X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מה רוצה החונטה מיהודים טובים הנאחזים בנחלת אבותיהם? מה פשעם של חלוצים המוכנים להיאחז באדמות טרשים, לחיות בפחונים, לרעות עדרים בגבעות, להתגורר בבתים פרוצים לרוח, להתפלל בבית כנסת קטן על אם הדרך
▪  ▪  ▪
עמונה. מורשת הקרב של צה"ל [צילום: פלאש 90]

בלילה שבין ראשון לשני פשטו כוחות רשע (או ליתר דיוק רובוטים בשרות חונטת מדינת כל אזרחיה) על בית כנסת הממוקם מול היציאה מקרית ארבע בואכה מערת המכפלה ובנחישות המאפיינת את החונטה הרסו את בית הכנסת תוך שהם מותירים במקום חורבות.
המעניין הוא שבית הכנסת הזה נהרס כבר למעלה מארבעים פעמים, נהרס והוקם מחדש. הסיבה להתנכלות הכפייתית היא לכאורה וכרגיל "שמירה דווקאנית על שלטון החוק". בדיחה טובה יש לומר... בצד העלמת עין מבניה לא חוקית ערבית רחבת היקף מקפידה המדינה מאוד להצר, לאבד ולהשמיד אחיזה יהודית בעיר האבות.
כשבערבים עסקינן מתברר שהחוק אינו הכול. תנועת רגבים עתרה לבית המשפח העליון בשבתו כבית דין "גבוה לצדק" על-מנת שמדינת ישראל תאכוף הריסת מבנים שנבנו בניגוד לחוק במימון האיחוד האירופי. ה"שופטים" אמצו עמדת המדינה שנימקה את ההחלטה שלא להרוס בשלב זה את המבנים בטענה כי "סדרי העדיפויות של המדינה נקבעים ומושפעים ממגוון שיקולים כמו שיקולי ביטחון ומדיניות החוץ". דע עקא שמדובר בבית ספר אותו הציב שהאיחוד האירופי בניגוד לחוק סמוך לישוב אדם מצפון לירושלים.
מה נלין על החונטה? הרי זו מתעלמת ממאות רבות של צווים חלוטים להריסת בנייה ערבית לא חוקית, מסדירה אלפים רבים של בתים ערבים שנבנו בניגוד לחוק, מפצה גזלנים ערבים שהשתלטו על אדמות מדינה, מסייעת לערבים להקים לעצמם עיר ועוד ועוד.
אדמות טרשים
בכתבה שפורסמה על אודות הריסת בית הכנסת צדה את העין אחת התגובות: "זו מורשת הקרב של צה"ל - גוש-קטיף, עמונה, חומש, בתי כנסת,ו... רדיו של החמאס". עצוב, אמיתי ומדהים כאחד, השם ירחם.
מה רוצה החונטה מיהודים טובים הנאחזים בנחלת אבותיהם? מה פשעם של חלוצים המוכנים להיאחז באדמות טרשים, לחיות בפחונים, לרעות עדרים בגבעות, להתגורר בבתים פרוצים לרוח, להתפלל בבית כנסת קטן על אם הדרך ולחזור ולהקימו ארבעים פעם לאחר כל "ליל בדולח" מקומי. הדעת נותנת שכל מדינה הייתה מתברכת באזרחים שכאלה - מסורים, אידיאליסטים, מאמינים, מוכנים להקרבה - משאת נפש ממש של כל מדינה נורמאלית, חפצת חיים.
אלא שכאן לא מתקיימת מדינה נורמאלית. כאן יש סדר יום אנטי יהודי, פוסט ציוני, נגוע בשחיתות ומתנכל לטובי הבנים תוך אפליה קשה ומקוממת. על השחיתות יעיד הסיפור הקצר דלקמן: "בחדר האוכל בכלא מעשיהו הוצב לאחרונה שלט עליו הכיתוב: האסירים מתבקשים להישאר במקומם עד אשר ראש הממשלה והנשיא יצאו". מצחיק או עצוב? החליטו בעצמכם.
מכל מקום שני ה"מכובדים" מחדר האוכל פשעו איש איש בתורו כנגד עם ישראל. אחד ביצע פוגרום באחיו בעמונה, השני נזף בצדיקי גוש-קטיף (לפני הגירוש) והוכיחם על "סרבנותם" תוך שהוא מצהיר: " לי יש ביטחון מלא במערכת המשפט". אח.... כמה מתוק היום המשפט הזה אשר הושמע בשעתו על-ידי מי שכיהן כנשיא- משה קצב.
ולעניינינו - הריסת בית הכנסת חזון דוד שוב ושוב מדגימה את הרפיסות והחולשה של שלטון מפוחד רופס ונטול ערכים כשבניגוד משווע רואים את הדבקות, הנחישות והאמונה של יהודים יקרים הנאחזים באדמת אבות, מאמינים בנצח ישראל ולועגים לקשיים ומכשולים נקודתיים שאינם יכולים לעמוד מול הצדק והאמת. איזה מהכוחות הללו ינצח? וכי יש ספק?
באין חזון יפרע עם ושמר תורה אשרהו.

תאריך:  08/03/2016   |   עודכן:  09/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חזון דוד ייבנה שוב
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
זה האתנן לכבוד ביקור ביידן
גדי אשל  |  8/03/16 13:29
2
רוצים שלא תגנבו
אזרח תל אביבי  |  8/03/16 15:38
 
- תל אביבי-דבריך בלע."שטח ארור?? ל"ת
של נעליך.  |  8/03/16 16:57
 
- "אזרח תל אביבי" ל"ת
צודק בהחלט !  |  9/03/16 06:08
 
- תל אביבי אתה כובש עיר פלוצטיני
zoriel  |  10/03/16 11:53
3
ממליץ מאד לקרוא את תגובה 2 !
בעז ש  |  8/03/16 17:13
 
- בורות?אנטישמיות ואנטיציונות! ל"ת
משה מיכאל  |  9/03/16 06:35
 
- ה"אזרח" הזה הנו פלשתינאי ידוע
מגיב ותיק  |  9/03/16 09:18
4
"יהודים טובים" פועלים עפ"י חוק
גדעון8  |  10/03/16 05:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רפי לאופרט
יש אמונה, שאצל רבים היא בגדר מנטרה, שאין אפשרות לגבור צבאית על לוחמת טרור אע"פ שהנסיון הישראלי ונסיון במקומות נוספים, כגון בסרי-לנקה, מוכיחים אחרת
יוני בן-מנחם
הרש"פ הסתבכה בחקירה בנסיבות מותו המסתורי של המחבל בבולגריה אשר רצח את תלמיד הישיבה אליהו עמדי ז"ל בשנות ה-80. ועדת החקירה התפרקה ובני משפחת המחבל וארגון החזית העממית מאשימים את השגריר הפלשתיני באחריות למותו של המחבל
שמעון זיו
גרמניה, שאינה ידועה כארץ לא דמוקרטית, אט אט ובאין רואה מגרשת מדי יום 200 פליטים לחו"ל, אין רעש, אין ארגוני נגד, אין ארגוני שוברי שתיקה, כלום
טל בן דור
את סיפור הידידות מזויפת של הרוצחים את שכניהם וחבריהם היהודים אסור לשכוח
יוני בן-מנחם
תנועת פתח קוראת לציבור הפלשתיני הרחב להשתתף באינתיפאדה וקוראת להפסקת התיאום הביטחוני עם ישראל וביטול חלק מהסכם אוסלו. יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס מצדיק את פרוץ האינתיפאדה ותומך בה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il