X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בכירי החברה נפגשו עם אנשי ראובני-פרידן במחצית הראשונה נטשו את החברה כמה אלפי לקוחות החברה נערכת להטמעת הממירים הדיגיטליים
▪  ▪  ▪
פרסום לא אפקטיבי

חברת הכבלים HOT שוקלת להעביר את תקציב הפרסום שלה מידי באומן-בר-ריבנאי. באחרונה נפגשו בכירים בחברת הכבלים עם אנשי משרד הפרסום ראובני-פרידן וצפו בפרזנטציה אודות הטיפול במותג HOT ובמוצרי החברה.
הרקע למהלך הוא כפול: ב-HOT נערכים לכניסת ממירי ה-DTT שמאפשרים לצרכנים להתנתק מחברות הכבלים והלווין ולצפות בערוצי החינם - 2, 10, 1, 33 ו-99. הערכת החברות היא שהמהלך יביא לנטישה של לקוחות, נטישה שהחברות מנסות למנוע, בין היתר באמצעות מהלכי שיווקי ופרסום.
סיבה נוספת היא הנטישה שחוותה החברה מתחילת השנה: על-פי הערכות עזבו את החברה כמה אלפי לקוחות, למרות היתרון המשמעותי שיש לחברת הכבלים על-פני הלווין - שירות ה-VOD. באומן-בר-ריבנאי ערך מהלך מיתוג מחדש ל-HOT בחודשים האחרונים, בהשקעה של מיליוני שקלים.
בכיר בחברת הכבלים מבקש לציין כי "אמנם עזבו אותנו כמה אלפי לקוחות, אך מדובר בנתון זניח בהיקפו: שטף הלקוחות הנוטשים שאפיין את חברת הכבלים בעבר נעצר, והוא כעת עומד על מספר קטן למדי".
בתגובה לשאלה אם מתכננת HOT לעזוב את באומן-בר-ריבנאי נמסר מ-HOT: "קיבלנו פניות מכל מיני משרדים לשקול להעביר אליהם את התקציב, אך נכון לעכשיו אין שינוי". מעבר לכך החברה סרבה להתייחס לנושא, כמו-גם להצלחתו או היעדר הצלחתו של מהלך המיתוג.
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, במחצית הראשונה של השנה HOT הוציאה 15 מיליון שקלים על פרסום במותג שלה בתחום הטלוויזיה לבדו, לא כולל תחום הטלפוניה,
אודי פרידן מסר כי הוא אינו מתייחס לשמועות, טרם נמסרה תגובתו של יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי.
ראובני-פרידן מטפל בתקציב פרטנר, שנכנסה גם היא בשנה האחרונה לתחום ה-VOD. לעת עתה לא ברור האם תתיר פרטנר למשרדה לטפל במקביל גם בתקציב של HOT.

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  03/08/2009   |   עודכן:  03/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוט שוקלת לעזוב את באומן-בר-ריבנאי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
על-פי הפשרה, עובדי הביטוח הלאומי ישובו לקבל קהל כדי למזער הפגיעה בציבור אך לא יתנו מענה טלפוני ולא יישמו את חוק לרון    יו"ר ועד העובדים: "טענות ההנהלה בדבר דרישתנו לתוספות שכר מופרכות"
אלעזר לוין
עופר וולפסון
הודיע כי יתערב במסחר במקרים של תנודות חריגות ובנוסף ימשיך ברכישות המט"ח בהיקף של כ-100 מיליון דולר ביום    הדולר מזנק
יואב יצחק
מנכ"ל חברת גני יהושע יחד עם היועץ המשפטי עו"ד אייל יפה פועל באופן בלתי חוקי להכשיר תוספות בנייה החורגות מתנאי המכרז
עופר וולפסון
החוק קובע ענישה פלילית על מעסיק שלא יסכים לנהל מו"מ עם ארגון עובדים יציג ומאשרר הוראות חוק שכר המינימום    מעסיקים עלולים להסתכן גם בקנס של עד 67,300 ש"ח בגין הפרתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il