X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חסידי המדינה הפלשתינית אוחזים במקל בשני קצותיו: מצד אחד הם חוששים לרוב היהודי ממערב לירדן, ומצד שני לפי חזונם ארץ ישראל המערבית אמורה לקלוט מיליוני "פליטים", כלומר לא יהיה בה רוב יהודי. לא מיותר לציין שאותם מיליונים יצבאו על גדר "הביטחון" של ישראל שבגבולות "הקו הירוק", הגדר תקרוס, וגם ישראל הקטנה תוצף בבעלי מפתחות המחפשים את בתיהם מיפו ועד שייח מוניס, מאשקלון ועד עכו, מבאר-שבע ועד צפת
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

מנהיגי מדינת היהודים - מהממשלה ומהאופוזיציה - אמורים לדאוג לביטחונה ולשגשוגה של מדינת היהודים. אבל, חסידי המדינה הפלשתינית בארץ ישראל המערבית מדברים גבוהה גבוהה על "אופק מדיני" לאויב במקום לאזרחי ישראל. ונימוקם עמם: ללא "פתרון" שתי המדינות יש סכנה לרוב היהודי ממערב לירדן, וישראל לא תוכל להיות מדינה יהודית ודמוקרטית.
מצד שני, אותם חסידים טוענים שאם תקום - חלילה, יש לומר - מדינה פלשתינית ממערב לירדן, זו תוכל לקלוט לתוכה מיליוני "פליטים", צאצאיהם של הפליטים שנטשו את בתיהם בתחומי ישראל לפני כשבעים שנה, וכך תבוא על פתרונה בעיית הפליטים, שהיא כביכול הבסיס לסכסוך הלאומי והדתי בארץ ישראל.
חסידי המדינה הפלשתינית אוחזים במקל בשני קצותיו: מצד אחד הם חוששים לרוב היהודי ממערב לירדן, ומצד שני לפי חזונם ארץ ישראל המערבית אמורה לקלוט מיליוני "פליטים", כלומר לא יהיה בה רוב יהודי. לא מיותר לציין שאותם מיליונים יצבאו על גדר "הביטחון" של ישראל שבגבולות "הקו הירוק", הגדר תקרוס, וגם ישראל הקטנה תוצף בבעלי מפתחות המחפשים את בתיהם מיפו ועד שייח מוניס, מאשקלון ועד עכו, מבאר-שבע ועד צפת.
אילו היה שמאל הגון בישראל, הסעיף הראשון בכל חוזה "שלום" עתידי, כזה שאינו עוסק בשלום אלא בהקמת מדינה לאויב בלב ארץ ישראל המערבית, היה איסור על-כניסת "פליטים" למדינה הפלשתינית, ולא רק לישראל הקטנה. בהעדר סעיף מרכזי כזה, כל הדיבורים על סכנה לרוב היהודי הם שקר, הונאה ואחיזת עיניים.
אילו היה שמאל הגון בישראל, הוא היה מבין שהבעיה בירושלים איננה השכונות המרוחקות - שמעולם לא התפללנו אליהן - אלא העיר העתיקה והר-הבית, ואלה אינם ניתנים לחלוקה, ועל כן לא יהיה שלום או אפילו "שלום", ויש להבין שהמצב הנוכחי עשוי להימשך עוד דורות, אם חפצי חיים אנחנו.
אילו היה שמאל הגון בישראל, הוא היה מבין שעתידה של מדינת היהודים כרוך בהגשמת החזון הציוני - ריכוז עם ישראל בארץ ישראל - והיה משקיע את מרצו בקידום העלייה לישראל וקליטתה, במקום בפתיחת הארץ ל"פליטים" ולמסתננים שאינם יהודים.
מנהיגי מדינת היהודים - מהממשלה ומהאופוזיציה - אמורים לדאוג לביטחונה ולשגשוגה של מדינת היהודים. הם צריכים להתאחד סביב החזון הציוני - ריכוז עם ישראל בארץ ישראל - ובכך להתמקד, במקום עיסוק אינסופי ועקר ב"חזון שלום" שקרי. מדינת ישראל הייתה קטנה ודלה כאשר קלטה למעלה ממאתיים אלף עולים בשנה בימיהם של ראשי הממשלה הדגולים דוד בן-גוריון ויצחק שמיר. אין כל סיבה שישראל תסתפק בטפטוף של פחות משלושים אלף עולים בשנה.

