X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אל תתנו לזרם הרשע המפכפך והשוצף של הפמיניזם לחלחל גם בכם האהבה הענוגה בין איש לאישה ובין כולנו - היא האמת היחידה
▪  ▪  ▪
אהבה אמיתית היא האמת היחידה [צילום: אתר סרט]
מה שד"ר אורית קמיר מעלימה
עו"ד משה גולדבלט
הצעת החוק למניעת כפייה מינית שניסחה קמיר, ושאותה היא מקדמת ככל יכולתה, השוותה במפורש דינו של גבר לדינה של אישה בכל הנוגע לעבירות מין
לרשימה המלאה

   רשימות קודמות
  שורש הרע של ציר הרשע
  החיוך בעקבות תקיפת ביניש
  השפל בתדמית השופטים

אף אדם שפוי לא יטען שגבר הוא טוב מאישה, שצריך להפלות גבר, לתת לו יתרונות בגלל שהוא גבר. אף אדם נאור לא יאמר שגברים הם טובים יותר, או יעז להשתמש בתירוץ שיש יותר ראשי ממשלה גברים, זוכי נובל גברים, ושאר הבלים.
כל מי שיאמר שצריך להפלות אישה, לטובה או לרעה, בגלל שהיא אישה, מטורף חשוך הוא, נבל ונבזה. מי שחושב שהאנושות הייתה יכולה להגיע לאן שהגיעה בלי הנשיות, מי שחושב שעולמנו לא יהיה טוב יותר אלא אם ניתן מקום שווה וראוי לנשיות ולתפיסת העולם הנשית, הוא סתם אידיוט. השוויון בין המינים הוא אינטרס של כולנו. אבל הוא הרבה יותר מאינטרס!
לכל גבר יש אישה שילדה אותו. לאישה הזו הוא קורא אימא, והוא לא ישכח אותה לעולם. לכל אישה יש גבר שהוליד אותה. לגבר הזה היא קוראת אבא, והיא לא תשכח אותו לעולם.
יש לנו, הגברים - אימהות, בנות, אחיות, נכדות, סבתות, דודות ובנות זוג. אנו אוהבים, מכבדים ומעריצים אותן. אנו דואגים להן, חושבים עליהן בימים ובלילות. הן יקרות לנו. ומי שיתעלל בהן בגלל שהן נשים, אויה לאחריתו! אנו נילחם בו עד חורמה!
יש לכן, הנשים - אבות, בנים, אחים, נכדים, סבים, דודים ובני זוג. אתן אוהבות, מכבדות ומעריצות אותם. אתן דואגות להם, חושבות עליהם בימים ובלילות. הם יקרים לכן. ומי שתתעלל בהם בגלל שהם גברים, אויה לאחריתו! אתן תילחמנה בו עד חורמה!
האהבה הזו שבינינו וביניכן, בין הנשים ובין הגברים, הדאגה זה לרווחתו של זו, זו לרווחתו של זה, הן מהות המין האנושי. אין כאן שני עמים הנלחמים זה בזה - אם אחת לנו, חווה שמה. אב אחד לנו, אדם שמו. אחים ואחיות אנו, זה לזו וזו לזה.
האהבה הענוגה הזו, בין האישה לאיש, בין האיש לאישה, בין הבן לאמו ובין הבת לאביה, בין כולנו באשר בני אנוש הננו, היא האמת היחידה. אין אמת אחרת. פשוט אין.
תקראו לאמת הזו פמיניזם אם תרצו, תקראו לה אהבת האדם באשר הוא אדם ואהבת החווה באשר היא חווה אם בא לכם - תקראו לאמת הזו דמוקרטיה אם מתחשק לכם, או כבוד חווה ואדם, או כבוד אדם וחווה. השם לא משנה: האמת היא, שאי-אפשר לנו בלעדיכן, האמת היא שאי-אפשר לכן בלעדינו.

המיזנדריה הקשה ממיזנטרופיה

המיזנטרופ מתבודד הוא וטוב ונעים לו בבדידותו. ואילו המיזנדרית אינה מתבודדת. היא מהלכת חופשייה בחברתנו, ובכל אשר תלך, היא רואה את שנואי נפשה, את "אויביה", ופושה במיזנדרית השנאה הזו, כמו גידול סרטני היא מתפשטת במוחה

אפשר גם להגיב אחרת. עם יד על הלב, קוראים וקוראות, לא מתחשק לכם, כמוני, לפעמים לזעוק נגד שונאות האדם האלו: עשו אהבה, לא מלחמה!
אבל, אפשר גם לנסות לרדת לשורשה של תורת הגזע הזו, המתקראת "פמיניזם רדיקלי". וראשית חוכמה יש לשנן ש"פמיניזם רדיקלי" אינו פמיניזם כלל וכלל - אין בו דבר מלבד שנאה גזענית ומשוקצת לגברים באשר הם גברים. ושם נמצא לשנאה הזו במילון: מיזנדריה, כך היא נקראת.
וקשה המיזנדריה אף מאחותה, המיזנטרופיה, השם אשר יכנו בו חכמי הרפואה את מי ששונא את כל בני המין האנושי. שהרי המיזנטרופ מתבודד הוא וטוב ונעים לו בבדידותו. ואילו המיזנדרית אינה מתבודדת. היא מהלכת חופשייה בחברתנו, ובכל אשר תלך, היא רואה את שנואי נפשה, את "אויביה", ופושה במיזנדרית השנאה הזו, כמו גידול סרטני היא מתפשטת במוחה. וכמו גידול סרטני, השנאה במיזנדרית אינה חדלה מלגדול - ובכל פעם שהיא רואה גבר, מעלה הגידול הזה בליבה עוד גרורה...

