X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד הבריאות סגר מרכז הלידה הטבעית

"להימנע מטיפול אצל ד"ר אילן הלוי"

משרד הבריאות סגר בצו מינהלי עד להודעה חדשה את מרכז הלידה ג'הארה דולה בחבצלת השרון רישיון הרפואה של בעלי המרכז, ד"ר אילן הלוי, הוגבל לטיפול במוסד רפואי מוכר ומורשה בלבד עד 12 במאי 2019 הלוי טוען מנגד: משרד הבריאות פוגע בזכויות יסוד וביכולת לבחור היכן ללדת
▪  ▪  ▪
ד"ר הלוי. הרישיון הוגבל. "להימנע מקבלת טיפול"
המרכז נסגר בצו מינהלי

משרד הבריאות מזהיר נשים בהריון מפני קבלת טיפול מידי ד"ר אילן הלוי ומביצוע לידות במרכז הלידה ג'הארה דולה שבבעלותו של הלוי.
בהודעה חריפה ביותר הודיע המשרד על סגירת מרכז הלידה "ג'הארה דולה" בחבצלת השרון שבבעלותם של ד"ר הלוי וטל הלוי. המרכז סגור בצו סגירה מנהלי של הרופאה המחוזית במחוז מרכז עד להודעה חדשה.
"מדובר במרכז לידה הפועל בניגוד לחוק ללא רישיון כמתחייב בדין. משרד הבריאות מבקש להזהיר את הציבור מביצוע לידות במרכז הלידה "ג'הארה דולה" אשר פועל כאמור ללא רישיון כדין ובניגוד לחוק. משרד הבריאות מבהיר כי לידה במרכז הלידה "ג'הארה דולה" מהווה סיכון לאם ולעובר", כך ציינו במשרד.
עוד נמסר כי רישיונו של ד"ר אילן הלוי מוגבל באופן שלפיו הוא רשאי לעסוק ברפואה כללית וברפואה גינקולוגית במסגרת מוסד רפואי מוכר ומורשה בלבד, ונאסר עליו לטפל בנשים המצויות בהריון וזאת עד ל-12 במאי 2019. "ציבור הנשים המצויות בהריון מתבקש להימנע מקבלת טיפול מד"ר אילן הלוי", לשון ההודעה.
בסוף דצמבר פרסם הלוי בדף הפייסבוק של מרכז ג'הארה דולה כי הרישיונות המקצועיים שלו ושל רעייתו טלי - כרופא וכמיילדת - הוגבלו, אך הצהיר שהמרכז ממשיך לפעול. עוד ציין כי הנושא של חובת הרישיון במרכז תמיכה בלידות נמצא בימים אלה לפתחו של בית המשפט העליון.
"ככל שלא מתבצע ״פיקוח רפואי״ בעת הלידה, לא ניתן בידי משרד הבריאות למנוע את ה״פעילות המיילדותית״ במקום. כך יכולות נשים ללדת בכל מקום שיבחרו ללדת בו.
משרד הבריאות (בשם בריאות הציבור כמובן) מתנגד לכל מתכונת שכזו. כמו-כן, הם מתנגדים נחרצות להודעתי שאשמש (כל עת שרשיוני מוגבל) כתומך לידה. לאור זאת, הגשתי מספר עתירות לבית המשפט העליון בסוגיות אלו", ציין.
לדבריו, קווי החזית במאבק המשפטי מול מדיניותו המפלה של משרד הבריאות בעניין לידות מחוץ לבתי חולים ונסיונו להצר את צעדי העוסקים בדבר - שורטטו. "תבוסה משפטית בכל הנושאים האלה, משמעה תהיה פגיעה קשה בקשת של זכויות יסוד", טען.
ר', שילדה במרכז ג'הארה דולה ארבעה מילדיה, אמרה ל-News1 כי מעולם לא חשה בסכנה לה או לעוברה, וכי מדובר בניסיון של משרד הבריאות להיאבק בד"ר הלוי, אשר היה היחיד שהצליח לשקם את האמון של נשים רבות בלידה טבעית.

תאריך:  15/01/2019   |   עודכן:  15/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"להימנע מטיפול אצל ד"ר אילן הלוי"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רופא יקר
אלישבע לוי  |  28/01/23 19:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה ושר הביטחון ברך את הרמטכ"ל היוצא: היו רעשי רקע והיו לחצים, אבל קיבלנו את ההחלטות הענייניות שמטרתן להבטיח את ביטחון המדינה    "המטלה הזו עוברת מהכתפיים של גדי לכתפיים שלך, אביב, ואנחנו סומכים עליך"
יצחק דנון
מי שהיה ראש המועצה האיזורית שומרון תובע 300,000 שקל מאברמוביץ' ומידיעות אחרונות, בעקבות מאמר בו טען אברמוביץ' שקצובר הסית נגד פרס ורבין
חן מענית
ל"גלובס" נודע כי מספר עורכי דין בכירים וזוטרים מהפירמה החליטו לעזוב אותה ולהצטרף למשרד אחר, ככל הנראה משרד מוכר העוסק במשפט מסחרי ובצווארון לבן    עזיבה זו מצטרפת לפרישתם של עו"ד עמית חדד ו-5 עורכי דין נוספים בנובמבר האחרון
עידן יוסף
רכבת ישראל מתכוננת למזג האוויר הסוער ומאריכה את שעות הפעילות של הרכבות לירושלים וממנה    תתגבר גם את תנועת הרכבות מצפון הארץ ומתל אביב אל תחנת נתב"ג, ובכיוון ההפוך
איתמר לוין
ייחסה לקבלן אליהו גוזלן מתן שוחד ליצחק דרי, שהיה חבר מועצת עיריית אשדוד, בקשר לפרויקט בעיר - אך התעלמה מלוח הזמנים של קשריהם ובעיקר מן ההבדל בין מספר הדירות לבין אחוזי הבנייה    גוזלן זוכה מכל העבירות שיוחסו לו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il