X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הכוכב יופיטר עדיין נמצא במזל שלכם ועל כן זוהי שנה ברוכה שבה יש לכם אפשרויות למצות את מקסימום ההנאות מנושאים ותחומים שבהם אין לכם כל רצון להפסיק ולהוכיח את עצמכם ויכולותיכם
▪  ▪  ▪
מזדהים עם הזולת [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

והשבוע נגיע מזל טוב למזל החודש - מזל מאזניים, תאריך המזל: בין ה-23.9 ל-23.10, אלמנט: אוויר, אופי האלמנט: יוזם. איבר בריאותי רגיש: כליות, פרקים.
תכונות חיוביות של המזל: אנשים הגיוניים, אוביקטיבים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אומנות מפותח.
תכונות שליליות של המזל: חסרי יכולת להחליט, חסרי ביטחון, בעלי דעות שונות בגלל חוסר היכולת לקחת אחריות על חייהם, לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים - שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית, תלותיים, נצלנים בגישתם לאחרים.
תחזית שנתית כללית לילידי המזל
שפע - הכוכב יופיטר עדיין נמצא במזל שלכם ועל כן זוהי שנה ברוכה שבה יש לכם אפשרויות למצות את מקסימום ההנאות מנושאים ותחומים שבהם אין לכם כל רצון להפסיק ולהוכיח את עצמכם ויכולותיכם. מבחינה כספית, זוהי שנה טובה יותר מהרגיל כיוון שיופיטר מעניק גם שפע כלכלי. ולכן כאשר בחודש נובמבר ייכנס למשך שנה הכוכב לבית הכספים שלכם, תמשיך להיות זו שנה של פריחה כלכלית. תוכלו לממש את כל תוכניותיכם ולתכנן לעצמכם עתיד כספי טוב יותר. היזהרו מביזבוז יתר בין החודשים אפ' ועד יולי 18.
קושי - ייתכן שבשנה האחרונה נתקלתם בקשיי הסתגלות עם הסביבה הקרובה, כיוון שהיה קשה לכם עם המעברים שאנשים ביקשו מכם לעשות ובעיקר התבקשתם להניח לאנשים קרובים לחיות את חייהם לפי הבנתם. זה הזמן הנכון לשחרר את הסובבים לכם לנפשם, ולהתרכז יותר בטיפוח סביבתכם הטבעית על-מנת לעשותה נעימה לכם. נראה שהיכולת שלכם לבנות לעצמכם חיים מלאים ומעניינים יותר לא תמיד מתקבלת באהדה על-ידי אנשים אחרים קרובים לכם, אך אתם חייבים לדאוג לעצמכם ולקידומכם האישי.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת למזל שלכם כך שזה הזמן הנכון עבורכם להמשיך ולנסות לתאם ציפיות עם אנשים שדעתם חשובה לכם
▪  ▪  ▪

טלה
אתם נמצאים בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם כך שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק ולתאם ציפיות עם אנשים קרובים. נראה שאתם בדיוק בזמן הנכון לעשות את חשבונות הנפש הנכונים כדי לדעת מה טוב לכם. ייתכן שעד עכשיו דאגתם יותר לעצמכם, הנסיבות בשטח יראו לכם שמומלץ לכם לשתף גם את האחרים הנמצאים במעגל הראשון בתוכניותיכם.
שור
הכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום המקושר עם ילדים תחביבים ורומנים ולכן נראה שחשוב לכם מאוד לחדש קשרים עם אנשים שיקרים לכם, כיוון שלאחרונה התחלתם להרגיש די בודדים. עובדה זו גרמה לכך שחשבונות הנפש שאתם עושים עכשיו מראים לכם שאתם נמצאים בדיוק בשלב שבו חשוב שתהיו רק עם אנשים שמתאימים לכם אנרגטית.
תאומים
נושאי המשפחה מאוד משמעותיים עבורכם בשלב זה כיוון שנראה שאתם נמצאים במקום בו יש לכם יכולת ליצור לעצמכם את יחסי הקרבה שתמיד שאפתם אליהם. זה גם הזמן לשנות ולהיעזר בבני המשפחה במידה והם יכולים לעזור לכם בתחום האישי והמקצועי . אתם נדרשים להוכיח את עצמכם בשלב הזה ואכן אתם מוכנים להשקיע עבור כך את מלוא מרצכם.
סרטן
הכוכב סטורן עדיין נמצא אצלכם בבית העבודה וגורם לכך שאתם נמצאים בתקופה שבה אתם חייבים לשנס את כל הכוחות הנמצאים אצלכם על-מנת לבדוק ולטפל בתחום הכלכלי. עליכם לוודא שאינכם עושים החלטות שגויות ושאתם מממשים את ההזדמנויות להם אתם מחכים מצד אחד, אך מצד שני מאחר שעדיין אינכם בטוחים - היעזרו בייעוץ מקצועי.
אריה
הכוכב מארס נמצא בבית הכספים שלכם ונותן לכם בתקופה הזו את מלוא המרץ והאנרגיה לה אתם נדרשים לאחר שתקופה ארוכה מאוד ובעיקר לפני יום הולדתכם הרגשתם חולשה ולא הייתה לכם האנרגיה הדרושה להתחלות חדשות שאתם נדרשים לה עכשיו. ייתכן שתסבלו מכאבי ראש כתוצאה ממתחים, אך זה גם הזמן להירגע ולשחרר אנרגיה עודפת.
