X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בימים אלה בהם חוגג מזל בתולה את יום ההולדת. מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא......לשאר המזלות. אלו מכם שגם נולדו במזלות האדמה והמים: גדי, שור, דגים, סרטן ועקרב - מוזמנים לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מזל בתולה עם מזל בתולה - שילוב שני מזלות אלו יוצר שילוב מאוד נוח לאורך ימים. התחושה היא כמו של נעל בית נוחה שאין חשק לזרוק אותה. הסכנה בזוגיות זו היא שמרוב נוחות וצרכים דומים, לא יהיה לכם אתגר לפתח ולקדם את עצמכם.
מזל בתולה עם מזל מאזניים - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. אולם האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים. ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.
מזל בתולה עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות !!!
מזל בתולה עם מזל קשת - זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת והזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!!
מזל בתולה עם מזל גדי - זהו שילוב רציני במיוחד עם יכולת הישרדות. כוונת שני מזלות אלו הוא להתפתח ולפרוץ קדימה. ולכן, אין ספק שיעזרו האחד לשני מבלי לבוא בטענות וההפך הם יעזרו ויפרגנו זה לזו. אין להם צורך בבילויים, ולכן יתמידו בחיי השגרה לאורך זמן מבלי עליות ומורדות כלשהן.
בתולה עם מזל דלי - שני מזלות אלו שכלתניים במיוחד ולכן לא נראה שימצאו עניין זה בזה כיוון שהשכלתנות של שניהם באה ממקום אחר. הבתולה חושבת בהגיון ולא מחפשת ריגושים ואילו הדלי מחפש את ההיגיון שבתוך ריגושים בלתי פוסקים. קשר קשה ובעייתי!!!
מזל בתולה עם מזל דגים - שילוב שני מזלות אלו מוצלח מאוד בגלל העובדה שזהו שילוב מזלות משלימים בגלגל המזלות. הבתולה ההגיונית והמחושבת זקוקה לרגישות של הדגים ואילו הדגים צריך לשלוט על הרגש בעזרת ההיגיון. קשר מומלץ !
מזל בתולה עם מזל טלה - כמעט לא תמצא שילוב בין שני מזלות אלו בגלל קצב החיים השונה של שניהם. הטלה תמיד יחפש לרוץ קדימה ואילו לבתולה יש תמיד זמן. שילוב בין השניים יגרור אחריו מריבות, ובסופו של דבר יביאו לפרדה. אינו מומלץ!!
מזל בתולה עם מזל שור - שני מזלות אלו יכולים מאוד להצליח ולהועיל האחד לשני מכיוון שלשניהם חשובה יציבות במערכת יחסים ללא טלטלות ושניהם יהיו מוכנים להשקיע בכך. השור יעניק ביתיות וחום לזוגיות והבתולה מצידה תוסיף את הביטחון למסגרת. בהצלחה לכם !!!
מזל בתולה עם מזל תאומים - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי אותו הכוכב-מרקורי ולכן סביר להניח כי יצליחו בזוגיות וכל אחד יספק לשני את החסר לו. הבתולה תעניק לתאומים את היציבות החסרה לו ואילו הוא מצידו יוסיף קמצוץ תיבול לבתולה הכבדה והשמרנית. קשר שחובה לעבוד עליו כדי שיצליח !!!
מזל בתולה עם מזל סרטן - קשר זה יכול להצליח כיוון ששני מזלות אלו ירצו לטפח את המסגרת בה הם נמצאים. הביטחון חשוב לשניהם וכיוון שכך יהיו מוכנים להשקיע בקשר. הסכנה נעוצה בכך שבמשך הזמן יחוש הסרטן בקרירות של הבתולה ויבעט. מומלץ לאוהבי אתגרים !
מזל בתולה עם מזל אריה - זהו קשר מעניין ותמצאו אותם במקומות רבים. לכאורה לא נראה שיש להם תחומי עניין משותפים ואולם כל מזל אריה הסבור שהעולם קיים כדי לספק את רצונותיו זקוק לבתולה הפעלתנית כ"נמלה" כדי לעמוד בדרישותיו הלא הגיוניות לפעמים. יחזיק מעמד, עד שימאס לבתולה!!

והרי התחזית

טיפ לילידי מזל השבוע - כוכב התקשורת מרקורי המזוהה עם המזל שלכם עובר השבוע לבית הכספים שלכם ומאחר שיבצע אצלכם את נסיגתו הנוכחית, מומלץ לכם להיות זהירים כלכלית.
