הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גם איציק עובדיה עוזב את מכבי תל אביב

המשחק מול מכבי פ"ת יהיה האחרון שלו. 20:00, ישיר ב-5+LIVE: המפגש בחצי גמר גביע הטוטו

מוטי פשכצקי ושירלי בר דיין  05.01.11 - 16:02

אחרי אבי נמני ויוסי מזרחי אתמול, הערב (רביעי) נודע כי גם איציק עובדיה עוזב את מכבי תל אביב. עובדיה לא מעוניין להישאר כעוזרו של המאמן החדש שיגיע וקיבל את ההחלטה במשותף עם הנהלת המועדון. משחקו האחרון יהיה חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה. לשחקנים אמר טרם היציאה מקרית שלום: "אני נשאר כדי לעזור למועדון עד תום המשחק בערב". בהנהלת מכבי אמרו: "הוא לקח בחשבון את הביקורת שתהיה עליו אם יישאר. הוא קיבל את ההחלטה אחרי התייעצות עם נמני".

בעקבות הפרסום הבוקר באתר ערוץ הספורט כי מכבי תל אביב פנתה לגיא לוזון, אמרו מקורבים למאמן: "אנחנו יודעים שמכבי שוחחה עם גיא. אם המאמן יילך להתאחדות בבקשה לקבל שחרור, לא ימנעו ממנו לקבל את מכבי ת"א".

הפניה ללוזון מצד גורמים במכבי ת"א נעשתה הבוקר (רביעי), אך לא עברה עדיין לשלב מעשי. מי שנמצאים עדיין בתמונת קבלת תפקיד המאמן בקבוצה הם רוני לוי ומוטי איווניר.  במכבי ת"א עדיין לא נרגעות הרוחות מפיטוריו של אבי נמני ולאחר שבסביבת המאמן תקפו את החלטתו של גולדהאר לפטרו בשיחת טלפון, הגיבו הבוקר לאתר ערוץ הספורט גורמים המקורבים לבעלים הקנדי: "אבי קיבל הזדמנות הוגנת ומיץ' היה הראשון שרצה שהוא יצליח".

"גם הפגישה עם דרור קשטן בשנה שעברה לא היתה במטרה להחליף את אבי אלא ללמוד על הכדורגל הישראלי, ודרור יכול להעיד על כך במכונת אמת", הוסיפו מקורביו של גולדהאר, שהתייחסו גם לעובדה שנמני והבעלים כמעט ולא שוחחו בתקופה האחרונה והסבירו זאת ברצונו של הבוס לתת שקט למנג'ר כדי להצליח.