על מה נלחמות האמזונות?

נורא ומפחיד לראות את הנשים הללו, המשתמשות במונחים מתורת המלחמה, המהפכה וההסתה כדי לתאר את יחסן לעולם הגברי, המשעבד בעיניהן. "בדם ואש נפדך הוי האשה המדוכאת!", הן צורחות...

האמת והאהבה האלו שאיתן נולדנו ושאיתן נמות, הן הסיבות שאנו, כגברים, מתקוממים כשמקפחים אתכן הנשים, ואמת ואהבה אלו הן הסיבות שאתן הנשים מתקוממות כשאותנו הגברים מקפחים.
וכל-כך מצער ועצוב שיש נשים שמניפות גרזן של שיטנה על עבותות האהבה שבהן קשר אותנו האלוהים - גברים לנשים ונשים לגברים - בקרדום של זעם וניכור הן מכות על הערבובייה המתוקה הזו שבינינו ועל המרקם המתפתל, הנפלא והסוחף של נשיות וגבריות וכל מה שביניהן, ועל כל האחווה והאהבה שעומדות מאחורי כל מה שאנושי ותרבותי הוא.
ונורא ומפחיד לראות את הנשים הללו, המשתמשות במונחים מתורת המלחמה, המהפכה וההסתה כדי לתאר את יחסן לעולם הגברי, המשעבד בעיניהן. "בדם ואש נפדך הוי האשה המדוכאת!", הן צורחות. גיצים של טירוף בוערים בעיניהן, וקצף וריר על שפתותיהן. ועיורות משנאה, הן שרות את המנון הקרב...
  • לִקְרַאת אוֹיַב הִכּוֹן לַקְרָב.
    עוֹלָם יָשָן עָדֵי הַיְּסוֹד נַחְרִימָה
    מִגַּב כָּפוּף נִפְרוֹק הָעוֹל
    אֶת עוֹלָמֵנוּ אָז נָקִּימָה
    לֹא כְלוּם מִתְמוֹל,
    מָחָר - הַכֹּל.
    זֶה יִהְיֶה קְרַב אַחֲרוֹן בְּמִלְחֶמֶת עוֹלָם...
אפשר לצחוק על הרצינות הזו והחשיבות העצמית הזו. שהרי, באמת למה לאמזונות הללו להילחם במי שלא רוצה להילחם בהן... אפשר ללגלג להן בזוכרנו את האהדה העמוקה והאהבה הנפלאה אשר בלב כל גבר שפוי ונאור לנשים, ביודענו את התיעוב הקשה שמתעב כל גבר הראוי לשמו לכל צורה של אפליה נגד נשים. למה לקרוא למלחמה כאשר אין מי שרוצה להילחם בכן? מה, אתן דון קישוט? אין לכן דברים טובים יותר לעשותם?

פירות באושים של אהבה

מתהלכים בינינו גם כאלו שכרתו במזמרות ברזל את שתילי האהבה והאמת הרכים שנטע בליבם אלוהים. יש רצח, יש אונס, יש כל-כך הרבה פשעים שאי-אפשר להסבירם, אלא ברשע מזוקק וצרוף באש הגיהנם

