X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: בני הקהילה האתיופית מגיעים רחוק לוחמי האש מותג ראוי סופרטאנקר - ביקורת לא עניינית כחלון ההזדמנויות? למה לא 29 בנובמבר? הילרי צוחקת כל הדרך למשפחה ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
יחימוביץ'. אין גבול לציניות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

גם אתם יכולים
אתיופים בחדשות - עושים היסטוריה. אז מה היה לנו? שופטת שלום ראשונה ואלוף משנה צבאי ראשון בקהילה. זאת בנוסף לח"כים, אנשי אקדמיה ורבנים בקהילה.
האם אין האישים החשובים הללו, שהשתלבו בחברה הישראלית, במעמדים ציבוריים וצבאיים חשובים, ראויים לשמש מודל לבני הקהילה? עד כה שמענו אינסוף האשמות על היחס הגזעני והמפלה כלפיהם מצד המדינה והחברה. האם לא הגיעה השעה שהם יעשו בדק בית בנעשה בתוך קהילתם?
הגיע הזמן שהאתיופים ישתחררו מסטראוטיפים ודעות קדומות שלהם כלפי עצמם ומתדמית גזענית נחותה, ויתחילו להאמין בהם וביכולותיהם, לטפחם ולהגיע רחוק, כפי שעשו זאת אותם אישים לפניהם והוכיחו שזה אפשרי.
הסוד הוא כוח רצון, נחישות ודבקות במטרה. מי יתן שנגיע ליום שבו כל העדה תשתלב היטב בחברה, ותפסיק לעשות היסטוריה.
מותג ראוי
דומה כי בגל ההצתות המתמשך הכבאים הם שכבשו את הכותרות הראשיות, כמי שעמדו בלי הפסקה על המשמר ועשו לילות כימים בחזית הלהבות כדי להציל חיי אדם, וגם בתים, במידת האפשר. הם הוכיחו עד כמה הם ראויים למותג החדש שלהם, לוחמי האש, שהוענק להם בעקבות מחדל אסון הכרמל.
אין ספק שהמותג החדש מעניק מוטיבציה, רוח קרב, גאוות יחידה, נחישות ודבקות במטרה. אכן, למרבה הצער במשימה הלאומית הבוערת, שעימה נאלצו להתמודד הפעם, הם עמדו בהצלחה מיטבית בכבוד ובגבורה ללא פשרות והצדיקו את התואר.
גם אם לוחמי האש הגיבורים התמקדו תוך הקרבה בראש ובראשונה בהצלת נפשות, בעקיפין הושגה גם משימה לאומית ביטחונית נוספת - טרפוד טרור האש הלאומני שהסתיים תודה לא-ל, בניגוד למזימת המציתים, בלי נפגעים בנפש. ובא לציון גואל. כל הכבוד!
הכל פוליטיקה?
ח"כ שלי יחימוביץ' השתלחה ברדיו בראש הממשלה, כאילו רכישת הסופרטאנקר היה מבצע פוטוגני של ראש הממשלה, שמיהר להצטלם חבוק עימו לעין העדשה האוניברסלית.
עם כל הכבוד לח"כית מהמחנה הציוני, שממלאת בנאמנות את תפקידה לתקוף את נתניהו מספסלי האופוזיציה בכל הזדמנות אפשרית, דומה כי לא הכל פוליטיקה, ודאי כשמדובר באחריותו הלאומית ובמחויבותו של ראש הממשלה להצלת חיי אזרחים בבעירה של המדינה, מבלי ליטול סיכונים מיותרים.
יש גבול לציניות, גב' יחימוביץ. מותר גם להיות ענייניים ולהעריך את פעילותו הנכונה של ראש הממשלה, גם אם מדובר ביריב פוליטי, שאת כסאו את מבקשת לרשת בבוא היום. דומה כי השתלחות חסרת יסוד זו, יותר משהיא פוגעת בנתניהו, אינה מכבדת את מעמדך כחברת כנסת, נבחרת העם, כמו גם את המפלגה ואת הפרלמנט הישראלי שבהם את משרתת. תחשבי על זה.
מהלכים פופולריים
כידוע שר האוצר, משה כחלון, הבטיח גדולות ונצורות לגבי הורדת מחירי הדיור. בסופו של דבר הדירות לא הוזלו, אולם במהלך כל כהונתו מתגלה השר במהלכיו הפופולריים כדי להשביע את רצון העם.
כך הלך כחלון לצד הקל - הוזלת מוצרי מזון מסוימים, פרויקט מחיר דירה למשתכן (שבדיעבד התברר שנוצל כמכשיר להשקעה על-ידי חלק מהקונים) וכך לאחרונה בהבטחתו הגורפת להכיר בנפגעי גל ההצתות כנפגעי טרור, מבלי לחַשב את ההשלכות הכלכליות והחברתיות של הכרזה זו במיוחד מול חברות הביטוח.
