X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
הביאו לבריכה משחקים [צילום אילוסטרציה: ניר עצמון-יח"צ]
כך נעזור לילד שפוחד להכנס למים
השלב הראשון כהורים, הוא לחזק את הילד ולתמוך בו יש להימנע משאלות כמו "למה אתה מפחד", "אין לך מה לפחד" המטרה היא לעבור את התהליך באופן איטי, אך לא לצאת מנקודת הנחה ש"הטראומה תעבור עם הזמן"

החופש הגדול כבר כאן, הקייטנות כבר החלו וזה הזמן האולטימטיבי לבילוי בבריכה ובים, וגם הזדמנות מצוינת ללמוד לשחות. אך מה עושים במצב בו הילד מפחד מהמים, בוכה ומסרב להיכנס אליהם?
רשמתם את הילד לקורס שחייה, אך בעוד שאר הילדים משחקים במים, הילד אינו מוכן להרטיב את הרגליים. הפחד וההסתייגות מפני המים, יכולים לנבוע משתי סיבות: האחת, תחושת הקרירות של המים והשנייה היא היעדר ביטחון. ככל שהילד נחשף בגיל צעיר יותר למים, כך הוא מתרגל אליהם מהר יותר. פחד ממים יכול להתחיל אפילו מהרחם, ורצוי כבר באמבטיה הראשונה כשהמגע של המים עם הפעוט יהיה חוויה נעימה.
לפי הרפואה הסינית, טראומה ופחד אינם בהכרח קשורים רק לאלמנט המים, אלא ייתכן שברגע שפחד המים יירפא, יירפאו פחדים נוספים. הפחד אינו עובר עם הזמן ולכן כשהילד סובל מפחד ממים, רצוי שנעזור לו להתמודד בהקדם.
השלב הראשון כהורים, הוא לחזק את הילד ולתמוך בו. יש להימנע משאלות כמו "למה אתה מפחד", "אין לך מה לפחד". המטרה היא לעבור את התהליך באופן איטי, אך לא לצאת מנקודת הנחה ש"הטראומה תעבור עם הזמן".
ההמלצה היא להביא לבריכה משחקים שהילד אוהב, לשבת עימו על מדרגות הבריכה ולגרום לו להרגשה כיפית וחיובית. שתפו בפני הילד, את המשפחה והקרובים, על החוויה החיובית שחווה הילד בבריכה. הדבר יעצים את הילד ויגרום לו לגאווה ולרצון לחוות בעצמו את החוויה. תנו לילד את הזמן שלו לחוות ולהתמודד עם הפחד ולאחר הפעם הראשונה, השנייה והשלישית, אין ספק שתחול התקדמות.
הצטיידו בציוד המתאים אשר יעזור לילד לרכוש את הביטחון במים: משקפת, מצוף בננה או סנפירים. הציוד יעזור לילד להתקדם במים, להתרגל אליהם ויקנו לו תחושת שליטה.
לפני שמתחילים את שיעור השחייה הראשון, רצוי לבחור במורה מנוסה ובעל גישה לילדים אשר יעזור לילד להתמודד עם הפחד. על המדריך להיות סובלני ולרכוש את האמון של הילד. לדוגמה, באתר עולם המים ניתן למצוא את תמונות המדריכים על-מנת שהילד יוכל לדעת איך המדריך נראה לפני האימון הראשון, דבר המפחית את הפחד.

תאריך:  19/07/2018   |   עודכן:  19/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
במרכז העיר העתיקה של בית שאן, כמה עשרות מטרים דרומית לסראייה, שוכן מבנה היסטורי בנוי אבני בזלת    נא להכיר: בניין העירייה המנדטורית בבית שאן    לפניכם בתמצית סיפורו הלא ידוע לרבים
איתמר לוין
הנאום האפוקליפטי של אהוד ברק כלל הרבה מאוד הסתה והפחדות, ומעט מאוד - אם בכלל - עובדות ונתונים. והכי חשוב: לא היה לו שום פתרון משלו לסכסוך עם הפלשתינים
חיים נוי
קומדיה מבריקה וקולחת, הברקות השירה המדובבת, נפלאות, תיאטרון בית ליסין
איתמר לוין
ישראל היום התעלם לחלוטין מאמירתו השערורייתית של דונלד טראמפ ולפיה הוא מאמין לפוטין ולא לביון האמריקני. למה? כי שלדון אדלסון היה מהתורמים הגדולים לקמפיין טראמפ
איתמר לוין
הציון הממוצע הגיע ל-94.1 - הגבוה ביותר בשמונה שנותיו של המדור "שיפוט מהיר"    תצוגות שיפוט מרשימות לצד אירועים שליליים מלמדים שהרבה מאוד תלוי בשופט/ת    המדור חשף מקרה חמור של משוא פנים מצד שופטת והצביע שוב על הליקויים המערכתיים בבתי המשפט לתעבורה    נמשכות הבעיות בהתנהלותם של עורכי דין: איחורים, העדרויות, חוסר בקיאות והתנהגות מבזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il