ושנית, במבט מפוקח, הלא ידענו שיש גם יצורים רעים בעולמנו, והלא זכרנו שהרוע הקשה ביותר הוא דווקא זה שאינו מוכה במכת הטיפשות. אמנם, מעשה האהבה בין גבר לאישה הוא זה שמביא אותנו לעולם. אבל, גם לאהבה יש פיספוסים. גם להיטלר היו אם ואב. וגם למנגלה היה תואר אקדמי, וגם הוא נשא בתואר דוקטור.
מתהלכים בינינו גם כאלו שכרתו במזמרות ברזל את שתילי האהבה והאמת הרכים שנטע בליבם אלוהים. יש רצח, יש אונס, יש כל-כך הרבה פשעים שאי-אפשר להסבירם, אלא ברשע מזוקק וצרוף באש הגיהנם.
גם פשע המיזנדריה וגם פשע המיזוגניה (שנאת הנשים) יכולים להיות מוסברים רק ברשע - איננו יכולים להבין פשעים אלו, כמו שלא נוכל להבין לעולם מה קורה בליבו של רוצח או מה עובר במוחו המעוות של אנס. העובדה שמקצת הפושעות מתהדרות בתואר דוקטור לא צריכה להטעות אותנו. הרצון בקידום אקדמי, הרדיפה אחר כיבודים פוליטיים, פרסום ותאוות כבוד - אינם אלא תירוצים. המילים היפות, נשיאת שם הקורבנות לשווא, המאמרים הנפוחים מחשיבות עצמית, הסיסמאות הנבובות, כל אלו אינם אלא קישוטים.
כל אישה ואיש יבורו להם את התגובה המתאימה לשנאה שמחלחלת בד"ר אורית קמיר, בחנה בית הלחמי, ובעוד כמה כרוכיות רשת: אם ציניקנים אתם - צחקו ובוזו לסכלות; אם קדושים וטהורים אתם - חבקו את האחיות התועות; ואם אנשי צדק ומשפט אתם - שאו תפילה כי יד החוק תשיגן.
ביחרו באשר תבחרו, אך אל תתנו לזרם הרשע המפכפך והשוצף לקחת מכם את אהבת הבן לאמו, את אהבת הבת לאביה, את אהבת האחות לאחיה ואת אהבת האח לאחותו. אל תתנו, ויהי מה, לשנאה הבוערת הזו לשרוף בנפשכם את זכר האהבה בין אישה לאיש שהביאה אתכם לעולם.
ואף פעם, לעולם אל תניחו לסרטן שבליבן של המחרפות והמנאצות האלו לנצח ולהשכיח מכם את המצווה הקדמונית, המצווה לאישה ולאיש כאחד, לדבוק זו בזה וזה בזו, ולהיות לבשר אחד.

תאריך:  23/02/2010   |   עודכן:  23/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כמה מילים בזכות הפמיניזם והאהבה
תגובות  [ 22 ] מוצגות  [ 22 ]  כתוב תגובה 
1
אהבה היא עוד אמצעי לדיכוי נשים
אסתר חבה  |  23/02/10 18:23
 
- השם הנכון למה שהכותב קורא אהבה
שטויות  |  23/02/10 20:33
 
- צריך אהבה בין גבר ואישה...
הכותב צודק  |  23/02/10 21:36
 
- אמת
עודד ב  |  23/02/10 21:58
 
- תגובה לאסתר המרשעת
ב oded  |  23/02/10 22:04
 
- מ.ש.ל.
NBA24353  |  23/02/10 22:58
2
פמיניזם=שוביניזם!
עגום ועצוב  |  23/02/10 18:32
 
- תגובה עגומה ועצובה
אין שם  |  23/02/10 22:47
 
- את צודקת
גם לי אין שם  |  24/02/10 00:28
 
- גברים מקדמים נשים וגברים!
זה לא נכון!  |  24/02/10 09:31
3
הנשים שולטות במדינת הטליבניות
ירון זכאי  |  23/02/10 19:54
4
גזענות
פיטנגו  |  23/02/10 21:43
5
יישר כוח.
יוסף שלושים וארבע  |  23/02/10 23:49
6
יש פתרון
טומי  |  24/02/10 00:20
7
קמיר לא מוכנה לקיים דיאלוג
יאיר תיבון  |  24/02/10 03:19
8
נשים יקרות
גלו אחריות אישית  |  24/02/10 07:32
9
יש ריח מיוחד שעולה באפי
אחד שאין לו מושג  |  24/02/10 10:05
10
כתיבה משובחת ואמיתית לשם שינוי ל"ת
אלקזאי  |  24/02/10 10:42
11
פמיניזם מוקצן
WolfY  |  24/02/10 14:03
12
צריל להשוות גברים לניצולי
י.ש קבלה  |  26/02/10 08:18
13
שיוויון זכויות וחובות
אייל500  |  1/03/10 17:50
14
ארון השלדים של אורית קמיר?
לילית  |  2/04/10 08:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טוני גרגורי
מדוע התעשיה הביטחונית הישראלית לא מצליחה למנף את המוניטין הרב להגדלת הייצוא?    התשובה: התחרות בין היצואנים הישראלים, לעיתים בתוך אותה חברה, פוגעת ביכולתנו להפוך למעצמה עולמית בתחום הביטחוני
אראלה גולן
המציאות מוכיחה שהטכנולוגיות לפריון מביאות בעקבותיהן הרבה ברכה: קידום, חופש, זכות בחירה,ידע ופיתוח
עו"ד משה מכנס
הטעות העיקרית של ראש "המוסד" הייתה בכך שאינו נועץ בבכירי התקשורת הישראלית, לפני ביצוע כל פעולה חשאית
ראובן לייב
התאונה המחרידה, שאירעה אתמול בכביש הערבה, מתווספת לשרשרת ארוכה של תאונות קטלניות. באחריות להן נושאים, לא פחות מן הנהג הפוגע, גם מע"צ ומשרד התחבורה
ברנאר קושנר, מיגל אנחל מורטינוס
על אירופה לתרום ליצירת אופק מדיני אמיתי    מאמר דעה משותף לשר לענייני חוץ ולעניינים אירופיים ולשר החוץ ושיתוף הפעולה של ספרד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il