X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הצעותיהם של הח"כים הללו אין מנוס אלא לחשוב שאתה בפרלמנט הטורקי. יש להניח שרבים מבין אזרחי ישראל וחלק מהנבחרים לא היו מתנגדים ממש לו איזה ארדואן ישראלי היה עומד בראש המדינה
▪  ▪  ▪
[צילום: Murat Cetinmuhurdar, Presidential Press Service, Pool via AP]

כאשר כתבתי לפני חודשים רבים שהסממנים של הפשיזם בישראל הולכים ומתרבים, היו שניסו להלום במילים בוטות, באיומים כאלה ואחרים, בדרישות למנוע ממני את הזכות לפרסם. אין לי כל טרוניה אל אותם גורמים. לעת עתה, האספסוף הזה לא יקבע כלום, אם כי לא אתפלא אם יבוא היום וגם בישראל תהיה הלוביאנקה שלה. אינני מתפלא אפילו על מעשיהם של כמה מנבחרי העם המקדמים הצעות חוק הזויות, אנטי-דמוקרטיות בעליל, כמעשהו של כל פשיסט ראוי לשמו. דוגמה הטריה יותר היא ארדואן הדמוקרט, שעומד בראש מדינה שהפכה מזמן לדיקטטורה אכזרית, ממנו לומדים אותם שרים וח"כים בישראל.
למשמע הצעותיהם של הח"כים הללו אין מנוס אלא לחשוב שאתה בפרלמנט הטורקי. יש להניח שרבים מבין אזרחי ישראל וחלק מהנבחרים לא היו מתנגדים ממש לו איזה ארדואן ישראלי היה עומד בראש המדינה. לאלה יאמר בצורה כנה: לדידי כמה אנשי, יש בישראל מי שבהחלט יכול להיחשב כתלמיד חרוץ של השליט הטורקי, אך גם אם אתם חולקים על קביעה זו, קרוב היום שבו תקוותכם תתגשם.
אודה שאיני מסכים כלל עם מעשהו של חגי אלעד, מנכ"ל ארגון ב"בצלם", אפילו סולד מכך. אלא שכוונתו של יו"ר הקואליציה, דוד ביטן, לקדם הצעת חוק לשלילת אזרחותו של אלעד, הזויה עוד יותר. לשמחתי ביטן חטף ביקורת קשה מימין ומשמאל על הצעתו המטופשת. מעבר לכך, ההצעה שביטן רוצה לקדם מראה על בורותו בכל הקשור לסדרי מדינה ומעמד אזרחי. והאמת היא שבורות זו אינה מפריעה לרבים מבין אזרחי ישראל. אגב, מישהו שאיני זוכר כעת את שמו, העיר על כך שוואנונו, מרגל האטום, התחנן בפני שלטונות ישראל לשלול את אזרחותו, והשלטון סירב. גם לגבי יגאל עמיר שרצח ראש ממשלה בישראל היו שהציעו שלא תינתן לו הזכות לבחור בבחירות, וגם הצעה זו נפסלה. ואנונו ועמיר, על-פי חוק העונשין, ביצעו עבירות חמורות הרבה יותר מזו המיוחסת לחגי אלעד, ובכל זאת אף אחד מבין הנבחרים לא הציע לשלול את אזרחותם כי זה בלתי אפשרי במדינה דמוקרטית לעשות זאת. אך את ביטן וחבריו, יחד עם קהל התומכים שלהם, זה לא מעניין כלל. נכון שביטן הציע את הצעתו כדי לזכות בליטרת בשר נוספת בקרב תומכי הדיקטטורה בישראל, אך כאמור רבים בישראל חושבים כמוהו.
