הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רוטרדם: דויד פרר הפסיד ליארקו ניימינן

אחרי שניצח את נדאל באליפות אוסטרליה נכנע הספרדי לפיני בשתי מערכות. ניצחונות לברדיץ', סודרלינג וטסונגה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  09.02.11 - 00:12
הפעם לא הלך לו. דויד פרר (gettyimages)

לפני כשבועיים ניצח דויד פרר את רפאל נדאל ברבע גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה. נכון שהמדורג 1 בעולם סבל מפציעה, אבל ניצחון הוא ניצחון. היום (שלישי) הודח דויד פרר כבר בסיבוב הראשון בטורניר רוטרדם (סך פרסים של 1,450,000 מיליון יורו) אחרי שהפסיד לפיני, שמדורג 43 בעולם, יארקו ניימינן, בשתי מערכות 3:6, 4:6.

המדורג ראשון בטורניר ורביעי בעולם, רובין סודרלינג, העפיל בקלות לסיבוב השני עם 3:6, 2:6 על רובין האסה. השבדי יתמודד בשמינית הגמר מול פיליפ קולשרייבר הגרמני, שגבר 4:6, 6:7 על ין לו מטייוואן. תומאס ברדיץ' הצ'כי ניצח גיירמו גרסיה לופס הספרדי בשתי מערכות 1:6, 2:6 והוא יתמודד בשלב הבא מול דימיטרי טורסנוב, שהדיח את אנדריי גולובב מקזחסטן.

ג'ו וילפריד טסונגה הצרפתי, שמדורג 8 בטורניר, ניצח בשתי מערכות (4:6, 4:6) את גריגור דימיטרוב הבולגרי. טסונגה יפגוש בשמינית את בן ארצו מיכאל לודרה, שהדיח את ניקולאי דוידנקו עם 3:6, 6:7.

איבן ליוביצ'יץ' (7 בטורניר) ניצח 6:7, 3:6 את סרגיי סטאחובסקי. גם ויקטור טרוייצקי ויורגן מלצר טיילו לסיבוב השני עם ניצחונות בשתי מערכות על ההולנדים תומאס שורל וג'סי הוטה גאלונג בהתאמה. מארין צ'יליץ' גבר על מישה זברב הגרמני. מחר ייכנס אנדי מארי למעגל התחרויות כאשר יפגוש לקרב מסקרן את הקפריסאי מרקוס בגדאטיס.