X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דיטר נויפרט. למרות החקירות - ממשיך בגזל ובגניבות
יעל פרי. מסייעת בגניבות ממשפחתה [צילום: יוסי זליגר]
בראש קבוצת לופג עומד דיטר נויפרט המנסה לגנוב את השליטה בחברת EHI משליטתה של תמר פרי בית המשפט בליכטנשטיין אסר רישום לופג כבעלת שליטה בחברת EHI המחזיקה בבעלותה בניין משרדים יוקרתי בתל אביב ובקביל אסר על לופג להגיש מסמכים מזויפים יעל פרי משתפת פעולה ומבצעת עבירות יחד עם לופג ונויפרט במטרה לגזול ולגנוב כספים מבני משפחתה עורך הדין רונן מטרי מסייע לנויפרט בניסיון לגנוב את הבניין היוקרתי
▪  ▪  ▪
יואב יצחק
עו"ד גל לויטה ויעל פרי במוקד הקנוניה להוצאת נכסים במרמה

יעל פרי ועורכי דינה בשת"פ עם גנב שזייף מסמכים ונחקר בציריך
יואב יצחק
יעל פרי ממשיכה לשתף פעולה עם דיטר נויפרט וחברת Lopag המנסים לגנוב ולגזול כספים מעזבונו של המנוח ישראל פרי * יעל פרי עצמה מסובכת בישראל בעבירות מס בהיקף העולה על 200 מיליון ש"ח * נויפרט נחקר בשוויץ בגין זיוף מסמכים שנועדו לסייע בהשתלטות על כספים * זייף בנוסף מסמך שנחזה לאשר כביכול שאינו מבוקש על-ידי האינטרפול לחקירה בעבירות מרמה וגניבת כספים מפקיסטן * משרד פירון ושות' חושף עצמו לתביעות נזיקין הן מצד יעל פרי והן מצד גורמים נוספים
לרשימה המלאה

הנאמנים הונו וגזלו כספים מיעל פרי שאותם שחררו קודם תמורת עריקתה
יואב יצחק
"החטא ועונשו": יעל פרי שיתפה פעולה עם הנאמנים-הגנבים דיטר נויפרט ושות' וסייעה להם נגד בני משפחתה * בתמורה לעריקתה לצדם העמידו לחזקתה 40 מיליון דולר מעזבונו של המנוח ישראל פרי בעוד שמיתר בני המשפחה מנעו כספים המגיעים להם כנהנים * עתה מתברר: אחרי שקיבלו את תמיכתה, כולל בהליכים משפטיים רבים, ונקלעו כנראה לקשיים משלהם, הוציאו הנאמנים במרמה ובתחבולה מחשבון הנאמנות גם כספים ששחררו קודם לכן ליעל פרי
לרשימה המלאה

יעל פרי ורואי החשבון הגישו דוחות כוזבים לרשות המיסים
יואב יצחק
יעל פרי ומשרד רו"ח קנובל בלצר ושות' ביצעו עבירות פליליות בחברת סוליד אחזקות והשקעות בתעשיה בע"מ שבבעלותה * כספים שהוזרמו לחברה משתי חברות זרות נרשמו כהלוואות במקום כהכנסה החייבת במיסים * יתרת "ההלוואות" לדצמבר 2013: 167 מיליוני ש"ח * תצהיר שנאלצה להגיש בהליך אחר חושף התרמית * עורכי הדין ערן פרזנטי ונטע דורון לא השכילו לגונן עליה מהפללה עצמית בתצהיר שעליו החתימו אותה * חשופה לחקירה פלילית בגין עבירות מס, הלבנת הון ורישומים כוזבים במסמכי תאגיד
לרשימה המלאה

