הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

העוקץ: צפו בקרית שמונה זוכה בגביע הטוטו

שער של שלומי אביסידריס (82), האס של רן בן שמעון, עשה היסטוריה כשסידר למועדון הצפוני תואר ראשון אי פעם. המלאבסים צריכים לבוא בטענות רק לעצמם אחרי שהחמיצו אינספור פעמים מול חיימוב

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.01.11 - 21:47

באליפות הפועל קרית שמונה כנראה לא תזכה, אבל הערב (רביעי) החבורה של רן בן שמעון שמה עוד חותמת על העונה הנהדרת שלה. 0:1 קטן אך יקר על מכבי פתח תקוה סידר למועדון הצנוע מהצפון זכיה בגביע הטוטו, ותואר ראשון אי פעם לאיזי שירצקי. אם לומר את האמת, אז המלאבסים היו טובים הרבה יותר, אבל 8 דקות לפני הסיום היה זה שלומי אביסידריס, אותו אחד שכבש בתוספת הזמן בחצי הגמר, שהכניע את רובי לבקוביץ' (טעות איומה שלו) ונתן את האות לחגיגות. שחקניו של פרדי דוד צריכים לבוא בטענות אך ורק לעצמם על כך שהחמיצו אינספור פעמים מול גיא חיימוב.

מהלך המשחק
כבר בדקה השלישית פתח תקוה כמעט כבשה את הראשון. דנין העביר כדור על פי השער בחצי גובה. גולן, שנותר לבדו מול שער חשוף, פספס את הכדור ברשלנות. בחלוף 7 דקות היה זה גולן שהעביר למרכז הרחבה של קרית שמונה. דמארי גלש ושלח את הכדור בסמוך לקורה. הפתיחה היתה שייכת לחלוטין למלאבסים, אבל לאחר מכן המשחק התאזן ובדקות הבאות לא נראה יותר מדי כדורגל חיובי באצטדיון רמת גן. בדקה ה-37 קיבלנו סוף סוף מצב. דמארי נשלח לעימות מול חיימוב, אבל נבלם על ידי אחד הבלמים. הריבאונד הגיע לפרדה שמ-18 מטרים ירה את הכדור החוצה.

עם פתיחת המחצית השניה הכניס פרדי דוד את הקשר הנבחן מנואל בולסטר במקומו של יוסי אופיר. בדקה ה-50 דמארי ניפנף מעליו את ברוקס וסובב לפינה הרחוקה אך הכדור חמק סנטימטרים מעל למשקוף. בחלוף דקה גם דמארי לא האמין שזה לא נכנס. בן חיים הציב את חברו במצב מצוין. דמארי בעט בנגיעה לפינה, אבל חיימוב הציל עם רגלו לקרן. פתח תקוה המשיכה להיות מסוכנת יותר. בדקה ה-73 גבאי מצא את זנדברג. הקשר שיחרר בעיטה חזקה מכ-20 מטרים אבל הכדור הלך היישר למרכז השער וחיימוב לא התקשה.

בדקה ה-82, ובניגוד גמור למהלך המשחק, קרית שמונה עלתה ליתרון. תומר סוויסה שלח כדור ארוך, לבקוביץ' יצא כדי להרחיק אך פספס את הכדור. אביסידריס אמר תודה רבה, עט על המציאה וגלגל לרשת החשופה - 0:1 לקרית שמונה. שתי דקות לפני הסיום פתח תקוה קיבלה שתי הזדמנויות נדירות לשלוח את המשחק להארכה. דובב גבאי נגח מקרוב, אך חיימוב הדף. הריבאונד הגיע שוב לגבאי שבעט ממטר היישר לגופו של השוער. מזל גדול לקרית שמונה, ששמעה את השריקה האחרונה מספר דקות לאחר מכן והחלה בחגיגות.

הרכבים
מכבי פ"ת
: רובי לבקוביץ', אסי משיח, ג'ו ביזארה, מוראד מגמאדוב, אלירן דנין, דני פרדה (מיכאל זנדברג/65), סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר (מנואל בולסטר/46), טל בן חיים (רועי בקל/72), עומר גולן (דובב גבאי/65), עומר דמארי.
קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק,  תומר ברוקס, אופיר חמו (בני בן זקן/63), עדי אלישע, בריאן גרזיצ'יץ', וויליאם אנג'ובו (תומר סוויסה/80), אדריאן רוצ'ט, ברק בדש (שלומי אביסידריס/71).