תאריך:  25/07/2017   |   עודכן:  25/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אילו היה שמאל הגון בישראל
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
אילו השמאל היה הגון -הוא לא הי
ב_שמואל  |  25/07/17 15:17
2
נהדר,כל מילה בסלע,הגיון פשוט
בני בנקר  |  25/07/17 17:20
3
שמאל הגון ורציונלי.
לא קיים מזמן  |  26/07/17 09:26
 
- אתה טועה, שמאל - מערכיו לא
ב_שמואל  |  26/07/17 13:32
4
ממשלת הסמול
הירונימוס  |  26/07/17 10:34
 
- יפה אמרת ! אבל יוסי שריד ל"ת
אשם בהכל !!!  |  26/07/17 11:32
 
- כל מה שאמרת - נכון, אך מה אתה
ב_שמואל  |  26/07/17 13:44
5
צר לי לומר, אנו עוסקים בקטנות
שאול אבידור  |  26/07/17 13:12
6
אילו היה שמאל הגון בישראל עליל
קורןנאוה טבריה   |  27/07/17 13:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה חסדאי
קבוצה של יהודים מתחת למים, שחייבת לשלב ידיים בים סוער ובזרמים חזקים, תדע לעשות זאת בכל המצבים. מעל ומתחת לפני הים. שאפשר כאן לחיות ביחד, אבל בזהירות מרובה. שאפשר להתפלל בשבת, עם כל הזרמים, אבל להודות מכל הלב, שהזרם שלי לא מטשטש את זהותי היהודית, ולא סוחף אותי לטביעה בים של אי-ודאות, בים של בלבול זהות, כשחמצן במיכל אוזל, והאוויר ספוג אווירה לא כשרה
רפי לאופרט
לא חסרים לישראל נושאים הטעונים טיפול דחוף וממוקד. חרף התקדמות יפה שחלה בחלק מהם, אנו עדיין לוקים מאוד במאבק באלה שמנהלים חרמות ודה-לגיטימציה של ישראל; הגיע הזמן להכריז מלחמה על ארגונים אלה - ישראלים, יהודים וזרים, בסדר זה. זו אינה שאלה של דמוקרטיה אלא של ריבונות והזכות להגנה עצמית
נאוה קורן
אלמלא התבטאויותיהם הפוליטית של לובשי-מדים ו'שומרי סף' קיצונים הנוהגים כאחרוני קיצוני מר"צ, 'העבודה', בצלם, 'שוברים שתיקה' והקרן לישראל חדשה כלפי המחנה הלאומי שלי והעומד בראשו, ובראש שמחתם יו"ר מכון פרס ל'שלום' באספמיה וראש השב"כ לשעבר כרמי גילון הנוהג להשתלח בחצאי אמיתות, לא הייתי מרהיבה עוז בנפשי להגיב כלפי לובשי מדים
רפאל בוכניק
אחד הכלים המרכזיים להתמודדות אל מול מתקפת ההסתה שהיא בעלת פוטנציאל נפיץ ורווי סיכונים, הוא רכישת יכולת לתקשר בשפה הערבית עם ההמונים. בתחום זה ישראל מובסת ע"י כלי ההסתה הערביים המקומיים, של חמאס ושל הרש"פ, לצד שופר התעמולה הכל יכול - "אל-ג'זירה"
שושנה ויג ועדנה ויג
בספרי השירה של גאולה אין כותרות לרוב השירים. מעטים השירים שזוכים לכותרת וכך גם בספר "בסוד תהומות". סגנונה של המשוררת הוא כאדם שמצייר בתוך מסגרות העמודים מילים. המשוררת מקפידה לרשום תאריכים לשירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il