יואב יצחק
יהלום מנהלת חקירה סמויה נגד אודי ברזלי

בית המשפט המחוזי בליכטנשטיין הוציא צווי מניעה (08.08.18) שמנעו מקבוצת לופאג (בראשה עומד הנוכל הבינלאומי דיטר נויפרט), הרשומה בליכטנשטיין, לגנוב את השליטה בחברת יורופיאן הולדינג אינווסטמנט (EHI) הרשומה בפנמה. חברה זו נשלטת על-ידי תמר פרי (בתו של המנוח ישראל פרי). דבר בעלותה על EHI הוכר ותועד ביום 23.05.18 אצל רשם החברות בפנמה. חברת EHI הינה הבעלים של בניין משרדים יוקרתי במרכז תל אביב, ששוויו נאמד בעשרות מיליוני דולרים.
דיטר נויפרט נודע כאחד הנוכלים הגדולים בשווייץ, ובגזל ו/או גניבת כספים בעיקר מנאמנויות שהופקדו בידיו. רשימת הניזוקים ארוכה. לדוגמא: צו מעצר הוצא נגדו על-ידי האינטרפול, לבקשת פקיסטן, מחמת מעורבותו במעילת ענק בהיקף הנאמד במאות מיליוני דולרים. על-פי החשד, נויפרט עסק בין היתר בנייהול כספים עבור מנהיגים במדינות ערב שגנבו כספים ממדינותיהם. בשנים האחרונות מתנהלת נגד נויפרט מערכה גדולה מצד יורשי המנוח ישראל פרי, מהם גנב כספים. בעקבות תלונות שהגישו נפתחו נגדו חקירות בכמה מדינות, בין היתר: פנמה, שווייץ, אנגליה וארה"ב. בישראל משתפים פעולה עם נויפרט כמה עורכי דין, ובראשם: גל לויטה, אודי ברזלי, רונן מטרי. גורמים אלה קיבלו כספים שהושגו במרמה ו/או תוך ביצעו עבירות של הלבנת הון. יעל פרי, בתו של המנוח ישראל פרי, מסייעת לנויפרט לגזול את בני משפחתה.
הצווים שהוצאו ביום 08.08.18 ניתנו על-ידי השופט ד"ר יוהנס ויטוור, לבקשתה של תמר פרי, המכהנת כנשיאה ודירקטורית יחידה בחברה. פנייתה לבית המשפט נעשתה לאחר שקבוצת דיטר נויפרט ניסתה בינואר 2018 לגנוב את השליטה בחברת EHI באמצעות מסמכים מזויפים שהציגה בפני רשם החברות בפנמה - מסמכים שנועדו להכשיר מינוי דירקטורים חדשים מטעמם, ולייצר מצג כוזב לפיו לופג היא השולטת בחברה. צעד זה סוכל: רשם החברות בפנמה חזר בו מהרישומים השגויים שנעשו על-בסיס אותם מסמכים מזויפים, והשליטה ב-EHI נרשמה מחדש על-שמה של תמר פרי.
נויפרט ושותפיו למעשים הפליליים לא עצרו בזאת. לאחר שבפנמה כשלה מזימתם וסוכלה גניבת השליטה ב-EHI, הם פנו לביצוע מהלכים דומים בליכטנשטיין. ביום 06.07.18 הם הגישו מסמכים מזויפים, לפיהם רישום החברה ומשרדיה מועבר מפנמה לליכטנשטיין - בשליטתם, כביכול. גם צעד זה סוכל, כאמור, בעקבות הפניה לבית המשפט. לבקשתה הוציא בית המשפט בליכטנשטיין את הצווים שלהלן:
  • נאסר על משרד המשפטים לרשום את חברת EHI ברשם החברות של ליכטנשטיין בכל שם כתוצאה מהעברת המשרד הרשום מפנמה לליכטנשטיין;
  • נאסר על לופג טראסט, אדמינטראסט, ד"ר זולטן לוזי, וסטפן מצלר, לפעול בכל תפקיד, ביחד או לחוד, בתור נציגים של EHI, ובפרט של EHI במרשם העסקי של ליכטנשטיין או מלבצע כל פעולה חוקית או אחרת;
  • נאסר על לופג טראסט ואדמינטראסט להתחזות לבעלי מניות של EHI בכל צורה שהיא ובפרט לקבל החלטות כגורם העליון שלהם;
  • בית המשפט הורה במקביל להגיש תביעה תוך ארבעה שבועות. עד להחלטה אחרת יעמדו הצווים הנ"ל בתוקפם.
בעקבות ניסיונות החוזרים ונשנים, ובמקביל להליכים המשפטיים שהוגשו בכמה ערכאות בישראל ובחו"ל, הוגשה תלונה פלילית בפנמה. נפתח תיק פלילי רשמי בגין מעשים המנוגדים לטובת הציבור - "Falsedad Ideologica" (זיוף או שינוי מלא / חלקי של מסמך רשמי), וחשד לעבירות של הלבנת הון. התלונה הפלילית הוגשה נגד דיטר נויפרט, לופג ודומיניק נף.
קבוצת לופג ודיטר נויפרט העומד כאמור בראשה, פועלים בשנים האחרונות בסיועה של יעל פרי (אחותה של תמר), כדי לגנוב נכסים וכספים מעזבונו של המנוח ישראל פרי. ב-News1 חשפנו שורה ארוכה של עבירות שביצעו במשך כשלוש שנים. יעל פרי מתנכרת לאמה, לאחותה ולאחייניה, ופועלת מתוך שיקולים זרים, לרבות שנאה וקנאה. בפועל היא מסייעת לנויפרט ולשותפיו לעבירות בביצוע קנוניה בינלאומית שתכליתה גניבת כספים ונכסים מעזבונו של המנוח ישראל פרי. עד כה גנבו דיטר נויפרט ושותפיו כ-100 מיליון דולר, ובכלל זה מכספים שיועדו ליעל פרי עצמה. גם לאחר שנודע ליעל פרי על גניבת כספים על-ידי נויפרט ולופג - שיועדו בחלקם והועברו לחזקתה, היא לא עצרה. גם בתקופה האחרונה היא עומדת לצידם של נויפרט ושותפיו לעבירות, ונותנת להם גיבוי אישי ומסייעת להם בערכאות השונות בישראל ובחו"ל. ליעל פרי עניין אישי בניסיונותיו של נויפרט לגנוב את חברת EHI (השולטת בבניין בתל אביב), מחמת ההבנות בין הצדדים: אם יצליח נויפרט בקנוניה לגניבת חברה זו, יבטיח נויפרט את האינטרסים שלה, לרבות בבניין זה - משרדיה הפרטיים ממוקמים באחת מקומות הבניין.
כפי שחשפנו ב-News1, עו"ד רונן מטרי מסייע לנויפרט ולשותפיו לעבירות בניסיונות ההשתלטות וגניבת השליטה בחברת EHI והנכס בתל אביב, בתואנה שמונה כבא-כוחה של החברה. מטרי ממשיך בניסיונותיו גם בתקופה זו, וזאת למרות ההודעות שקיבל (גם אם מינויו בוצע לכאורה) ולרבות פיטוריו הרשמיים שנעשו על-ידי EHI, המחזיקה כאמור בשליטה בחברה. מטרי אף קיבל כספים שלא כדין מקבוצת נויפרט - שנגזלו מעזבונו של המנוח ישראל פרי, בדרך המעלה חשד להלבנת הון. בגין זאת, קרוב לוודאי, הוא גם יידרש להשיב לרשויות החוקרות.

