X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

מסיבה מעולם אחר

עיינתי בהצעות השיווקיות של מוצרי המזון של שופרסל וממש לא נפלתי מהכיסא ואפילו גיחכתי ושאלתי את עצמי, האם זו הצעת הערך הטובה של הרשת האדירה הזאת?
▪  ▪  ▪
יכולים לפנק יותר [צילום: AP/David Duprey]

הריטואל המוזר לכאורה הזה, חוזר בערך אחת לחודשיים וקוראים לו מסיבת המועדון של שופרסל ושל אחיו התאום לפעילויות השיווקיות המועדון של רמי לוי.
עיינתי בהצעות השיווקיות של מוצרי המזון של שופרסל וממש לא נפלתי מהכיסא ואפילו גיחכתי ושאלתי את עצמי, האם זו הצעת הערך הטובה של הרשת האדירה הזאת?
שופרסל, אשר מרוויחה נטו כאחד מיליון שקלים ביום, כל יום בממוצע! יכולה באמת לפנק את חברי המועדון שלה בהטבה משמעותית יותר, כמו מבחר מוצרים בשקל לפריט או בהנחה משמעותית אחרת ולא בראייה, לכאורה קמצנית ולא נדיבה שכזו, "בימי החג" שהיא עורכת/חוגגת ללקוחות הנאמנים שלה.
האם הרשת הגדולה הזאת לא יכולה להציע לנו מבצעים זולים יותר, שכן גם בלי טובות אני רוכש את רוב המוצרים המפורסמים במחירים דומים ברשתות מקבילות אחרות או בערוצי השיווק האחרים! האם אני צריך להמתין לפעילות השיווקית של שופרסל, על-מנת לרכוש שתי פסטות ברילה ב-10 שקלים, מחיר שקיים גם ברשתות אחרות ו/או בפעילויות שיווק כמו פסטה ברילה בשקל ברשת yellow ביום ג' מסוים?
לכאורה אחיזת העיניים אשר יוצרת מהומה על לא מאומה! בשביל מה להשקיע מיליוני שקלים בתשדירים ובפרסומות, כאשר הצעת הערך שלך אינה אטרקטיבית?!, הצעה כזו מעליבה ואף פוגעת, שכן היא יוצאת מנקודת הנחה סמויה, שאנו הלקוחות - הדיוטות ושניתן להעמיס עלינו עד בלי די.
רמי לוי יצא בהצעת ערך שונה והיא הנחה של 30% למחזיקי כרטיס האשראי שלו, על פניו נראית הצעת ערך משופרת יותר, אבל ללא ידיעה מה הם מחירי הצרכן מהם גוזרים את ההנחה.
היום התפרסמה כתבה נרחבת על המותג הפרטי של שופרסל בדה מרקר ( אשר לא אחת צוין גם בבלוג זה), כמותג יקר ולא אחת יקר יותר מהמותג המוביל בקטגוריה, לכאורה התנהגות כוחנית לכל הדעות, אשר אינה מוצדקת ואינה מחויבת המציאות, למעט ראייה קצרת טווח של גריפת רווחים על חשבון הלקוחות.

תאריך:  14/02/2019   |   עודכן:  14/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רמי  לוי / Rami Levi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסיבה מעולם אחר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לפני מספר חודשים עשיתי קניה
שופרסל - קמצן  |  15/02/19 17:21
2
לאחרונה המציאו בשופרסל פטנט
עוד מגרעת  |  16/02/19 08:16
 
- אתה
שמ   |  16/02/19 20:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס גלבוע
ביוזמה אמריקנית, נגד אירן, בהשתתפות 70 נציגי מדינות, בכללם ישראל והמדינות הערביות הסוניות    הוועידה הראשונה שהנושא הישראלי פלשתיני אינו על סדר יומה; ארה"ב לא נוטשת המזרח התיכון למרות שחדל להיות חיוני מבחינתה
עו"ד אברהם פכטר
גנץ - אני לא אוטיסט - אני לפיד משודרג    בהיותי אלוף פיקוד צפון, יועץ במלחמת לבנון השנייה ורמטכ"ל לא התרגשתי מהמנהרות בצפון ובדרום כי ידעתי שבבוא היום יטפלו בהן - עובדה
אפרים הלפרין
האם מותר לפוליטיקאים להצטלם עם חיילים לפני תקופת הבחירות? האם מותר לפוליטיקאים להצטלם עם חיילים במהלך תקופת הבחירות (90 יום)? ומה עם פרסום של כאלה צילומים? והאם מותר להשתמש לצורך תעמולת בחירות בעבודה שנעשית על-ידי עובדי מדינה?
עמוס שנער
אני מציע תגבור לרשימת הימין היחידה והערכית ביותר שרצה לכנסת    תגבור של שלושה מועמדים איכותיים וערכיים, אשר שילמו מחיר יקר למען המדינה ולמען עקרונותיהם    מועמדים אלו בעלי פוטנציאל לסחוף אחריהם קהל גדול של מצביעים
ראובן לייב
בשיח הפוליטי הישראלי רווחים עד למאוד כינויים של גנאי, המשמשים לניגוחו של הצד היריב הניצב מימין או משמאל למפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il