X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
חתיכת דשא ועליה כיתוב 'דשא 'שמור' נשלחה למסעדות ולקוחות מסחריים במטרה להזמין אותם לקחת חלק בפסטיבל השנה
▪  ▪  ▪

לקראת יציאתו לדרך של "טעם העיר", שוק האוכל שיתקיים ב-28.5.07-31.05.07, שלחה בימים האחרונים רשת העיר, באמצעות קבוצת Lead לשיווק ממוקד המתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר, ערכות דיוור לכ-400 מסעדות ולקוחות מסחריים מובילים במשק, במטרה לייצר חשיפה סקרנות והזדמנויות לאירוע.
הלקוחות שקיבלו את הערכה, הופתעו לגלות בתוכה דשא ושלט עליו רשום: "שמור ל_____" (בהתאם לשם הלקוח), כאשר הגלויה המצורפת מזמינה אותם למקם את השלט שלהם לפי בחירתם על הדשא. הקונספט העומד בבסיס הערכה מדבר על כך שהדשא בטעם העיר שווה הרבה כסף והוא נועד ליידע את מגוון הלקוחות המסחריים לגבי ההצלחה של "טעם העיר" בשנים האחרונות (כחצי מיליון מבקרים בארבעת ימי הפסטיבל) ולהזמין אותם לקחת חלק בפסטיבל השנה.
פסטיבל "טעם העיר" מתקיים זו השנה ה-12 והוא נחשב לאירוע האוכל הגדול ביותר בישראל (ואחד הגדולים בעולם).
לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל קבוצת Lead: "העוצמה בקמפיין ישיר היא מיקוד של קהל המטרה ורלוונטיות של המסר. במקרה של טעם העיר, הרעיון הקריאייטיבי של הקמפיין מתבסס על המכנה המשותף של קהל המטרה של הפסטיבל - בעלי המסעדות ומנהלי החברות המסחריות הגדולות במשק - קהל שמעוניין לקבל "פיסת דשא" באירוע המבוקש. הפנייה עצמה וההנעה לפעולה התבססו על הרלוונטיות של הקהל ושל האירוע - "אם אתה לא שם - מה הטעם?".

תאריך:  19/02/2007   |   עודכן:  19/02/2007
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
'דשא שמור' למשתתפי פסטיבל 'טעם העיר'
הודעות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב הודעה 
1
הווווווווווווו יאההההה !
ליאור אשכנזי  |  27/04/07 15:47
 
תגובות בפייסבוק
רשימות קודמות
גלית יצחק
השעונים שהישראלים עונדים מהווים אינדיקציה לאופיים    הם מעדיפים שעון יוקרתי בשל העובדה שהוא מסמל סטטוס    רוב הנשים מחזיקות מעל 5 שעונים    הגברים רוכשים יותר שעונים מהנשים
עומרי גל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם המכללה האקדמית תל אביב    "אל תיכנע לבינוניות"
מירב לוי
הפאב הראשון מסוגו ייפתח הערב בירושלים    כמו בפאבים אחרים יוכלו בני הנוער ליהנות מהופעות, לשתות קוקטיילים ייחודיים, אך הכל ללא אלכוהול
גלית יצחק
דן לאלו מונה בימים אלה לתפקיד    קודם-לכן שימש כמנהל שיווק בחברת יבוא, יצוא ושיווק פרי הדר לתעשיה, "לילין את לאלו בע"מ"
מחלקה ראשונה
לילך הראל מונתה ל-Account Manager ללקוחות Enterprise בחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il