הצעה חוק נוספת של ביטן נוגעת לרשות השידור או התאגיד. לסגור או לא לסגור, זו השאלה שביטן התלבט בה עד שהגיעה למסקנה שלא צריך לסגור. ממשלת ישראל החליטה שכן צריך ואך הוציאה כסף רב על כך, סכומי עתק שנשפכו לים מבלי שמישהו ייתן את הדין על כך. איני רוצה להיכנס להשתלשלות הפרשה. אומר רק שיש כאן עוד דוגמה מובהקת של רצון ראש הממשלה וחבריו לסתום את הפה לתקשורת, למנוע ביקורת ולאיים על פת לחמם של העיתונאים כדי שיפעלו לפי ההוראות המגיעות מלמעלה. כך עש וממשיך לעשות גם ארדואן בטורקיה. אגב, ברגע שהיחסים בין ישראל לבין טורקיה יחזרו תקנם, ראוי שיו"ר הקואליציה, דוד ביטן, יארגן סמינר אצל בחסותו של ארדואן שבו ייטלו חלק כל חסידיו של ביטן וראש ממשלת ישראל. משרד התעמולה שיוקם על-ידי ראש הממשלה ואולי ביטן יעמוד בראשו, בהחלט יוכל להסביר לאזרחי ישראל עד כמה חיוניים הם הצעדים הננקטים על-ידי הממשלה.
אסיים את המאמר שציטוט מדבריה של ציפי לבני שהתייחסה להצעות החוק הללו וסיכמה הכי טוב, לעניות דעתי, את הפרשה: "פלגנות, שנאה ורדיפה הם לחם חוקה של הקואליציה הזאת. גם אם לא יתממשו לחקיקה, הדיבורים וההצעות הרעילות האלו הורסים את ישראל מבפנים ומבחוץ - והם מגיעים היישר ובעידודו של רוח המפקד. הנזק שהיוזמות האלה גורמות לפניה של ישראל בחו"ל גדול יותר מכל ארגון קיקיוני. כל ישראלי שאכפת לו מישראל צריך להתקומם ולצאת נגדן".

תאריך:  26/10/2016   |   עודכן:  26/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצעת חוק: ארדואן תוצרת ישראל
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אני צובט את עצמי
עובד 1  |  26/10/16 16:36
2
כמו כלב השב אל קיאו כך
ב,ל  |  26/10/16 18:53
3
הצדקנות במיטבה
הצדקנית  |  27/10/16 10:46
4
זאב זאב
באום  |  27/10/16 22:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
בעיר חולון יש מספר בעיות הנדסיות שתיקון שלהן יוכל למנוע בעתיד תאונות דרכים    גם בחולון יש רחובות מרכזיים לצד רחובות משניים כאשר קיים קשר בין בתי התושבים למרכזים המסחריים הסמוכים למקום המגורים באמצעות המדרכות הרחבות
מנחם רהט
לאן נעלמו מצקצקי זכות הציבור לדעת, שמסתירים מאיתנו מידע חשוב בקשר לזיקתו ליהדות ולישראל, של זוכה פרס נובל לספרות בוב דילן?
עו"ד זוהר הר-נוי
החוק ליישוב סכסוכים בדיני המשפחה רק יביא להגשת יותר תביעות במטרה להשיג יתרון במרוץ הסמכויות בין הערכאות השונות
שמעון זיו
הסכמי קמפ דיויד של מנחם בגין אפשרו הקמת אוטונומיה פלשתינית ולא מדינה, אלא שאת זה כבר שכחנו, כי הגיעו אחר כך הסכמי אוסלו שהפכו את הקערה על פיה והסכימו למדינה פלשתינית שערפאת לא רצה למרות שדרש זאת
ישראל רוזנבלט
ההצעה החדשה גם קובעת כי את החלל שנוצר ימלא "ספר הספרים האמיתי: הקוראן"    נציג פלשתין באונסקו, המציא לארגון עדויות חדשות, לפיהן רבים מסיפורי התנ"ך הם "פיברוק של המאפיה הציונית"    הקבלן שבנה את מקדש דגון של הפלשתים הודה באוזני תחקירני "בצלם": "שמשון לא היה גיבור, הגג היה מפל-קל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il