X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
ביטוח רכב חובה מכסה נזקי גוף וכולל הוצאות רפואיות, פיצוי בגין אובדן כושר השתכרות ופיצוי בגין כאב וסבל עבור הנוסעים והולכי הרגל כולנו זקוקים לפוליסת ביטוח כזו לא בגלל החוק ופקודת רכב מנועי, אלא בעיקר בגלל היתרונות שהיא מציעה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP/Carolyn Kaster]

פקודת רכב מנועי בישראל מחייבת כל נהג רכב להחזיק ביטוח בתוקף. ביטוח רכב חובה נועד לכסות נזקי גוף ובכך הוא שונה מביטוח מקיף, שאינו חובה היות שהוא מכסה נזקי רכוש. במסגרת הכיסוי הביטוחי, ניתן לקבל פיצוי בגין כל ההוצאות הרפואיות, פיצוי על אובדן כושר השתכרות ופיצוי בגין כאב וסבל. כמו-כן, ביטוח חובה מכסה נזקי גוף של הנוסעים ושל הולכי רגל שנפגעו עקב תאונת דרכים או כל שימוש אחר ברכב.
מכל זה ניתן להבין את החשיבות הבסיסית של הביטוח. עם זאת, יש כאלה שעדיין שואלים למה הם זקוקים לפוליסה מן הסוג הזה ובדיוק עבורם הכנו את הרשימה הבאה:
1. בגלל החוק
אתם זקוקים לפוליסת ביטוח רכב חובה פשוט כי החוק מחייב אתכם לעשות זאת. אין אפשרות לנהוג על-אף כלי רכב בלי ביטוח מתאים, בין אם מדובר ברכב פרטי, אופנוע, קטנוע, מונית וכן הלאה. מצד שני, בהחלט יש התייחסות במאפייני הפוליסה לסוג הרכב ולאופי השימוש בו.
2. בגלל אופי הכיסוי
ביטוח רכב חובה מכסה לא רק אתכם בתור נהגים ובעלי הפוליסה, אלא גם את הנוסעים ברכב וכל הולך רגל שיהיה חלילה מעורב בתאונת דרכים מסוימת. בניגוד לסוגים אחרים של ביטוחים, הכיסוי בפוליסה הזו חל על כל סוגי פגיעות הגוף שנגרמות כתוצאה מהשימוש בכלי הרכב.
3. בגלל גובה הכיסוי
תאונת דרכים עלולה לגרום נזקי גוף שדורשים מתן פיצוי על-סך מאות אלפי שקלים. הדרך היחידה להתמודד עם פיצוי מן הסוג הזה היא להפעיל את חברת הביטוח. התנאי להפעלת חברת הביטוח הוא כמובן פוליסה בתוקף, שמכסה את נזקי הגוף ומגנה על המבוטח.
4. בגלל פריסה נוחה לתשלומים
לא צריכים להיכנס לחובות מיותרים כדי לרכוש ביטוח רכב חובה או מקיף. חברות הביטוח עומדות לרשות הלקוח עם תנאים מיוחדים, כמו למשל פריסה נוחה לתשלומים והתחשבות בנהגים בלי היסטוריה של תאונות דרכים, פסילת רישיון וכן הלאה.
5. בגלל השקט הנפשי
גם אם לא הייתה חובה לרכוש ביטוח רכב, סביר להניח שרוב הנהגים עדיין היו משקיעים בו. זהו ביטוח שמעניק שקט נפשי ומבטיח הגנה מלאה במקרה של אסון, תאונה או טעות אנוש בלתי צפויה. השקט הנפשי חשוב לנהגים והם מוכנים לשלם תמורתו. מעבר לכך, הדור החדש של הרכבים כבר מגיע למהירויות גבוהות יותר ועל-מנת להתמודד איתן יש צורך בכיסוי ביטוחי מלא ובגיבוי של חברת ביטוח גדולה.

תאריך:  26/09/2016   |   עודכן:  26/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלון תורג'מן
הזירה המקוונת מאפשרת לכם לסחור בשוק ההון ולייצר הכנסה נוספת או מרכזית עבור משק הבית    כדי לעשות זאת תצטרכו לעמוד בתנאי הסף להשקעה, להגדיר אסטרטגיה ברורה ולבנות תיק השקעות    חוץ מזה, כדאי שתכירו את המושגים הבסיסיים שילוו אתכם עד לחופש הכלכלי
אלון תורג'מן
בחירה בין מזגן ותנור יכולה להשפיע בצורה משמעותית על הטמפרטורות סביבכם כבר בחורף הקרוב    הינה היתרונות והחסרונות של כל אפשרות וכמה פרטים ששווה להתייחס אליהם
שולי מילשטיין
נתוני עתק מאפשרים לנותני שירותים להתאים את חוויית המשתמש בדיוק לצרכי הלקוח. מה שעובד לנטפליקס יעבוד גם לחברות הביטוח - האם אנחנו מאבדים את הפרטיות שלנו, או מרוויחים מוצרים מותאמים אישית?
צוות חדשות עולם
הצפייה בטלוויזיה יכולה להשתדרג משמעותית כמעט בלי מאמץ. רוצים לנסות בעצמכם? התחילו עם כורסאות נוחות, המשיכו עם מסך גדול, חברו רמקולים איכותיים, בחרו היטב את התאורה ואל תשכחו נשנושים
נתי שובלי
מדריד היא בירת האופנה של ספרד ולכן אין סיכוי שחובבי השופינג יעזבו אותה בידיים ריקות    המלצתנו החמה היא לבקר במגוון האיזורים המומלצים ובמגוון החנויות השונות בכדי להתרשם, ליהנות ולמצוא מציאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il