הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הפועל ירושלים ממתינה לג'ון תומאס מאריס

בבירה מקווים שהשחקן יקבל שחרור מהיוונים. מסתמן כי וויל סולומון ישוב לחמישיה נגד מכבי תל אביב ביום ראשון

אסף אפל  03.03.11 - 23:01
קטש. מחכה לתומאס (אתר המנהלת)
קטש. מחכה לתומאס (אתר המנהלת)

בהפועל ירושלים מחכים להתפתחויות בגזרת ג'ון תומאס מאריס סלוניקי. במידה שהשחקן ישוחרר מהמועדון היווני, במלחה יכנסו עם הסנטר למשא ומתן.

תומאס עצמו כבר הביע נכונות לשחק בבירה והוא מעוניין לעזוב את אריס בגלל הבעיות הכלכליות בקבוצה והתפטרותו של המאמן שהביא אותו, שרון דרוקר.

המועדון נמצא בקשיים פיננסיים ושיחרר אתמול את פי ג'יי טאקר, אקס הפועל חולון ובני השרון שהוצע לירושלים, אבל הצוות המקצועי לא מעוניין לצרפו. בבירה מעריכים שאם תומאס אכן יקבל את השחרור מיוון, הוא יעשה את הדרך לירושלים. במקביל, במלחה עדיין עוקבים אחרי הסנטר אנתוני קינג, שמשחק בקבוצת את'ה בקפריסין.

ירושלים ממשיכה להתאמן לקראת המשחק המסקרן מול מכבי תל אביב ביום ראשון, כאשר עודד קטש שם דגש בהכנות על משחק הלחץ של היריבה. בצוות המקצועי של שוקלים לתת לוויל סולומון לפתוח בחמישיה, בעיקר בשביל להתמודד עם הגארדים האתלטיים של מכבי, ג'רמי פארגו ודורון פרקינס. סולומון לא נכלל ב-5 בשני המשחקים האחרונים.

ג'וואד וויליאמס שהצטיין מול עירוני אשקלון במחזור הקודם צפוי לקבל קרדיט גם במשחק מול סגנית האלופה. ליאור חכמון שסבל מנפיחות בברך עוד מהמשחק מול אשקלון, חזר להתאמן ויהיה כשיר לקרב מול הצהובים. בירושלים יחליטו במהלך סוף השבוע על עתידו של עמית שמחון, כשכרגע פניו מועדות לברק נתניה.