הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

זזו: אלמיידה בבשיקטאש, דמיצ'ליס במלאגה

החלוץ הפורטוגלי של ברמן מצטרף לסימאו וגוטי במועדון הטורקי, הבלם הארגנטיני עובר מבאיירן מינכן בהשאלה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.12.10 - 14:12
אלמיידה, הפורטוגלי השלישי של בשיקטאש (gettyimages)

ברנד שוסטר על הקווים, גוטי, קווארסמה, ניהאט וארנסט במגרש. זה עדיין לא ממש הספיק לבשיקטאש, שאחרי החתמת סימאו צירפה גם את הוגו אלמיידה תמורת 2 מיליוני יורו.

חלוץ ורדר ברמן, הפורטוגלי השלישי בבשיקטאש, הוזכר לאחרונה כמועמד להצטרף לריאל מדריד של ז'וזה מוריניו, אבל החליט לקפוץ על הצ'אנס הטורקי. הוא כבש 12 שערים ב-33 הופעות בין-לאומיות ויעבור לשחק ב-3 העונות הקרובות באיסטנבול אחרי שבקשתו להעלאת שכרו בברמן נדחתה.

סימאו, אגב, חתם על חוזה לשנתיים וחצי במועדון כשסכום ההעברה עומד על 7 מיליון יורו. הפורטוגלי בן ה-31 נפרד מאתלטיקו במסיבת עיתונאים מרגשת במיוחד, ואמר בדמעות: "זה לא רגע קל בשבילי, אני מרגיש שאני עוזב משפחה גדולה. אני מודה לקבוצה על הקרדיט שקיבלתי. עם החולצה של אתלטיקו הפכתי לאדם טוב יותר". בשיקטש, אגב, מדורגת במקום ה-5 בלבד בליגה ומפגרת ב-14 נקודות מאחורי המוליכה והאלופה בורסאספור.

בלם באיירן מינכן מרטין דמיצ'ליס יעבור בינואר בהשאלה בת חצי שנה למלאגה הספרדית. "העסקה בוצעה", אישר הבלם בן ה-30 בראיון ל"בילד". "כבר נפרדתי לשלום מחדר ההלבשה, היו לי כאן שנים בלתי נשכחות".

על פי הדיווח בתקשורת הגרמנית, אם יחליט השחקן להישאר במועדון מקוסטה דל סול הוא ירוויח 3 מיליון יורו, בהנחה שהקבוצה תישאר בליגה. דמיצ'ליס, שהגיע לבאיירן בקיץ 2003, איבד השנה את מקומו בהרכב אחרי שנים בהם שיתף פעולה במרכז ההגנה עם לוסיו ודניאל ואן בויטן. בעונה שעברה היה שותף לזכיה בדאבל והגעה לגמר ליגת האלופות, אך עזב כנראה בגלל סכסוך עם המאמן לואיס ואן חאל.

מלאגה, שנקנתה הקיץ על ידי שייח קטארי, מדורגת במקום ה-18 כשבמאזנה 13 נקודות בלבד. מאמנה הנוכחי הוא מנואל פלגריני הצ'ילאני, שהחליף בתפקיד במהלך העונה את ז'סואלדו פריירה שלא סיפק את התוצאות.