X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה רשמה ברבעון רווח נקי של כ-1.9 מיליון שקל בחודש יוני 2018 השלימה החברה גיוס של כ-140 מיליון דולר לקרן שניה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב וממשיכה בגיוס עד לסכום של כ-300 מיליון דולר עד כה השלימה החברה גיוס של 415 מיליון דולר בשתי קרנות להשקעה במקבצי דיור בארה"ב
▪  ▪  ▪
מנכ"ל אלקטרה נדל"ן גיל רושינק [צילום: אלסין דווידי]

רווחי אלקטרה נדל"ן במחצית הראשונה של 2018 הסתכמו בכ-9.6 מיליון שקלים לעומת הפסד של כ-20 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2017. הרווח במחצית הראשונה כלל בעיקר סך של כ-52 מיליון שקל מפעילות מקבצי הדיור בארה"ב בניכוי הפסד בסך של כ-28.5 מיליון שקל אשר נבע מהתאמת ערך ההשקעה כתוצאה מחתימה על הסכם למימוש השקעה בחברה כלולה בארה"ב מנכסי אסטרטגיית המימוש.
אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקו מנהלת כיום קרוב ל-20,000 יחידות דיור ב-60 מקבצי דיור בארה"ב. סך הכנסות אלקטרה נדל"ן במחצית הראשונה של שנת 2018 הסתכמו בכ-43.4 מיליון שקל, לעומת כ-49.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה במחצית הראשונה של 2018 קוזזו משמעותית בעיקר בשל תוצאות חתימה על הסכם למימוש חברה כלולה בארה"ב מנכסי אסטרטגיית המימוש. הרווח התפעולי של החברה במחצית הראשונה של שנת 2018 הסתכם בכ-21.8 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של כ-17.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח מפעילויות נמשכות במחצית הראשונה של 2018 הסתכם בכ-9.6 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-4.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
סך הכנסות אלקטרה נדל"ן ברבעון השני של 2018 הסתכמו בכ-22.4 מיליון שקל, לעומת כ-39.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה ברבעון השני קוזזו משמעותית בעיקר בשל תוצאות חתימה על הסכם למימוש חברה כלולה בארה"ב מנכסי אסטרטגיית המימוש. הרווח התפעולי של החברה לרבעון השני של שנת 2018 הסתכם בכ-9.7 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של כ-17.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח התפעולי ברבעון השני מיוחסת לירידה בהכנסות, כאמור. הרווח מפעילויות נמשכות ברבעון השני של 2018 הסתכם בכ-1.9 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-1.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
החברה סיימה את הרבעון השני של שנת 2018 ברווח נקי של כ-1.9 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-11.3 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2017.
ממאזן החברה עולה, כי ההון העצמי של אלקטרה נדל"ן, נכון לסוף יוני 2018 הסתכם בכ-429.7 מיליון שקל (מתוכו כ-403.7 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות). הגידול בהון העצמי בתקופת הדוח, נובע בעיקר מהכנסות מהפרשי תרגום של פעילות חוץ בסך של כ-27 מיליון שקל כתוצאה מהתחזקות המטבעות הזרים ביחס לשקל ומרווח לתקופה בסך של כ-9.6 מיליון שקל. הרווח לתקופה כולל השפעת סיווג מקרן מהפרשי תרגום של פעילות חוץ כתוצאה ממימוש עסקה משותפת בשוויץ, בסך של כ-4.5 מיליון ש"ח.

תאריך:  19/08/2018   |   עודכן:  19/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רווחי אלקטרה נדל"ן במחצית: 9.6 מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
תובע מרונן לוי 6.3 מיליון שקל, בטענה שערב לחובותיה של רשת חנויות הצעצועים שהייתה בבעלותו ושזה החוב שנותר לאחר מכירת פעילותה
אלה לוי וינריב
מימון הפך בסוף השבוע לבעל עניין בחברה ששולטת בישראמקו ובאיירפורט סיטי • בסביבתו טוענים כי המהלך לא ישפיע על חקירת רשות המיסים שמתנהלת נגדו מ-2010: "הרשות לא יכולה לגעת בו, הוא תושב חוץ ואינו מחויב במס בישראל"    ברשות המיסים טוענים כי החקירה בעיצומה
איציק וולף
הרכב אותר בין היישוב נעמה לגשר אלנבי    רישיונו של הנהג, תושב הצפון, נשלל ל-30 יום ורכבו נתפס
עידן יוסף
סרטון חדש של ארגון חותם מבקש לנתק את הציונות הדתית מכספי הקרן החדשה לישראל באמצעות הצגת הארגונים הנתמכים כעובדי המספרה של טליה ששון    הקרן החדשה: מסע רדיפה
איציק וולף
רון ירון פורש מידיעות אחרונות אחרי 26.5 שנים - מהן כ-8 שנים כעורך הראשי    "תיק 2000 נחת עליי, עלינו, כרעם ביום בהיר, העובדות המלאות טרם התבררו אולם די היה במה שפורסם כדי לחייב את כולנו לעשות חשבון נפש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il