X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: פלאש 90]

אז איך מפרסמים ומגיעים הישר ללב הלקוחות בעידן המודרני? אז איך ניתן לעקוף את החברות המתחרות בדרך לחדור לתודעה של הצרכן? ומה הקשר לתחום קידום אתרים שעוסק ישירות במנועי החיפוש באינטרנט?
בעת החדשה כבר ברור לכל, כי הכללים השתנו ותנאי הפרסום והמסחר עברו את המהפכה הגדולה ביותר בתולדות האנושות. הפרסומות ששלטו בכיפה במשך עשרות. אם בעבר הפרסום והניסיון להגיע לקהל לקוחות רחב עד כמה שאפשר היווה את מרכז הכובד של פרסומות ופרסומים בתקשורת הכתובה והאלקטרונית, הרי שהיום ברור - החוקים השתנו.
החיים האמיתיים או המדומים - מה קורה בין לקחו לאתר חברה ברשת האינטרנט? ומה זה קשור לעבודה של מקדם האתרים?
החיים האמיתיים והחשובים באמת - בעצם מתקיימים באורח מקביל - הם נמצאים ברשת האינטרנט.
שמעתם על תחום קידום אתרים ממומן ובכלל על תחום קידום אתרים? הגולשים הם הלקוחות, אתרי החברות ואתרי העסקים - הם חלון הראווה הרשמי שלהם ומנועי החיפוש הם למעשה הדרך היעילה והמהירה, המקובלת והמוכרת על-מנת לקשר בין אלו לאלו - הצרכן לבעל העסק, הלקוח למבוקשו.
ואולם, פה מתחילה הבעיה. על-מנת להגיע לאתר הרלוונטי ולמצוא דווקא את החברה המבוקשת, אמור הגולש הממוצע - הוא בעצם הלקוח הפוטנציאלי לעבור דרך פסיכולוגית, טכנולוגית - לעיתים קלה עד מאוד ולעיתים דווקא מסורבלת ומורכבת - ולחשוב על הדרך היעילה להגיע לאתר המבוקש.
לרוב, הגולשים יעשו זאת דרך הקלדת מילות חיפוש וביטויי קוד מתאימים ואקטואליים לתחום המבוקש. בתוצאת החיפוש שלהם - הם ממילא יגיעו לרבבות של תוצאות ויוכלו להיכנס לאתר הרצוי והרלוונטי מבחינתם.
אבל, לאן ייכנס הגולש התמים והממוצע כשאין לו העדפה של חברה ספציפית? באיזה אתר הוא יבחר להתעניין מכל האתרים הרבים ש"עלו" כתוצאה של מילת המפתח שהקיש? התשובה לרוב פשוטה מאוד - אם אין ללקוח - לגולש - בחירה מסוימת או/ו העדפה מוקדמת, הרי שברוב המקרים הוא פשוט ייכנס לאחד האתרים הראשונים שיעלו לו בתוצאות החיפוש באופן ההגיוני והפסיכולוגי ביותר - לרוב הוא יבחר באחד האתרים הממוקמים בתוצאות החיפוש הגבוהות ביותר.
במקרה הרע... יחפש בעמוד השני של תוצאות החיפוש... מעבר לעמוד זה - אין טעם! הכל לוט בערפל, חשכה מוחלטת...
אז איך מגיעים למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש כדי להשיג יותר לקוחות? התשובה היא - קידום אתרים.
search engines optimization
רק תחום קידום - באמצעים טכנולוגיים, פסיכולוגיים וניתוחיים - יוכל לבסס את מיקומו של אתר במיקום רצוי ואטרקטיבי יותר.
פרסום באינטרנט - פתרונות לדרכי השיווק החדשניות - קידום אתרים
הבסיס לכל תחום השיווק, הפרסום והמכירות דרך רשת האינטרנט מושתת על העובדה הידועה שעל-מנת לאתר חברה או עסק רצויים - רוב הגולשים יקישו באמצעות הקלדה את מילות החיפוש הרלוונטיות ויבחרו באתר המבוקש לרוב על-פי תוצאות החיפוש או במילים אחרות - על-מנת שלקוח פוטנציאלי - גולש יחליט להיכנס באופן אקטיבי לאתר חברה, לעיין בו ולרכוש דרכו מוצר - כמובן לתועלת החברה המדוברת שבינתיים תוכל להרוויח ולהשתדרג כלכלית - חייב הגולש לבצע בחירה. בחירה מושכלת ואחראית שנעשית באופן מחושב ונבון על-ידי הגולש אמורה לסייע בידיו על-מנת להגיע לאתר המבוקש.
המיקום בתוצאות מנועי החיפוש - כמרכיב חיוני והכרחי להצלחה עסקית ורווחית של עסקים.
ואולם, כאשר הגולש מקליד מילות מפתח - ויקבל בעקבותיהן רשימת תוצאות - שיתפזרו על-פני עמודי תוצאות רבים. לרוב - העמוד הראשון הוא זה שיזכה לסקירה המעמיקה ולקריאה האדוקה והרצינית.
ברוב המקרים - הגולשים כלל לא יגיעו לעמודים הבאים (לעיתים - כשאין ברירה רק לעמודים השני והשלישי...) או במילים אחרות ניתן לומר בוודאות, כי כאשר אתר של עסק לא מצליח להתקדם ולהוות חלק מתוצאות החיפוש הראשונות, בעוד הראשון במקום אסטרטגי ומושך את העין... במידה רבה הוא נידון לאבדון בתהום החשכה... איש לא יכיר אותו, שום גולש לא באמת יגיע אליו...
אז מה עושים? איך ניתן "להזניק" את האתר המבוקש ממקומו הנסתר לקדמת הבמה? התשובה היא פשוטה - רק דרך הטכניקה של קידום אתרים. או במילים אחרות: להפוך את תוצאות מנוע החיפוש לאופטימליות ביותר.
search engines optimization
איש קידום אתרים אורגני מיומן ומוסמך בעל ידע ומומחיות גם בתחום הטכנולוגיה והמחשוב, גם בהבנה בשווקי קהל ובניתוח מושכל של פעולות שיווק ומסחר, פרסום ורווחיות - בכלל ובפרט כאשר מדובר באותן עסקות ופרסומים הנעשים אך ורק דרך רשת האינטרנט.
איש קידום האתרים אמור לסייע על-ידי הבנתו ומומחיותו הייחודית לדרג את האתר העסקי הרלוונטי בין תוצאות החיפוש הראשונות - בבחינת: להוציא אותם מחשכת העמודים האחרונים לאור העמוד הראשון ולמיקומים הרלוונטיים של תוצאות החיפוש.
אמנם יש עוד דרך מוכרת שמסוגלת לבצע את אותה פעולה, דרך זו נקראת כידוע - קידום אתרים ממומן, אלא שבמקרים שפעולת הקידום נעשית באופן זה - אומנם התוצאה תהיה מהירה יותר ותשרת את העסק לטווח הקצר, ואולם בהסתכלות לטווח הארוך - הרי שקידום אתרים אורגני - הרבה יותר משתלם.

המאמר בחסות
תאריך:  15/05/2018   |   עודכן:  15/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
מהו שיווק דיגיטלי עבור פעילות שיווקית של עסק/חברה? כיצד עושים זאת נכון ומהם השירותים המוצעים לכם על-ידי סוכנויות פרסום דיגיטליות מובילות בתחום? על כך ועוד בכתבה שלפניכם
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il