X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
מעוניינים לשפר את חווית הצפייה שלכם?

אל תתפשרו על כורסאות טלוויזיה

צפייה בסרטים וסדרות כבר מזמן לא מתבצעת רק באמצעות הממיר והטלוויזיה, אבל יש דברים שלא משתנים כמו החשיבות של כורסא מפנקת ואורטופדית איך מכינים את הסלון לחוויה מושלמת ואיך משווים בין כורסאות איכותיות? להלן המדריך המלא
▪  ▪  ▪
צריך לשבת בנוחות [צילום: אמריקן קומפורט]

שוק התקשורת בארץ ובעולם השתנה בצורה דרמטית בשנים האחרונות. השינוי נובע בעיקר מהרחבה, העמקה וגיוון של טכנולוגיות דיגיטליות ומהתאמות שבוצעו על-ידי צרכני המדיה בעצמם. כך לדוגמה העריכה חברת בזק את כמות משתמשי האינטרנט בכ-5.6 מיליון אנשים, שהם מעל 67% מכלל האוכלוסייה. גולש ממוצע נמצא 6.2 שעות ביום באינטרנט ורק 12% מזמנו מוקדש לצפייה בטלוויזיה.
עם זאת, הנתונים לגבי צפייה בטלוויזיה מעט מטעים. גולשי האינטרנט לא ויתרו על התכנים שמשודרים בטלוויזיה ובטח שהם לא צופים פחות בסרטים וסדרות, אלא פשוט המירו את המסך הקטן במסך עוד יותר קטן - זה של המחשב. אם בעבר שימשה הטלוויזיה במרכז הסלון כמדורת השבט, הרי שכיום לכל אחד ואחת יש ביד מכשיר חכם שדרכו ניתן לצרוך תוכן מכל העולם. בנוסף, צעירים בגילאי 34-18 מוותרים על צפייה ליניארית ומעדיפים לראות סרטים וסדרות במחשב לפי דרישה ובלי הגבלות ללוח שידורים מסוים.
כך הפכה הכורסא לפריט הכי חשוב בסלון המודרני
הדבר היחיד שכמעט ולא השתנה בעקבות חדירת האינטרנט לעולם התקשורת והמדיה, הוא החשיבות של מערכת הישיבה בסלון. לא משנה אם בוחרים לראות ערוץ 2 בממיר הרגיל או לשלם על סדרות בצפייה ישירה מארצות הברית, עדיין צריך לשבת בנוחות ולקבל את התמיכה הראויה לגב. אלו הדברים הקטנים שקובעים את חווית הצפייה שלנו ואת רמת ההנאה מהבילוי לבד, עם בני-זוג או עם חברים ומשפחה.
במילים אחרות, לא רק חובבי רהיטים ומעצבי פנים יודעים שהכורסא היא ככל הנראה הפריט הכי חשוב בסלון. עדיף להשקיע בכורסא לפני שמחליפים את הממיר ובעזרתה ניתן לראות טוב יותר אפילו שידורים בטכנולוגיית K4. הכורסא תשמש אתכם עם או בלי המחשב ובעיקר כאשר תרצו לצפות בסרט ארוך בלי לסבול מכאבי גב.
השאלה המתבקשת היא איך משפרים את חווית הצפייה ובאיזה כורסאות טלוויזיה איכותיות כדאי להתמקד. ההמלצה העקרונית היא לא להתפשר ולהשקיע בכורסא שמצליחה לשלב בין נוחות, פינוק ותמיכה לגב התחתון והעליון. כורסא כזו כמובן תהיה יקרה יותר מהכורסא הרגילה, אבל היא שווה את ההשקעה. המנגנונים של הכורסאות החדשות מאפשרים למושב גמישות מקסימלית ומסייעים להביא גם את ההדום למצב אידיאלי של שכיבה.
איזה מנגנון ימנע מהכורסא שלכם לשקוע?
החברות שמייצרות כורסאות טלוויזיה, יודעות שאסור להן לקפוא על השמרים ולכן הן מצמצמות פערים מול דרישות הלקוחות, באמצעות יישום של טכנולוגיות מתקדמות ומרשימות.
מערכת Smart Support, למשל, מספקת תמיכה חכמה בהתאמה אישית לגב התחתון ומתמקדת בחוליות 1L-5L עבור גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. לעומתה, מנגנון Dual Flex אחראי להעניק למושב גמישות והוא משולב במערכת שכוללת שני סוגי קפיצים מפלדה אלסטית. הקפיצים משלימים זה את זה ומונעים את תהליך השקיעה שאפיין בעבר את הכורסאות הישנות.
