הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גרגורי "אנחנו במרחק צעד מאיצטדיון ר"ג"

ג'ון גרגורי יאלץ להסתדר במשחק רבע גמר גביע הטוטו ללא קפטן הקבוצה הפצוע. קינג בהרכב (18:00, ישיר ב-5LIVE+)

זיו אברג'יל  28.12.10 - 14:00
בשיא הרצינות. ג'ון גרגורי (באדיבות קובי אליהו, וואלה)

במ.ס. אשדוד נערכים לקראת המשחק החשוב היום (שלישי) מול עירוני קרית שמונה במסגרת רבע הגמר גביע הטוטו. בעונה שעברה נעצרה אשדוד רק בחצי הגמר וגם העונה בקבוצה מתייחסים ברצינות רבה למפעל השלישי בחשיבותו בישראל.

  • 18:00, עירוני קרית שמונה מול אשדוד בשידור ישיר ב-5LIVE+
  • 20:30, שידור ישיר ב-5LIVE+: מכבי פ"ת מול בית"ר ירושלים

קפטן הקבוצה, משה אוחיון, ניסה להתאמן אבל לא השלים את האימון בגלל מחלת השפעת ממנה הוא סובל בשבוע האחרון. נכון לעכשיו שיתופו של הקשר שכבש אחד עשר שערים בליגת העל, מוטל בספק והוא יעבור בדיקה נוספת לפני המשחק. לעומתו, סטפן קינג, שהיה חולה גם הוא בימים האחרונים, ככל הנראה יפתח בהרכב.

ג'ון גרגורי יאלץ להסתדר גם ללא בלם הקבוצה, אפא אמברוז, שהתחתן במולדתו. גם חלוץ הקבוצה, דימיטאר מקרייב טרם חזר מבולגריה וגם הוא לא צפוי להיות בסגל לקרית שמונה. במקום אמברוז החסר, ג'ון גרגורי צפוי לפתוח עם שלושה בלמים - מתן אוחיון, ישראל ראש ולואי טהא, שהגיע מאחווה עראבה. עמנואל סרקי ורחמים צ'קול ישחקו באגפים.

אמיר לביא יפתח במרכז הקישור במקום משה אוחיון. איציק כהן ועידן שריקי, ששיחקו מול אשקלון, יהיו בחוד ההתקפה. כראייה לרצינות, מאמן אשדוד תרגל עם שחקניו בעיטות עונשין מ-11 מטר ואמר להם: "אנחנו צעד אחד לפני חצי הגמר באיצטדיון רמת גן. קרית שמונה היא קבוצה טובה מאוד. וגם אל תשכחו שאחת מהגדולות תעוף מהמפעל ביום רביעי".