תאריך:  18/08/2018   |   עודכן:  18/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
אנטוניו גוטרש אימץ המלצות דוח שהוכן לבקשת מועצת הביטחון ודן בדרכים להגן על חייהם של אזרחים פלשתינים    שגריר ישראל באו"ם, דני דנון: "ההגנה היחידה לה זקוקים הפלשתינים היא מפני הנהגתם"
עמי דור-און
ב-2024 תשגר הודו שני אסטרונאוטים לחלל למשך שבעה ימים במסלול הנמוך מעל כדור-הארץ"
עומר כרמון
במהלך עשר שנות כהונתו הכעיס רבים בישראל בשל עמדותיו הפרו ערביות    עם מותו של יאסר ערפאת ספד לו, אמר כי אישיותו תחסר לעולם ופקד על כל מוסדות האו"ם לציין יום אבל על מותו
עומר כרמון
מייסד החברה סיפר בדמעות כי הוא סובל מעומס עבודה קיצוני והפרעות שינה - מניית טסלה מוטורס צנחה בתשעה אחוזים    את הציוץ בטוויטר שסיבך אותו כלכלית ומשפטית, הסביר: "הקלדתי במהלך נסיעה. לא הייתי מסטול"
עומר כרמון
"לא אצטרף לאחר הבחירות לממשלה בראשות נתניהו"    "הקבינט המדיני-ביטחוני מערב שיקולים ביטחוניים בפוליטיים"    "נתניהו הוביל אותנו לכניעה לירי של חמאס. אנחנו משלמים דמי חסות לחמאס דרך הקטרים, כדי שיפסיקו לירות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il