בתולה
הכוכב מארס המביא איתו צורך להבין ולקבל תשובות מעמיקות נמצא אצלכם במזל ולכן זה הזמן לנסות ולהבין לפני הכל את המניעים הפנימיים שלכם כיוון שהם אלה שמנהלים אתכם בחיי היום יום. ככל שתהיו יותר שלמים עם עצמכם תרגישו טוב ולא יהיה לכם הצורך ללכת ולקבל אישורים מאנשים אחרים שאתם בסדר ומתנהלים נכון.
מאזניים
אתם ילידי מזל החודש יכולים להמשיך וליהנות ממעבר הכוכב יופיטר במזל שלכם . וונוס שהוא גם הכוכב השליט שלכם נמצא בבית תת-המודע ולכן חשוב שתסתירו את הרגשות האמיתיים שלכם ולא תשתפו בהם את האחרים. זהו העיתוי הנכון ליהנות מהיכולות האישיות החדשות שעומדות בפניכם. הרשו לעצמכם לצאת מהשגרה ואפילו לפעול בצורה ספונטנית.
עקרב
בחודש הבא אתם חוגגים את יום ההולדת שלכם ובהחלט ייתכן שאתם מתחילים לחוש בתסמונת טרום יום ההולדת ואפילו בנפילה אנרגטית כלשה. אולם למזלכם הכוכב וונוס נמצא עכשיו בבית החברה שלכם וייתן לכם חודש שלם של פינוקים וצורך ליהנות כפי שכבר מזמן לא הרגשתם בכך וכל זאת לאחר תקופה ארוכה ומתישה.
קשת
נראה שמסיבות השמורות עימכם לא תרצו לשתף את האחרים בכל הקשור ליחסים הבין אישיים שלכם. ואולי מוטב כך – אינכם זקוקים לאישורים של האחרים בכל הנוגע לחייכם האישיים ובוודאי לא המקצועיים, זה הזמן שלכם ללמוד לסמוך רק על עצמכם ופחות לשתף אחרים בתוכניותיכם. מבחינה חברתית אתם מקובלים יותר מהרגיל.
גדי
בתקופה הזו יש לכם יכולת לשווק את עצמכם בצורה מקצועית יוצאת מהרגיל. זה גם הזמן שלכם לפרוץ קדימה ולארגן לעצמכם דפוסי התנהגות חדשים בכל הקשור לקריירה שלכם ולפיתוחה. למרות שמבחינה חברתית עדיין אתם מרגישים בדידות פעמים רבות, הרי שבכל מקרה זה הזמן הנכון עבורכם להפעיל את הקשרים החברתיים שלכם למען המטרה.
דלי
אתם נמצאים עכשיו בפתחה של התחלה חדשה שבה חשוב מאוד שתייצגו את עצמכם באמונה מלאה ושלמה כיוון שזהו כרטיס הביקור שלכם. ייתכן שאנשים מרגיזים אתכם ואתם לא בטוחים שאתם רוצים להיכנס איתם למריבה, אך עדיין אתם יודעים ששווה לכם לשתוק כדי לנהל את הדברים בצורה חכמה על-מנת לחשב כמה מהלכים קדימה.
דגים
מבחינה כלכלית אתם עוברים עכשיו שינויים מאוד משמעותיים כיוון שכוכב אוראנוס נמצא אצלכם בבית הכספים וגורם לחוסר יציבות. עובדה זו יכולה להיות כתוצאה מכך שנכנסתם לחובות ולסגנון חיים שהוא במידה מסוימת מעבר ליכולות שלכם ורק עכשיו לאט-לאט אתם מבינים את זה ומבינים שעליכם להתנהל בהתאם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  24/09/2017   |   עודכן:  24/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
בלב ליבה של תל אביב, לא הרחק מדיזנגוף סנטר ברחוב פרופ' צבי הרמן שפירא פינת רחוב ספיר מול בית קק"ל בתל אביב שוכנת גינה ציבורית שרבים לא יודעים על קיומה. נא להכיר: "גינת אברהם קרוון" על שמו של אברהם קרוון אדריכל הנוף ומנהל מחלקת הגנים המיתולוגי של העיר תל אביב ואביו של האמן דני קרוון
יהודה קונפורטס
הסמארטפון ב-2018 צפוי להיות האמצעי המוביל, שדרכו נוכל לתקשר טוב יותר עם משרדי הממשלה, לקבל שירותים מהירים יותר ואולי גם להוזיל עלויות
יהודה קונפורטס
התדמית קובעת שההיי-טק הוא ענף של אליטות    האם זה נכון? ומה הסיכוי של בני המעמד הנמוך להתקבל לעבודה בענף?    סקירה של משרד האוצר עונה על השאלות הללו
עמי דור-און
המחשבים נרכשו מחברות אמריקניות ובריטיות    מחשבי-על עוסקים בהצפנה ופענוח של מסרים סודיים. יותר מ-10 מחשבי-על שרכשה ישראל פועלים בטכניון, באוניברסיטה העברית, במכון ויצמן ובאוניברסיטת בן-גוריון
איתמר לוין
הפלת המשטרים בקוריאה הצפונית ובאירן היא הדרך הטובה ביותר, ואולי היחידה, להסיר אחת ולתמיד את איומיהם על שלום העולם. לגישה הזאת יש קשר גם להבדל שבין ראש השנה ליום הכיפורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il