X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

בומרנג השירות

יש חברות שמכריזות שיחזרו ללקוח תוך שעתיים ויש פחות יומרניות שמבטיחות שתעשה פניה ללקוח עד שעה נקובה לכאורה, רמת שירות מצוינת ורגישה, אולם חדי האוזן מביננו בוודאי ישימו לב, שמאז שנכנסה מערכת ניתוב זו, תמיד "מקומך בתור הוא 30 או 50"
▪  ▪  ▪
תופעה מציקה [צילום: רוני שיצר/פלאש 90]

חברות רבות במשק מתהדרות בשירות טוב ללקוחותיהם ולאחרונה נקטו בצעד מתוחכם, לצד צמצום מספר המוקדנים (חסכון בעלויות). הן הכניסו מענה דיגיטלי המאפשר ללקוחות שלא רוצים להמתין, זמן ממושך למשל חצי שעה ומעלה למענה אנושי, להקליד את מספר הטלפון שלהם ונציג שירות יחזור אליהם במהלך השעות הקרובות.
יש חברות שמכריזות שיחזרו ללקוח תוך שעתיים ויש פחות יומרניות שמבטיחות שתעשה פניה ללקוח עד שעה נקובה. לכאורה, רמת שירות מצוינת ורגישה, אולם חדי האוזן מביננו בוודאי ישימו לב, שמאז שנכנסה מערכת ניתוב זו, תמיד "מקומך בתור הוא 30 או 50", משמע נעשה צמצום במספר המוקדנים והגרוע מכל הוא שלאחר זמן אכן החברה חוזרת אליך, אולם תמיד, אבל תמיד, נעשה ניתוק יזום מצידם לאחר צלצול או שניים ולא משנה באיזה מהירות תענה, תמיד יבוצע ניתוק.
בתחילה חשבתי שהבעיה היא אצלי ושאני מגיב לאט מדי לצלצול הטלפון, דבר שגרם לי להסתובב "צמוד למכשיר / לרובה", אולם גם זה לא עזר מאחר שהתופעה קרתה לא בחברה אחת כמו בזק, בזק בינלאומי, הוט וכדומה, אלא כמעט בכולן, למעט איקאה, תופעה שמרמזת שיש כאן תעלול צרכני וסוג של הונאה ומרמה.
האם גם לך קרתה תופעה מציקה ומרגיזה זו?!
בוודאי שכן ולנו הצרכנים נשאר רק למחות ולא לשתוק עד שנגע טרי אך מרגיז זה ייפסק ו/או ישופר, בהליך של חקיקה, שבה כל חברה אשר נוקטת בניתוב שכזה, מחויבת להמתין, מספר צלצולים (נגיד חמישה) עד למענה לקוח ואם אין מענה, אזי היא חייבת לחזור אליו לפחות פעם נוספת (לעוד חמישה צלצולים) במהלך אותו יום עסקים ולא לנתק את "הקשר" לאחר צלצול בודד ולצאת ידי חובה.

תאריך:  27/10/2016   |   עודכן:  27/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בומרנג השירות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שירות טוב
סתם אחד  |  28/10/16 07:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמעון זיו
מדוע המורים נוהגים כך? האם הם רואים בבית הספר מקום עבודה גרידא, או כך הכשירו אותם בסימנרים למורים, בבחינת המורה אינו אלא תבנית נוף הסימינר
עמוס גלבוע
אויה לנו אם ניזום או נתערב בסוריה. אין לנו חלק ונחלה ב"מלחמות הערבים-האירנים-הטורקים, הכורדים. העולם לא יוזם, אז ישראל תכניס הראש שלה למאורת הצפעונים?
ערן עודד
מבין שלושה העימותים הטלוויזיוניים שהתקיימו בין הילרי קלינטון לדונלד טרמפ, העימות השני, ב-9 באוקטובר 2016 התמקד, מעבר להטחת האשמות הדדית, בסוגיות שנוגעות למדיניות החוץ של ארצות הברית, ובראשן - סוריה
אריאל י. לוין
חשיפת הטיל הגרעיני הגדול ביותר של רוסיה, ימים אחדים אחרי שקלינטון האשימה את פוטין בריגול, איננה צירוף מקרים. המלחמה הקרה כאן ואינה הולכת לשום מקום
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ יצא לביקור בטורקיה ובקטר כדי לנסות ולהשיג את סיוען בהשגת פיוס עם תנועת חמאס. עבאס חש שהוא מבודד מבחינה ערבית ומעריך שהסכם פיוס עם חמאס יחליש את יריבו מחמד דחלאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il