X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
החלטה רציונלית חוסכת כסף [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

רכב חדש דורש מאיתנו, איך לא, כסף. מצד שני, עם בסט-פרייס משימת הרכישה נראית לנו פתאום קצת יותר קלה. כלומר, זו משימה קלה יחסית גם אם אתם מבינים שהלוואה לוקחים בזהירות, אחרי השוואת חלופות, ולא מהגוף הפיננסי הראשון שמתנדב לתת לנו סכום גדול לכל מטרה ולגבות ריבית גבוהה בתנאים לא מאוד אטרקטיביים.
איך בדיוק בסט-פרייס משתלבת בסיפור הזה ואיך ההשוואה הזו תחסוך לכם כסף?
תכנון לטווח הארוך
בכל החלטה כלכלית אנחנו חייבים להיות שקולים מאוד. סביר להניח שאם אנחנו זקוקים להלוואה, אנחנו לא שוחים בעודפים ואין לנו סכום גדול שמתפנה מדי חודש מהמשכורת. אם היה לנו, לא היינו מחפשים הלוואה מלכתחילה.
הבעיה היא שבמקרים רבים נדמה לנו שברגע שנקבל את הכסף, הכל ייראה אחרת, ולא נתקשה להחזיר גם סכומים גבוהים מדי חודש. להפך, אנחנו משתוקקים להחזיר כמה שיותר כדי לסיים את ההלוואה מוקדם ככל האפשר. זו חשיבה שיש מאחורי הגיון מסוים, כמובן, אבל בפועל היא גם זו שתקשה עלינו מאוד. בהיעדר הכנסה פנויה שתאפשר לכם להחזיר סכום גבוה מדי חודש, חשוב להיערך מראש ולקבוע פריסה קצת יותר ארוכה, אבל כזו שתשאיר לנו מרווח נשימה.
הכלי של בסט-פרייס עוזר לנו לעשות את זה נכון. כך, לפני רכישת הרכב נדע כמה אנחנו מחזירים מדי חודש, מה שיאפשר לנו להתכונן גם להוצאות רכב אחרות כמו ביטוחים, דלק וטיפולים - שעולים גם הם לא מעט.
החלטה רציונלית חוסכת כסף
לצד התכנון לטווח הארוך, חשוב לזכור שגופים פיננסיים שונים עשויים להגביל אותנו. הבנק עלול להחליט שיש לנו מסגרת גדולה ממילא ולכן אנחנו לא זכאים להלוואה או לחלופין - אנחנו זכאים להלוואה קטנה יותר. גם חברת האשראי תשמח לתת לנו הלוואה אבל בסכום נמוך. הבעיה היא שהסכום הזה אולי נשמע לנו מצוין כשאנחנו זקוקים לו, אבל אם הוא לא מספק הוא רק ייצור בעיות חדשות.
אם אנחנו זקוקים ל-30,000 שקלים כדי לקנות את המכונית החדשה, אבל קיבלנו הלוואה על 10,000 שקלים בלבד, עדיין נצטרך לאתר פתרון למימון היתרה. חלוקה לשתי הלוואות או יותר תעלה לנו הרבה יותר, שכן נשלם ריבית גבוהה יחסית על כל הלוואה, ואתם יכולים לעשות את החשבון ולהבין מה המשמעויות. הכלי של בסט-פרייס עוזר לנו להתגבר על המכשול הזה בעיקר משום שהוא מציע לנו הלוואות שמתאימות לנו, על-פי הקריטריונים שאנחנו מגדירים, ולא על-פי אלה שהבנק או בית ההלוואות הגדיר עבורנו.

תאריך:  20/12/2017   |   עודכן:  21/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת ויקנד
חופשה בוילה בצפון בעיצומו של החורף היא מתכון בטוח לחופשה מהנה וכיפית    בחוץ השמיים קודרים, קר וגשום, אבל אתם יכולים להתעלם ממזג-האוויר הסגרירי, כי אתם נהנים מהפינוקים של וילה לאירוח בצפון איכותית ומפנקת
ביגאפפס אינטרקטיב
הגידו ביי למכשירי קשר מיושנים ולסדרנים - תחנות המונית מצטרפות לעידן הדיגיטלי, ומתחילות לפעול על-פי מודל חדש שבו כולם מרוויחים    מה מציעה המערכת שתעזור לתחנות להתמודד בתחרות הקשה בענף המוניות ולרשום צמיחה? הכירו את PickUp, המובילה של המהפכה הטכנולוגית בתחום המוניות
טלי רימון
מיהו ילד שזקוק לחינוך מיוחד? מה הסיבה והאם ניתן להעביר מחינוך מיוחד לחינוך רגיל? מאיזה גיל מזהים שהילד זקוק למסגרת מיוחדת?
אתר ריזורט
אלכס לוי
ראיון עם נשיא הקונגרס היהודי העולמי רונלד לאודר    "גאה בעובדה כי רק 72 שנים לאחר השואה, ניצב העם היהודי חזק מתמיד מול האיומים המתמשכים, הקיומיים והאתגרים הפנימיים המבעיתים    יש לנו בהחלט במה להתגאות"!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il