X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אלה תכונותיה הייחודיות של הצוללת 'הנסיך ולדימיר': אורכה 170 מטרים; קוטרה 13.5 מטרים; מהירות השיוט על פני המים 46 קמ"ש; יש לה 21 כני שיגור טורפד ו-20 כנים לשיגור אנכי של טילים בליסטיים וטילי שיוט; ההנעה מתבצעת באמצעות כור גרעיני המותקן בכל צוללות הצי הרוסי; צוות הצוללת מונה 130 איש. דגם הצוללת הזה יוכנס לפעולה בצי הרוסי במקום הצוללות מסוג "טייפון" ו"דלתא"
▪  ▪  ▪
צוללת גרעינית רוסית [צילום: AP]

מאבק הכוחות בין ארה"ב לרוסיה על השליטה בעולם המעמקים הימי הוכרע, ככל הנראה, לטובת רוסיה העומדת להכניס לפעילות מבצעית במהלך השנה הקרובה, את הצוללת האטומית הגדולה ביותר בעולם - "הנסיך ולדימיר", שהושקה לא מכבר בנמל סברודווינסק בים הצפוני (Severodvinsk) ותכנס לפעילות מבצעית במהלך 2018.
ואלה תכונותיה הייחודיות של הצוללת בעלת היכולת לתנועה חרישית בעת הצלילה: אורכה 170 מטרים; קוטרה 13.5מטרים; מהירות השיוט על פני המים 46 קמ"ש; יש לה 21 כני שיגור טורפדו; 20 כנים לשיגור אנכי של טילים בליסטיים וטילי שיוט; ההנעה מתבצעת באמצעות כור גרעיני מדגם OK-650B המותקן בכל צוללות הצי הרוסי; צוות הצוללת מונה 130 איש. דגם הצוללת הזה יוכנס לפעולה בצי המעמקים הרוסי במקום הצוללות מסוג "טייפון" ו"דלתא".
בימים אלה חשף ג'ון ליהמן מי שהיה מזכיר הימייה בארה"ב תופעה מרתקת כשאמר, כי "האקרים רוסיים גנבו את כל הסודות הטכנולוגיים של ארה"ב, כולל את טכנולוגיית התנועה החרישית של כלים תת-ימיים". והוסיף ליהמן שכיהן בממשל הנשיא רייגן: "ההאקרים העובדים למען רוסיה הם כה יעילים בחדירתם למחשבי החברות הקבלניות של משרד ההגנה האמריקני, עד שהם יכולים לעקוב אחרי כל תוכניות פיתוח אמצעי הלחימה שלנו עוד מהשלב הראשוני, ולהעתיק את כל המידע אל תוך מערכות הנשק החדישות ביותר של רוסיה". והודה ליהמן: "כיום קשה להצביע על איזה יתרון ממנו נהנות הצוללות האמריקניות מול הצוללות הרוסיות כיוון שהם העתיקו הכול. ובכמה טכנולוגיות הגנתיות הם אפילו מקדימים אותנו".
ג'ון ליהמן איננו סתם עובר-בטל. הוא מכהן כחבר במועצה הלאומית לענייני ביטחון וכן חבר בוועדה הלאומית למניעת טרור. הוא שימש גם כיועץ לסנאטור ג'ון מקיין במרוץ לנשיאות ב-2008 וגם כיועץ לסנאטור מיט רומני במרוץ לנשיאות ב-2012.

תאריך:  19/11/2017   |   עודכן:  19/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיט רומני
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוסיה השיקה צוללת אטומית חרישית - הגדולה בעולם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צילה שיר-אל
זו תהייה תקופה מאתגרת מאוד עבורכם, כיוון שנושאים וקשיים שונים שהיו מתחת פני השטח כיוון שלא טיפלתם בהם, יצוצו ויעלו ואתם תאלצו להתמודד עם עובדות חדשות שלא תמיד תהיינה נעימות לכם
אלי אלון
בשכונת התקווה בדרומה של תל אביב, נתקלתי ברחוב בשם וילון ולא רחוק ממנו ברחוב בשם ותיק. מה פשר ומשמעות שמות רחובות "מוזרים" אלה?
איתמר לוין
הצעת החוק של בצלאל סמוטריץ' תסרס את ביקורת המדינה, תיטול ממנה את אחד האמצעים היחידים שבידיה ותהפוך אותה למוצג ארכיאולוגי. פניותיו המוקדמות של שפירא לח"כים אולי פגומות מבחינה טכנית, אבל לא יותר מזה
בלפור חקק
הפקת האנתולוגיה "תמונה קבוצתית" היא הפקה מרשימה ומקיפה את מרבית היוצרים הישראלים היום בשירה ובפרוזה, בעריכת איילה לילי מוזס. ביום חמישי 16.11.17 נערכה השקה ב'משכנות שאננים' בירושלים במעמד סופרים ומשוררים רבים. המאמר בא להציג את התפיסה העומדת ביסוד האנתולוגיה הזאת, במעבר של העברית מספרות של עם גולה לעם היושב על אדמתו. באסופה זו נכללו יצירות של סופרים ישראלים, כולל בני מיעוטים הכותבים עברית
עליס בליטנטל
תערוכת הדיוקנאות של PAUL SEZANNE ב-NATIONL PORTRAIT GALLERY בלונדון היא הדבר המסעיר והחשוב ביותר כעת בין כל שאר התערוכות המופלאות המוצגות שם כעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il