X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
איך מתבצע, למי מתאים ומהן עלויותיו
▪  ▪  ▪
ד"ר לוי אברהם [צילום: יח"צ]

שאיבת שומן זו אחת הפרוצדורות הפופולריות כיום בתחום הכירורגיה הפלסטית. יש המכירים את הפרוצדורה גם בכינוי 'הזרקת שומן', כאשר הגוף מעוצב על-ידי שאיבת השומן והזרקתו באזורים מסוימים בגוף, על-מנת לעצבו באופן ספציפי. ניתוח שאיבת שומן מתבצע על-ידי רופא מנתח, לאחר שהפציינט עובר בדיקות מקיפות ומותאמות בעבורו תוכנית ניתוח והחלמה אישית.
ההבדל בין שאיבת שומן מלאה למיני שאיבת שומן
מטרתו של ניתוח שאיבת שומן היא להסיר מגופנו "שומן עיקש" שאינו מרפה גם לאחר הרזייה וכושר גופני. לכל אדם יש שומן שכזה, הוא תלוי במין הפציינט ובנתונים גנטיים למיניהם. בהתאם לכך, שאיבת השומן נעשית והרופא מחליט לפי הנתונים של הפציינט איזו שאיבה יש לבצע.
במקרים קלים, בהם אין הרבה שומן להסיר - נהוג לבצע מיני שאיבת שומן. במקרים מורכבים יותר, מתבצעת שאיבת שומן מלאה, כאשר השומן נשאב מכמה וכמה מקומות בגוף. האזורים מהם נהוג לשאוב שומן הם: באזור הבטן, אזור המותניים, בירכיים, הזרועות, חזה וסנטר. במהלך ניתוח מיני שאיבת שומן, מתמקדים בעיקר באזור או שניים, למשל הסרת שומן בטני באזור הבטן העליונה והתחתונה.
איך מתבצע הניתוח?
ניתוח שאיבת שומן יתבצע בהרדמה מלאה או בהרדמה מקומית, דבר זה תלוי גם כן במורכבות הניתוח. במהלך הניתוח יישאב שומן מגופו של המטופל, נעשים פתחים קטנים בגוף הפציינט ומתוכם נשאב השומן. יש לציין, כי במהלך הניתוח לא ניתן לשאוב יותר מארבעה ליטרים של שומן. בסיום הניתוח הפתחים נתפרים ועל גביהם מונחות חבישות לחץ.
מהי תקופת החלמה לאחר ניתוח שאיבת שומן?
ככל הנראה במהלך תהליך ההחלמה, יחוש המנותח כאבים באזור הניתוח, ניתן ליטול משככי כאבים על-מנת להקל עליהם. טבעי למדי גם שיופיעו בצקות, אך הן ייעלמו תוך מספר שבועות. עשויים להופיע גם שטפי דם, אך לאחר כשבועיים הם ייעלמו כלא היו. משך ההחלמה מניתוח שאיבת שומן משתנה ממטופל אחד לאחר ותלוי גם בסוג הניתוח. בדרך-כלל, אחרי כחודשיים תהליך ההחלמה מסתיים.
מהן העלויות של ניתוח שאיבת שומן?
בעבור ניתוח שאיבת שומן נהוג לשלם בין 15,000 שקלים ל-40,000 שקלים. המחיר תלוי בסוג שאיבת השומן שנעשתה וגם בתמחור של הקליניקה בה הניתוח התבצע.
האם ניתן לעבור שאיבת שומן ללא ניתוח?
ישנם מספר מכשירים אשר תפקידם הוא להמיס שומן בדרכים שונות שאינן מצריכות התערבות חיצונית או ניתוח. אין הוכחה חד-משמעית כי מכשירים וטיפולים אלו אכן אפקטיביים ולרוב התוצאות די מאכזבות. עם זאת, טיפולים אלו לשאיבה והסרת שומן די יקרים ויש לקחת בחשבון כי התוצאות שמתקבלות אינן משביעות רצון בדרך-כלל.
מה עליי לעשות לאחר ניתוח שאיבת שומן?
פציינט שעבר ניתוח לשאיבת שומן, חייב לעשות את מה שנאמר לו על-ידי הרופא המטפל על-מנת שההחלמה תהיה מיטבית. נהוג לשטוף את האזור המנותח לאחר הניתוח, פעם ביום. כמו-כן, יש להקפיד ולהחליף את התחבושות שמונחות על האזור המנותח. החבישה חייבת להישאר כשישה שבועות על האזור והמטופל חייב להימנע ממאמצים פיזיים לאחר הניתוח. נהוג לקחת אנטיביוטיקה מספר ימים לאחר ההליך הכירורגי ולאחר-מכן ליטול משככי כאבים בעת הצורך.
גם לפני הניתוח יקבל הפציינט הנחיות מצוות המרפאה והרופא, עליהן יש להקפיד בכדי למנוע סיבוכים או סכנה בעת הניתוח ולאחריו. נהוג לצום כשמונה שעות בטרם ביצוע הניתוח ולשמור על היגיינה. כל אלו חשובים מאוד להצלחת הניתוח לשמירה על בריאות המטופל.

עוד אודות שאיבות שומן ניתן למצוא באתר של המנתח הפלסטי ד"ר לוי אברהם
תאריך:  22/02/2018   |   עודכן:  10/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על תהליך SEO למטרות קידום אתרים אורגני בגוגל בשורות שלפניכם
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
ממגוון המקומות ברשת שבהם אנשים יכולים ללמוד על מטבעות ויראטואליים, פייסבוק זה המקום הגרוע ביותר    המשתמשים בפייסבוק נוטים להיות פחות מתוחכמים מאשר אלה המשתמשים ברשתות חברתיות אחרות על בסיס קבוע, ולכן משתמשי פייסבוק מהווים טרף קל לרמאים ושרלטנים
איתי ברנר
כתיבת המומחים
קבלו מדריך מקיף לכל מה שחשוב לדעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il