X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הוגש כתב האישום נגד יוסי מלאך וניר ראובן החשודים בהשלכת החזיז במלחה ומואשמים בהשמדת ראיה העונש הקבוע בחוק לחבלה חמורה: 7 שנות מאסר
▪  ▪  ▪
[צילום: גיא בן-זיו ONE]

נגד יוסי מלאך וניר ראובן, החשודים בהשלכת החזיז במלחה במשחק בין הפועל ירושלים להפועל חולון, שגרם לפציעתו של המאבטח יואב גליצנשטיין וקטיעת חלק מאצבעות ידיו, הוגש היום (שני) כתב אישום בבית המשפט המחוזי בירושלים.
נגד השניים הוגש כתב אישום, בו הם מואשמים בנשיאת נשק, שיבוש הליכי משפט וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות, עבירה עליה העונש הקבוע בחוק הוא 7 שנות מאסר.
כמו כן הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים. בית המשפט בראשותו של השופט רביד משה קבע כי הדיון בעניינם של השניים יתקיים ב-28 בחודש ועד אז הם יישארו במעצר, לבקשת שני הצדדים.
עו"ד אבי אודיז אמר בתגובה על כתב האישום: "כתב האישום הזה הוא מלאכותי ומוגזם, שכלל אינו הולם גם את מה שקרה לפי טענות המשטרה אפילו. לא מדובר בעבירות נשק בכלל והשיא של הדברים הוא באישום שהוגש בקשר לאיום על העיתונאים שזה שיא הגיחוך".
"יום ביומו חשודים ועצורים מקללים או יורקים או דוחפים עיתונאים ומעולם לא הוגש במדינה כתב אישום על זה וזו הדוגמה הטובה ביותר שכל הכוונה היא להשחיר את פניהם של העצורים. אבל אני מאמין שבמפשט הדברים והעובדות יתבהרו".
על ההבטחה לחשוף פרטים על התנהגות בלתי הולמת של המשטרה בתיק, אמר הסנגור: "הכוונה היתה שבשלישי יהיה לי את החומר ונוכל ולהגיב, אולי ייקח יום נוסף, אבל אנחנו בהחלט מתכוונים לעשות משהו בנושא. אחד הדברים שנחשוף זה אי תיעוד פעולות של המשטרה. זה יקרה ברגע שיהיה לנו את כל חומר החקירה ואז כל הטענות שלנו כלפי התנהגות המשטרה יוכלו להתבהר".
ראובן מואשם בהשמדת ראיה ואיומיום על העיתונאים, מלאך מואשם בנהיגה ללא רשיון והדחה בחקירה. עו"ד רובי שרעבי, שמייצג את ניר ראובן, אמר: "במבט ראשוני כתב האישום מנופח מעבר לכל פרופורציה, לאחר לימוד החומר בצורה יסודית נתייחב לראיות. לאור בקשתי לקיים את הדיון בעיניין מרשי בדחיפות, הדיון ייערך בעוד 9 ימים".
החזיז שיצר רעידת אדמה
כזכור, במהלך המשחק הושלך חזיז - לטענת המשטרה ע"י אוהד של הפועל חולון. אחד המאבטחים חשב בטעות כי מדובר בגליל נייר טואלט ותפס אותו בידו. החזיז התפוצץ ביד של המאבטח ומספר מאצבעותיו נקטעו. הוא נלקח לביה"ח ושם נותח במשך 11 שעות. הרופאים הצליחו להציל חלק מאצבעותיו.
באיגוד הכדורסל נוטים לבקש מביה"ד להטיל עונש חסר תקדים על הקבוצה שיתברר שאוהד שלה הוא שהשליך את החזיז. מדובר בעונש של שנה של משחקי בית ללא קהל וקנס של כ-400 אלף שקלים.

תאריך:  19/11/2007   |   עודכן:  19/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כתב האישום: נשיאת נשק וחבלה חמורה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר עמנואל
ההקלות כוללות לימודים אקדמיים    מסים וארנונה    עדיפות למשרות בשרות המדינה    עדיפות במכרזים של מינהל מקרקעין    קבלת הלוואות וזכויות דיור כסדירים
אלעזר לוין
שתי החברות הקימו מיזם משותף
רונן ליבוביץ
ועדת הבריאות אישרה לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק אשר תסדיראת עניין השתלת איברים מאדם חי ואת עניין השתלת איברים שניטלו מן המת    ח"כ יחימוביץ' מתנגדת: "הצעת החוק שאושרה בוועדה מעודדת סחר באיברים"    ח"כ רביץ: "אני לא רואה כל פסול בכך שהמדינה תפצה אנשים שנמצאים במצוקה כלכלית קשה ומבקשים לתרום איבר מגופם"
משה ריינפלד
החברה הקוריאנית משתמשת שלא כדין בשיטת "הלן דורון" ללימוד אנגלית ומתמטיקה לילדים    החברה הישראלית העניקה זיכיון לחברה קוריאנית אחרת
דרור מרום
החל מדצמבר תועבר התוספת ל-300 אלף בני הגיל השלישי - בעקבות הסיכום בין ההסתדרות למשרד האוצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il