"פרצופה של מדינה" הוא הספר הראשון בשפה העברית, המנתח תהליכי מיתוג של מדינות וערים בישראל ובעולם. "פרצופה של מדינה" יאפשר לכם הצצה אל מאחורי הקלעים של תעשיית המיתוג ההולכת וגדלה, בה לוקחים חלק מיטב המוחות השיווקיים בעולם, במטרה להזניק את העיר או המדינה לפסגת המותגים העולמיים.
הספר בוחן כיצד הצליחה טורקיה להשתחרר מתדמית המדינה האיסלאמית השמרנית ולהפוך ליעד תיירות ישראלי נכסף, כיצד מככבים הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו, הזמרת
דנה אינטרנשיונל והשחקנית
גל גדות כשגרירי תדמית של מדינותיהם; איך הפכו ערים, כמו ברצלונה, בילבאו, ריו ו... תל אביב למוקדי תיירות בינלאומיים; וכיצד תורמים אירועי ספורט, תערוכות מקצועיות ומיצגי אמנות, אוניברסיטאות יוקרה, טכנולוגיה מתקדמת ויצירות ארכיטקטוניות לתדמית מדינות האם שלהם.
חולשה, או עוצמה, של תדמית העיר, או המדינה, עשויות להשפיע על ההחלטה האם לבחור בה כאזור מגורים, כתובת לימודים, יעד לנופש ולתיירות, שוק לצריכת מוצרים ושירותים, או כבסיס מועדף להשקעות.
לאחר ארבעה עשורים של פעילות תוססת כפרסומאי, החליט דניאל צימט, לחלוק עם קוראיו תובנות מקצועיות, כמו-גם חוויות אישיות. דניאל צימט, נציג הדור השני של ענף הפרסום בישראל, סוקר בספר זה את גלגוליו של ענף הפרסום מימי הטלקס והתפוזים, עד ימי האינטרנט והשבבים.