עוד מנגנון מפתיע שמשפיע לטובה על חווית הצפייה בטלוויזיה, נקרא Silent System ותפקידו לאפשר את השכבת הכורסא והרמת ההדום בשקט מוחלט. בזכות החידוש הזה קיימת אפשרות להתאמת הכורסא לתנוחה הטבעית של הגוף וניתן לבחור בין מנגנון מתנדנד ומסתובב. חוץ מזה, מנגנון Silent System מונע את המצב המתסכל בו מי שנשאר אחרון לראות טלוויזיה מעיר את כל הבית כשהוא רוצה לסגור את ההדום של הכורסא.
לבסוף, כדאי להזכיר את מנגנון Zero Gravity שמעניק בחירה בין 18 זוויות ישיבה ביחס למישור ואת הדרך בה ניתן להשתמש בו כדי ליצור אפקט של חלוקת משקל שווה לכל אורך הגוף.
מנגנון Zero Gravity משולב בכורסאות טלוויזיה ומסאג' והוא נקרא כך בגלל הפחתת השפעת כוח הכבידה.
הדגמים שכדאי להכיר
מי שמחליט להיכנס לעובי הקורה ולשדרג את הסלון עם כורסת טלוויזיה ראויה, צריך להכיר כמה דגמים שמייצגים קטגוריות שונות. ליין העיצוב A. Comfort מבית אמריקן קומפורט, מציב סטנדרטים גבוהים בקטגוריה היוקרתית ובו דגמים כמו אלגנט וטוסקנה.
דגם אלגנט מגיע בריפוד עור או בד ובמבחר צבעים ומידות, עם תמיכה מיוחדת לצוואר ולראש והדום רגליים נפרד ומעוצב. דגם טוסקנה לא פחות מרשים והעיצוב הקלאסי שלו מתאפיין בקווים מעוגלים. את דגמי טוסקנה ניתן להשיג בצבעים של קליפסו, אפור, אפור בהיר או בורדו.
בקטגוריה המסאז' צריך להזכיר בעיקר את כורסת העיסוי "מאסטר". זו כורסת עיסוי מפנקת במיוחד, שאחריה לא תרצו לשבת על-אף כורסא אחרת. מערכת העיסוי מכסה את אזור הגב, הצוואר, הידיים, הרגליים וכפות הרגליים ובצידי הכורסא תאורת לדים בצבעים מתחלפים כדי להשלים את האווירה. כורסת העיסוי מאסטר, מגיעה בצבעים שחור, אפור ולבן והיא מחליקה קדימה ואחורה עם מנגנון ZERO SPACE, שלא דורש מרחק מהקיר.
הקטגוריה הקלאסית של כורסאות טלוויזיה, היא כמובן הנפוצה והפופולרית ביותר. בה ניתן למצוא את כורסת הטלוויזיה יוקון שכוללת משענת גב מתכוננת למגוון מצבי ישיבה, הדום רגליים נשלף וריפוד פוליאירתן יצוק שמסוגל לשמור על יציבות וגמישות בכל תנוחה. כורסאות יוקון מומלצות למשפחות והורים עם ילדים כי הן עוברות תהליך SCOTCH GUARD לדחיית כתמים ולכלוך מחומרי הריפוד.
עוד בקטגוריה הקלאסית יש לציין את כורסת הטלוויזיה מרקוס, שמציעה ריקליינר נפתח למספר זוויות ישיבה ושכיבה ומערכת תמיכה חכמה במיוחד להתאמה אישית לגב התחתון. את כורסת מרקוס ניתן להשיג בגווני בדים בז' וחום והמחיר כולל הדום מרופד ותוספת של ריפוד ויסקו עם ארגנומיה מושלמת לאזור הכתפיים.

תאריך:  14/05/2017   |   עודכן:  14/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר מ' כהן
בינואר 2017 תצא לדרך התוכנית הממשלתית "חיסכון לכל ילד" בשיתוף המוסד לביטוח לאומי    כך תירשמו, שלב אחרי שלב – וגם תעשו זאת נכון
AIG
רכישת דירה היא ההשקעה הכי גדולה שתבצעו בחיים ולכן כדאי להקדיש זמן לבדיקת הנושאים השונים שעל הפרק    החל מתוכניות הבנייה העירוניות, דרך ביטוח המשכנתה ועד עלויות המעבר - הינה המדריך המלא
אור לוין
דונלד טראמפ הוא נשיא ארה"ב הנבחר    מיליוני אמריקנים עדיין לא מבינים איך זה קרה, אבל לטובי החוקרים כבר יש תשובות: שילוב בין תהליכי עומק בחברה, נטייה לנוסטלגיה וכמובן פופוליזם חוצה גבולות הם בין החשודים העיקריים בתופעה    מה אפשר ללמוד מכל זה והאם אנחנו צריכים להתחיל להיות מודאגים? הינה כמה השערות
יעל מעוז
יעל מעוז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il