X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עברית      English
ברזלי קיבל מיליוני דולרים שהושגו בעבירה על-פי החשד, הוא הקים רשת עבריינית להלבנת הון המספקת שירותים באופן פעיל גם לגורמי פשיעה בכירים מעשיו מהווים עבירה על דיני המס בישראל, חוק איסור הלבנות הון וחוק העונשין ברזלי ממשיך במקביל לפעול כמאכער ולעשות שימוש בלתי חוקי בפקידים בדרג בינוני ברשות המיסים חלק מלקוחותיו עזבו בעקבות החשיפות ב-News1 ובדיקה שנפתחה באגף הביקורת ברשות המיסים
▪  ▪  ▪
ברזלי. שותף לעבירות פשע [צילום: יוטיוב]

עו"ד אודי ברזלי (רו"ח), העומד בראש משרד הנושא את שמו, עוסק באופן פעיל ועברייני בהלבנות הון לעבריינים ולאנשי עסקים עמם הקים קשר אישי. כך נודע ל-News1. לא רק כיועץ - מתוקף תפקידו והשכלתו כעורך דין ורואה חשבון, אלא כשותף פעיל להלבנת כספים שהושגו בעבירות מסוג פשע. חלקו המעשי של ברזלי, המהווה כאמור עבירה על החוק, טרם נחשף וטרם הועבר לטיפול רשות המיסים ו/או הרשות לאיסור הלבנת הון ו/או המשטרה.
ל-News1 נודע, כי ברזלי מסובך בישראל עם כמה גורמים מפוקפקים אליהם התחבר בשנים האחרונות. חלק מהם מוכרים היטב לרשויות החוק בישראל. ברזלי יתקשה להתנתק מהם - גם אם ירצה, וגם לא יוכל "למרק" פשעים שביצע עימם. על-פי החשד, ברזלי פעל ופועל עבורם. לצורך שירותם אף גייס אנשי קשר. נוכח זאת קיבל לידיו סכומי כסף הנאמדים במיליוני דולרים.
ברזלי קיבל לידיו, כאמור, כספים שהושגו בעבירה. מעשיו מעלים חשד לעבירות חמורות על דיני המס בישראל, על החוק לאיסור הלבנות הון ועל חוק העונשין. ברזלי אמור לדעת, במיוחד מתוקף עברו כסגן נציב מס הכנסה וכיועץ המשפטי של מס הכנסה, כי עצם השתתפותו הפעילה בהקמת אורגנים להלבנת הון מהווה עבירה פלילית חמורה (תזכורת: ברזלי נאלץ לפרוש מרשות המיסים בעקבות חשיפות הח"מ בדבר חלקו של ברזלי יחד עם אביו רו"ח מיכאל ברזלי בעבירות שבוצעו בפרשת הולילנד א').
ל-News1 נודע עוד, כי ברזלי ממשיך לפעול כמאכער. בתקופה האחרונה הוא ו/או מקורביו הצליחו לעשות שוב ושוב שימוש בפקידים בדרג בינוני ברשות המיסים, כדי להטריד ו/או להלך אימים על מי שסומנו כיריביו של ברזלי ו/או יריבים של לקוחותיו. אחת מלקוחותיו לעניין זה היא יעל פרי. עבורה ו/או בשליחותה נעשה באחרונה שוב שימוש בלתי חוקי בפקידים ברשות המיסים.
באגף הביקורת ברשות המיסים מתקיימת מזה כמה חודשים בדיקה מקיפה בנוגע לפעולותיו של ברזלי כמאכער. במסגרת זו אף נבדקים תיקים של חלק מלקוחותיו, במגמה לבחון אילו שירותים ניתנו להם, והאם ברזלי הצליח "לסדר" להם ולהפחית סכומי שומות באופן בעייתי וחריג (התשובה חיובית). דבר הבדיקה שפורסם ב-News1 הגיע לידיעת רבים מלקוחותיו של ברזלי, ונוכח זאת העדיפו חלק מהם להעביר את הטיפול בעניינם למשרד אחד.
  • המשך יבוא

תאריך:  17/03/2018   |   עודכן:  18/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אודי ברזלי עוסק באופן פעיל בהלבנות הון לגורמי פשיעה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כמו הסיפורים על עו"ד יוסי כהן
פרוייד  |  17/03/18 18:33
 
- אודי איש ימין ומושחת כמו כל
זיגמונד  |  17/03/18 22:05
2
{{{40שנות שילטון ליכוד וחרדים
ישראל מעצה שחיתות  |  17/03/18 18:37
3
הפרת אמונים מצד הפקידות
1 העם  |  17/03/18 18:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
החברה מייצרת רהיטים ומטבחים במותג "TOBE"    מדווחת על חובות של 5 מיליון שקל וטוענת שנפגעה מן ההאטה בשוק הנדל"ן ומרכישות רהיטים בסין וביו"ש
יצחק דנון
שמואל יחיא, בעלי מחצית מן החברה שהפעילה את הלונה פארק והסופרלנד, מבקש להיפרד בדרך של מכירה פומבית משותפתו - חברת Eagle Overseas
עומר כרמון
נשיא פרו לשעבר זועם על האישומים נגדו בקבלת שוחד מחברת בנייה מברזיל ומאיש העסקים הישראלי, יוסי מימן: "לא קיבלתי כסף ואוכיח זאת במוקדם או במאוחר"
עומר כרמון
תחקיר אולפן שישי עם אילה חסון: נגד עד המדינה, ניר חפץ, נפתחה לפני 30 שנה חקירת מצ"ח    החשד: כדי להסתיר את מותו של חברו מפליטת כדור במהלך קורס קצינים, גרר את גופתו למסילת רכבת    בחקירת מצ"ח שנערכה לא נמצאו תימוכין לחשדות שהועלו נגד ניר חפץ
עומר כרמון
ארגון ציוני אמריקה זועם על עמדת הממשל האמריקני המבקשת מבית המשפט לדחות את בקשתם של נפגעי טרור ישראלים, בעלי אזרחות אמריקנית, לקבל פיצוי מהרשות הפלשתינית ואש"ף    "עמדת ממשל טראמפ מסייעת לטרור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il