טלה - אתם רגישים בתקופה הזו יותר מאשר כרגיל ומנסים לאזן את עצמכם בין עבודה רבה שמחכה לכם ובין רגישות בריאותית שאתם חשים ואתם יודעים שאתם חייבים להאט את הקצב. כדי לעזור לעצמכם אתם חייבים לקחת לעצמכם איזה שהוא פסק זמן ולנסות לעשות סדר בתחומים שלאחרונה אתם מרגישים שאתם מאבדים שליטה על העניינים .
שור - אתם מאוד מחוברים אל הסביבה הטבעית שלכם וילדים גורמים לכם לרגעים של נחת. בשבוע הקרוב תצטרכו למצוא דרכים יצירתיות על-מנת להשאיר את החשובים לכם במעגל הקרוב אליכם, כיוון שנראה שהם מחפשים את העצמאות שלהם. החשיבה שלכם חייבת להיות רגשנית ופחות תועלתנית כיוון שרק בדרך זו תוכלו להגיע ללב של מי שיקר לכם.
תאומים - אתם נעים עכשיו על הציר שבין השותפויות שלכם בחיים לבין הצרכים של האנשים במעגל הקרוב לכם שסביר להניח שהוא המשפחה הקרובה לכם. נראה שאתם מאוד מתלבטים מהו סדר העדיפויות הנכון לכם כיוון שנראה שאתם מנסים לספק את רצון שני הצדדים וכל פעם יש לצד אחר דרישות חדשות מכם. אל תנסו להיות בסדר עם כולם – תעשו רק מה שנכון לכם.
סרטן - נראה שאתם עסוקים מאוד בכל המתרחש בסביבה הקרובה שלכם ואנשים קרובים מעסיקים את דעתכם. זה בדיוק הזמן הנכון לקחת אחריות שממילא אתם מבצעים אותה ולהחליט על סדרי עדיפויות שיהיו נכונים לכם על-מנת שהתוכניות שלכם יצליחו. נראה שנושאי עבודה ובריאות נמצאים על הפרק ואתם מנסים לגשר על שני עולמות אלה לפי סדרי עדיפויות.
אריה - השמש ומרבית הכוכבים בשמיים עברו לבית הכספים שלכם ולכן במהלך כל החודש הקרוב חשוב שתהיו מאוד ערניים בכל מה שקשור לתחום הכספי שלכם כיוון שייתכן שאתם יכולים להפסיד כסף כתוצאה ממהלך לא תקין שלכם בנושאים אלה. מומלץ לכם לקבל ייעוץ מקצועי ולא לפעול על דעת עצמכם. רק התנהלות מחוכמת אך לא מניפולטיבית, תעזור לכם בתוכניותיכם.
בתולה - מרבית הכוכבים נמצאים הפעם במזל שלכם ואתם גם ילדי יום ההולדת . זה בדיוק הזמן שלכם לחשבונות נפש כיוון שגם התחלות חדשות מגיעות לחייכם ואתם מאוד מרוצים מהתנהלות העניינים עד עכשיו. עליכם להיזהר מנוקשות יתר ביחסים שלכם עם המשפחה הקרובה כיוון שאתם צריכים להבין שגם דעתם חשובה והכרחית גם אם אתם בטוחים שאתם הצודקים.
מאזניים - אתם נמצאים בתקופה שנקראת טרום יום ההולדת והיא תקופה שבה חשבונות הנפש מתגברים ובמקביל תיתכן גם חולשה פיזית. מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם תת-המודע ובאופן טבעי אתם מרגישים צורך להתכנס פנימה עם עצמכם ופחות לשתף אחרים ברגשותיכם. גם אם אתם נמצאים בקבוצה, אתם עדיין מרגישים בדידות מסוימת.
עקרב - קשה לכם ! אתם הולכים אחרים המחויבות הפנימית שלכם ופחות מרגישים צורך לעשות עבור עצמכם. עובדה זו גורמת לכם לתסכול כיוון שאתם מרגישים שאתם יכולים לפספס דברים שהם מאוד חשובים לכם במהלך התנהלות זו. מאחר שכוכב סטורן עדיין מצוי בבית תת-המודע שלכם, אל תנסו לדחוק את המתרחש על-ידי כך שתכריחו את עצמכם להגיע להחלטות.