לא סוד הוא שהשר, יו"ר סיעת 'כולנו', מבקש לרשת את כיסא ראש הממשלה ומכאן צעדיו הפופולריים שמטרתם להגדיל את כוחו האלקטורלי ולקבל מנדטים נוספים מהציבור. הכל פוליטיקה כבר אמרנו?
כ"ט בנובמבר?
לידיעתכם, כפי שהעיר את תשומת לבי איש חברון, התאריך ההיסטורי כ"ט בנובמבר, שבו הכריז האו"ם על הקמת מדינת ישראל, הוא לא אחר מאשר י"ז בכסלו תש"ח, על-פי התאריך העברי.
איזה מין שעטנז לשוני הצירוף הזה כ"ט בנובמבר? דומה כי אין חיה כזאת בשפה העברית ובלשונות אחרות. ציוּן תאריך היום באותיות ייחודי לתאריך העברי בלבד, והוא לגיטימי אפוא רק אם גם איזכור שם החודש הוא עברי. לעומת זאת, התאריך האזרחי מסומן במספרים. אימרו מעתה 29 בנובמבר, או צַיינו את התאריך העברי - כאמור י"ז בכסלו. ובא ללשוננו גואל.
סבתא הילרי
אולי לא ידעתם, אולם כשנולד נכדה של הילרי קלינטון, לאחר שכבר הודיעה שתתמודד לנשיאוּת ארה"ב, הכריזה המועמדת, בסוג של נבואה עצמית, קבל עם ועֵדה אמריקנית, כי טייטל הסבתאוּת קודם לטייטל הנשיאוּת. דומה כי בהצהרה זו קבעה מודל חדש לפמיניזם, מודל מסורתי - שהמשפחה לפני הקריירה.
אכן, תרצה או לא, בדיוק זה מה שזימן לה הכישלון בבחירות - הזדמנות פז לחזור להיות אימא נהדרת לבתה צ'לסי, וסבתא טובה ומאושרת לשני נכדיה.
פסוקו
עיצוב אופנה - סיפורי בדים
סקוּפ חינם: פְרִיסְקוּפּ
חנות נעליים: צַעַד ושַׁעַל
קוּפה: סוּפֶּר מוֹנ(ה)
בקטנה
עו"ד שימרון: דוֹאַ"ל נפש?
מתנת חיים מציגה התורמים: חרדים לכליות?
התיאטרון הנודד לעיר האבות: קריית הבימה?
מדינת אש: פירומניה
והפיצוי: ביטוח לאומי? - מדינת 'כלל' אזרחיה
המאכל המיתולוגי: כל כורדי קוּבֶּנִי
חזְרה לכותרות: צוללת צהובה
השחקנית תשבי: ואעפי"כ נועה תנוע
תאמין בעצמך: קַל אחד יכול!

תאריך:  29/11/2016   |   עודכן:  29/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ הזמין את תנועת חמאס להשתתף בוועידה השביעית של פתח המתכנסת ברמאללה. החלטתו מעוררת זעם רב בשורות פתח ובכירים מאשימים אותו בחיזור אחרי חמאס וקטר בגלל אינטרסים אישיים
אברהם פכטר
הזמנת בדיקת פוליגרף פרטית    האם יש חשש להזמנת תוצאה    מומחה רציני מיומן – הוא מומחה אמין    מתחזה למומחה – חמדן, שרלטן – יעוות    כמו שיש רופאים פסיכיאטרים שנתנו חוות דעת לא אמינות ולא נכונות – תמורת בצע כסף    פוליגרף – לא קביל במשפט פלילי, אך בשימוש רב במשפט אזרחי – במשטרה ובשב"כ    הפוליגרף – בידי מומחה רציני – כלי עזר חקירתי חשוב    פוליגרף וההיפנוזה – בחקירות פליליות מסובכות וביטחוניות
פרופ' עמיחי כהן
איילת שקד מנסה להתבסס על המודל האמריקני בסוגיית המשילות, אך טיעוניה עומדים בסתירה לחוקה עליה היא מצביעה    את הביקורת שלה על החקיקה הפרטית עליה להפנות לחברי הכנסת
ראובן לייב
האי הקריבי "על הפנים". כלכלתו ירודה ותושביו עניים מרודים. התייר, לעומת זאת, יוכל לבוא כאן על סיפוקו מחופי-ים מרהיבים, ממוזיקה אקזוטית וממכרת, ומגל של יצאניות, המוכרות את גופן בפרוטות
מרדכי ליפמן
הביקורת, על חוסר המוכנות של הממשלה לגל ההצתות הנוכחי, מוצדקת    שמיכת האשליות החמימה הזו של הפוליטיקלי קורקט, מנעה מהממשלה ומגורמי הביטחון האחרים, להיערך נכון ובמועד, לתרחישים הקשים הללו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il