X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מתי יורה בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, על השבת הריבונות והביטחון בבית הקברות היהודי בהר הזיתים בירושלים? על ראש הממשלה ללמוד מסגן נשיא ארה"ב: לבקר בבית העלמין היהודי המחולל בירושלים ולהתחיל בשיקומו, ויפה שעה אחת קודם ועוד: אסור להמשיך, אפילו מול נשיא אמריקני אוהד, באותו מתווה כנוע ושקרי של נאום בר-אילן ו"פתרון" שתי המדינות שהיה נהוג כלפי הנשיא העוין ברק חוסיין אובמה
▪  ▪  ▪
נתניהו. מתי אמר דברים ברורים [צילום: דן בלילטי/AP]

ראשית, מילה טובה. ראש הממשלה הותקף ומותקף על-ידי כמה כרוכיות ממפלגת השמאל/תקשורת על כך שמצא לנכון להתקשר אל משפחתו של החייל אלאור אזריה ולחזק את בני המשפחה בתקופה הקשה שאליה נכנסו. גם אם החייל "סרח", כהגדרתו של שר הביטחון לשעבר, הוא עדיין חייל צה"ל ויש להתייחס אליו ולדאוג לו, במקביל לצעדים המשפטיים והמשמעתיים שננקטו נגדו. מעשהו זה של ראש הממשלה היה המעשה המנהיגותי, האנושי והנכון לעשותו, גם אם כאמור לא נשא חן בעיני גורמים בשמאל הקיצוני.
בהקשר זה ראוי לומר מילה טובה גם לאשת השמאל/תקשורת שלי יחימוביץ, שגילתה אנושיות וקראה לחון את החייל אלאור אזריה, וזכתה בשל כך לקיתונות של רותחין מפי עמיתיה בשמאל המתלהם, המסוגלים לגלות פנים אנושיות ומתחשבות רק כלפי האויב.
אותם גורמים קיצוניים במפלגת השמאל/תקשורת, שאינם מקבלים את חוקיות בחירתם הדמוקרטית של ראש ממשלת ישראל ושל נשיא ארצות-הברית לתפקידיהם הרמים, חושפים את צביעותם כאשר הם מוטרדים מגילויי אנטישמיות מעבר לים, אך מעלימים עין מאנטישמיות בארץ ישראל, מעשה ידיהם של שלוחי רשות הטרור הפלשתינית. בסנט לואיס שבמדינת מיזורי בארצות הברית חולל בית קברות יהודי, מעשה שיש לגנותו ולמנוע את הישנותו. ואמנם, מייק פנס, סגן נשיא ארה"ב, גינה בחריפות את המעשה והבטיח לפעול למיגורן של תופעות אנטישמיות בארצו. יתר על כן, סגן הנשיא לא הסתפק בכך, אלא ביקר במקום, אחז במעדר, וסייע במו ידיו להתחלת עבודות השיקום של בית העלמין.
אבל, אנטישמיות וחילול בתי קברות יהודיים יש לא רק באירופה ובארצות הברית, אלא גם בירושלים בירת ישראל. מתי ביקר לאחרונה בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, בבית הקברות היהודי בהר הזיתים וראה במו עיניו את הרס המצבות במקום, ומתי בדק את סוגיית ביטחונם של המבקרים במקום והעולים לקברי יקיריהם. אי-אפשר לדבר גבוהה גבוהה על אנטישמיות בנכר, כאשר האנטישמיות פורחת בלב ירושלים, וממשלת ישראל מעלימה עין, שמא ירגז הפריץ מרמאללה, או נותני החסות שלו ברבת-עמון, בקהיר, בפריז, בברלין, ובקרב עוד "אוהבי ישראל", לרבות במפלגת השמאל/תקשורת? מתי יורה בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, על השבת הריבונות והביטחון בבית הקברות היהודי בהר הזיתים בירושלים? על ראש הממשלה ללמוד מסגן נשיא ארה"ב: לבקר בבית העלמין היהודי המחולל בירושלים ולהתחיל בשיקומו, ויפה שעה אחת קודם.
ובעניין אחר: השר איוב קרא הציע לשקול את יישובם בסיני של חלק מערביי ארץ ישראל המערבית, כחלק מפתרון אפשרי - והגיוני - של המאבק בארץ. התגובה המצרית הייתה מיידית וחד-משמעית: התרחיש שמציג איוב קרא לעולם לא יתממש. סיני הוא חלק בלתי נפרד מהמולדת המצרית.
מתי אמר בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, דברים ברורים מסוג זה: יהודה ושומרון הם חלק בלתי נפרד מהמולדת היהודית, אינם "שטחים" ואינם מיועדים להסגרה לאויב, כפי ששוב ושוב מציע בוזי הרצוג, ראש האופוזיציה, ותומכים בו קולות שונים ברבת-עמון, בקהיר, בפריז, בברלין, ובקרב עוד "אוהבי ישראל", לרבות במפלגת השמאל/תקשורת?
אסור להמשיך, אפילו מול נשיא אמריקני אוהד, באותו מתווה כנוע ושקרי של נאום בר-אילן ו"פתרון" שתי המדינות שהיה נהוג כלפי הנשיא העוין ברק חוסיין אובמה.

