הריטואל המוזר לכאורה הזה, חוזר בערך אחת לחודשיים וקוראים לו מסיבת המועדון של שופרסל ושל אחיו התאום לפעילויות השיווקיות המועדון של
רמי לוי.
עיינתי בהצעות השיווקיות של מוצרי המזון של שופרסל וממש לא נפלתי מהכיסא ואפילו גיחכתי ושאלתי את עצמי, האם זו הצעת הערך הטובה של הרשת האדירה הזאת?
שופרסל, אשר מרוויחה נטו כאחד מיליון שקלים ביום, כל יום בממוצע! יכולה באמת לפנק את חברי המועדון שלה בהטבה משמעותית יותר, כמו מבחר מוצרים בשקל לפריט או בהנחה משמעותית אחרת ולא בראייה, לכאורה קמצנית ולא נדיבה שכזו, "בימי החג" שהיא עורכת/חוגגת ללקוחות הנאמנים שלה.
האם הרשת הגדולה הזאת לא יכולה להציע לנו מבצעים זולים יותר, שכן גם בלי טובות אני רוכש את רוב המוצרים המפורסמים במחירים דומים ברשתות מקבילות אחרות או בערוצי השיווק האחרים! האם אני צריך להמתין לפעילות השיווקית של שופרסל, על-מנת לרכוש שתי פסטות ברילה ב-10 שקלים, מחיר שקיים גם ברשתות אחרות ו/או בפעילויות שיווק כמו פסטה ברילה בשקל ברשת yellow ביום ג' מסוים?
לכאורה אחיזת העיניים אשר יוצרת מהומה על לא מאומה! בשביל מה להשקיע מיליוני שקלים בתשדירים ובפרסומות, כאשר הצעת הערך שלך אינה אטרקטיבית?!, הצעה כזו מעליבה ואף פוגעת, שכן היא יוצאת מנקודת הנחה סמויה, שאנו הלקוחות - הדיוטות ושניתן להעמיס עלינו עד בלי די.
רמי לוי יצא בהצעת ערך שונה והיא הנחה של 30% למחזיקי כרטיס האשראי שלו, על פניו נראית הצעת ערך משופרת יותר, אבל ללא ידיעה מה הם מחירי הצרכן מהם גוזרים את ההנחה.
היום התפרסמה כתבה נרחבת על המותג הפרטי של שופרסל בדה מרקר ( אשר לא אחת צוין גם בבלוג זה), כמותג יקר ולא אחת יקר יותר מהמותג המוביל בקטגוריה, לכאורה התנהגות כוחנית לכל הדעות, אשר אינה מוצדקת ואינה מחויבת המציאות, למעט ראייה קצרת טווח של גריפת רווחים על חשבון הלקוחות.