמה ואת כל זה לעשות בסביבה נעימה ומזמינה.

תאריך:  07/12/2016   |   עודכן:  07/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל מעוז
יעל מעוז
יעל מעוז
רותי זילברברג
תפקידו של בית-הספר הוא להכין את הילדים ובני הנוער לחיים ולצייד אותם בכלים ובידע לו הם יזדקקו כדי להתקדם בעתידם כמבוגרים, אך ישנם תחומים בהם הפרקטיקה הנוכחית אינה מספיקה
רמי פלר-כהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il