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  26/02/2017   |   עודכן:  26/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסרים לראש ממשלת ישראל
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מסרים לראש ממשלת ישראל
טוביה שלזינגר  |  26/02/17 11:52
2
משפט אייזנקוט ויעלון
אלישע האס  |  26/02/17 15:12
3
חזק וברוך! ל"ת
יהודי מפוכח  |  26/02/17 20:16
4
תומך בכל מלה שכתבת
אליעזר רפופורט  |  26/02/17 20:47
5
ממה אתם מוטרדים?
יהודי מפוכח  |  26/02/17 23:10
6
איזה תמימות
דעים מופלאה !  |  27/02/17 05:51
 
- אמר האידיוט ל"ת
עמעד  |  27/02/17 10:39
7
חדשות העבר
אני מההר  |  27/02/17 09:20
8
אני מציע
ערב  |  28/02/17 22:03
 
- עשב שוטה, שמאלן גזעני ואנטישמי
סב  |  1/03/17 08:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס מנסה לערער את מעמדו של אש"פ באמצעות כינוס ועידה גדולה בטורקיה של נציגי הפליטים בחוץ לארץ. מעמדו של אש"פ נשחק בקרב הפליטים בלבנון אשר זועמים על מחמוד עבאס על כך שלא ביקר אותם בעת ביקורו במדינה
יורי מור
הרוע העיקרי של החברת-בת זמננו היא התקשורת החופשית המערבית. כיון שהיא חופשיה מאחריות תוך לקיחת זכות לנהל עניינים ולגזור גורלות - של יחידים, של עמים, של מדינות. את גורלה של האנושות כולה
איתן קלינסקי
למישהו במערכת המוסף הספרותי נפל הבורג - כאשר הוריד לדפוס את הגיגיו של מנחם בן - "האם השפיע האשך הטמיר על כושרי המיני? גם כאן אני לא בטוח, כנראה שכן. היו לי מקרי אימפוטנציה בחיי.."
אפרים הלפרין
אנו קוראים כאן באתר על תביעת הדיבה של אריה שקד נגד יואב יצחק, והתביעה שהגיש יואב יצחק נגד אריה שקד    מדובר בנושאים מאוד מעניינים אך את עיקר העיקרים אנו מזניחים, האם אנו באמת מדינת חוק או שמא הקמנו מדינת צחוק
יוני בן-מנחם
שלטונות מצרים מקווים שמעצרו של מחמד עבד אלרחמן יוביל למעצרו של מחמוד עזת, שממלא את תפקיד המנהיג הזמני של התנועה, לאחר שמרבית ממנהיגיה נעצרו ע"י השלטונות לאחר עליית הנשיא א-סיסי לשלטון או שנמלטו ממצרים וקיבלו מקלט מדיני בקטר ובטורקיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il