קשת - אתם המזל שהכי קשה לכם מכל גלגל המזלות בעובדה שכוכב סטורן נמצא במזל שלכם ולא מניח לכם. כוכב זה מנוגד מאוד לאנרגיה הטבעית שלכם ולכן הוא מאוד בעייתי עבורכם. הכוכב יצא השבוע מהנסיגה אך עדיין משפיע ורק לקראת ספטמבר נראה שנוכל להגיד שעברה התקופה הקשה. ילידי המחצית השנייה של המזל יחוו אותו בשלב מאוחר יותר.
גדי - החששות והפחדים שאתם חשים יכולים לעזור לכם במיתון הרצון הטבעי שלכם לרוץ קדימה. זה בדיוק הזמן שחשוב לכם מאוד למצות את מקסימום התועלת שיכולתם מהתוכניות שהיו לכם עד עכשיו ומכך שעירבתם אנשים נוספים בחייכם שיעזרו לכם לראות ולהבין מה אתם עושים שלא תמיד נכון על-מנת שאחר כך תוכלו לפעול במהירות לתיקון נזקים.
דלי - זוהי תקופה די טובה עבורכם על-מנת למצות את מקסימום ההבטחות שהובטחו לכם על-ידי הקרובים לכם ובעיקר המשפחה הקרובה. מבחינה כספית אתם נכנסים לתקופה יותר טובה ותקבלו עזרה עבור כל מה שתבקשו. גם מבחינה חברתית זוהי תקופה מאוד טובה ונראה שאנשים חדשים נכנסים אל חייכם ולמשך זמן רב. הגיע הזמן גם להחזיר אנשים שמזמן לא הייתם איתם בקשר.
דגים - זוהי התקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן אתם נמצאים בתקופה שבה אתם עושים חשבונות נפש משמעותיים במיוחד. אתם מתקרבים אל המשפחה הגרעינית שלכם ועובדה זו מצוינת לאחר תקופה ארוכה של נתק כלשהו בגלל שייתכן שהקרובים לכם לא עמדו בציפיות שלכם. נסו להבין שלכל אחד יש סולם ערכים שונה וייתכן שלא מתאים לשלכם.

תאריך:  21/08/2016   |   עודכן:  21/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ניסנבוים
תקופת "בין הזמנים" היא התקפה בה הציבור הדתי והחרדי יוצא לנופש. ישם מספר אתרים שמתאימים לציבור הדתי, מבחינת סוג התוכן הייחודי, ההפרדה ובהתאם לכך אף האווירה.
יואב יצחק
המפכ"ל החדש רוני אלשיך התעקש להנציח את מורשתו של אפרים ברכה שהתאבד - מורשת ההדלפות השוחד והשקר והשחיתות    אודיטוריום חדש נקרא על-שמו של ברכה במתקני להב 433 בלוד    פקודיו רואים ושומעים ולומדים    לכן אין להתפלא על הפרשה החדשה הנחקרת עתה במח"ש לפיה חוקרים בלהב הדליפו מידע לקבלן ברמת גן תמורת שוחד
אלעזר לוין
היזם מכרמיאל שעד היום בנה בעיקר בצפון הארץ ירכוש ב-33 מיליון שקל מגרשים ל-25 בתי יוקרה בכוכב יאיר    שילם 44% מעל הערכת השמאי    היה לו גם פרק פוליטי, שהסתיים בהודעה: "אני מבקש להשתחרר ולעשות לביתי"
טובה ספרא
במרוץ הנוכחי לבחירות אין עדיין תשובה חד-משמעית - הכל פתוח. גורמים חיצוניים לקראת סוף המרוץ יכולים לשנות את כל התמונה. סבירות גבוהה שיש עוד משהו שעלול להחשף על הילרי קלינטון. ליקוי החמה ב-01.09 בנוסף לכוכבים האורניים, עוזרים לתסריט הזה. הורידו פרופיל, אל תאתגרו את עצמכם לפני ספטמבר
יגאל יששכרוב
פרופ' צבי (הרמן) שבת הפיק סרט תיעודי על חייו ומותו אפוף המסתורין של האיש שהפך לאגדה, חוקר ארצות, מגלה הרים, נהרות, אגמים, גאיות ומפרצים, שרגל איש לא דרכה בהם, ביבשת דרום אמריקה    יוליוס פופר היה הראשון שהעניק להם שמות    הוא מת בגיל 36    שלושה ימים לאחר קבורתו בבית העלמין Recoleta בבואנוס איירס -נעלמה גופתו    וגם: המסמך הסודי של ממשלת ארגנטינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il