X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: מאט סלוקום, AP]

בכל שנה אנו שואלים את עצמנו לאן כדאי לטוס הפעם. אנשים שטסים באופן קבוע ליעדים ברחבי העולם, תמיד יחפשו חידוש מרענן שיביא להם חוויות חדשות ויאפשר להם ליהנות מטיול ביעד מושלם. ישנם יעדים אקזוטיים רבים וכל אחד הוא בעל טעם שונה, אך באופן כללי מה שמחפשים בדרך-כלל זה אטרקציות מעניינות, שקט ומחירים סבירים.
בטרם נעלה על המטוס בדרכנו אל היעד הנכסף, יהיה עלינו לבצע כמה מטלות שיבטיחו את שלומנו במהלך הטיול המהנה. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג להם ולא מומלץ כלל לטוס לחו"ל ללא ביטוח מתאים שיכסה את כל ההוצאות במקרה הצורך.
שלושה יעדים בולטים במיוחד
ישנם יעדים רבים אשר מומלץ לטייל בהם ברחבי העולם. בכל שנה נבחרים היעדים החמים ביותר והשנה מדובר על כמה יעדים שכבר שנים ארוכות מחזיקים בתואר:
  • אחד היעדים המבוקשים ביותר הוא מקבץ האיים שנמצאים בטהיטי (פולינזיה הצרפתית). המקום מציע חופים נקיים, מפלים גועשים וגם שוניות של אלמוגים שניתן לצלול בהן. המקום לא קל להגעה, אך שווה כל רגע;
  • רומא היא עיר תיירות מוכרת וידועה ואליה מגיעים מיליוני תיירים בכל שנה. מרחק הטיסה הוא קצר במיוחד (כשלוש שעות) והיא נחשבת לאחת הערים היפות ביותר בעולם;
  • באריזונה שנמצאת בארצות הברית ניתן לטייל בגראנד קניון אשר מביא טבע במצבו המרשים ביותר. כמובן ישנם עוד אתרים מומלצים רבים שניתן לטייל בהם.
לשם מה דרוש ביטוח נסיעות לחו"ל
כל טיסה או טיול טומנים בחובם את האפשרות לכך שתתרחש תאונה כלשהי. בנוסף לכך, במקרים רבים אנו מוצאים את עצמנו נזקקים לטיפול רפואי בשלב כלשהו במהלך טיול, דבר שעשוי לפגום בהנאה שלנו מהטיול. ביטוח מתאים יביא לכך שנוכל לצאת לטיול בראש שקט מבלי לחשוש לשלום המשפחה, החברים או בני-הזוג שלנו.
מה כולל הביטוח
הביטוח יכלול בדרך-כלל את כל אותם מקרים שלא יקרו שיורידו מאיתנו את הנטל הכספי במקרי חרום:
  • טרקים ממושכים ביערות או בהרים הם מהנים מאוד. ביטוח נסיעות יאפשר איתור וחילוץ במקרה של תאונה או פגיעה כלשהי;
  • כלל ההוצאות הרפואיות הדרושות יהיה תחת ביטוח הנסיעות;
  • רכישה של תרופות יקרות היא מעמסה גדולה בעבור מטיילים בחו"ל ורק ביטוח יספק את ההגנה המתאימה ויאפשר קניית תרופות;
  • כל מי שנתקל בכאבי שיניים בחו"ל מכיר את פוטנציאל ההרס שהם מביאים איתם וביטולן של תוכניות שונות שנקבעו מראש. ביטוח יאפשר ביצוע של טיפול חרום בשיניים בעלויות סבירות;
  • אם נדרשת הטסה רפואית לארץ, גם את זה יכסה ביטוח נסיעות וניתן גם לצרף מלווה על חשבון הביטוח.
ישנם סוגי ביטוחים שונים בהתאם ליעד הנסיעה והפעילות שאמורה להתרחש בה. החל מביטוח שנרכש לטובת חופשת סקי ועד לביטוח מיוחד לאנשים שמכורים לספורט אקסטרים. כל ביטוח כולל מילוי של טפסים רבים וכדאי לעבור על כל האותיות הקטנות ולוודא שזהו הביטוח שמתאים לכם. ישנם גם מקרים בהם המפעילים עצמם לא יתירו השתתפות בפעילות ללא הסדרת הביטוח.
מתי כדאי לבצע ביטוח נסיעות
את הביטוח יש להסדיר החל ב-90 יום לפני הטיסה עצמה ומוטב שזהו יהיה הסידור הראשון שתעשו. סוכנויות טיולים רבות יציעו לכם ביטוח נסיעות מסוגים שונים, וחשוב שלא לקנות ביטוח שלא מתאים לכם. התעריף של הביטוח הוא יחיד והתוספות הן בגין דברים מיוחדים שקשורים לאופי הטיול.
אם אתם מעוניינים בכך, ניתן להוסיף הרחבה לביטוח שתכסה ציוד יקר, מזוודות, מחשב נייד וכדומה. חשוב לשמור על כל מסמך שקיבלתם כתוצאה מהפעלת הביטוח בחו"ל. כך תוכלו לקבל את ההחזרים הנדרשים. והכי חשוב לשמור על עצמכם בחו"ל ולא לקחת סיכונים מיותרים.

תאריך:  14/10/2018   |   עודכן:  14/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
מהי חווית משתמש וכיצד היא משתלבת ומסייעת לתהליכי הקידום האורגני הנדרשים לצרכי קידום האתר במנועי החיפוש? על כך ועוד בכתבה שלפניכם
דסי ניר
מפתרון אטרקטיבי שנבנה עבור עובדים שנמנעו מבחירה עצמאית של קרן הפנסיה, הקרנות הנבחרות הפכו לחיסכון לפנסיה שפתוח לכולם ומציע פתרון איכותי לחוסכים בדמי ניהול מופחתים
כתיבת המומחים
בועז רופין
עו"ד ברונשטיין שילם לביטוח לאומי כל חייו אך כשלקה באי-ספיקת כליות, גילה שהדרך למימוש הזכויות הרפואיות ארוכה משחשב    לאחר 10 כשלונות, הצליח לבסוף לממש בן-חיים את מלוא זכויותיו רק בהתערבות מומחי "זכותי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il