הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רוני לוי: יש כאן שחקנים שמתנהגים כמו בנות

אסיפה קשה מאוד בבית"ר ירושלים: "יש לכם עוד עבודה אחרת חוץ מכדורגל? אני לא מוכן לקבל חוסר רצינות"

זיו אברג'יל  06.04.11 - 12:25
רוני לוי (מגד גוז'ני, וואלה). מדיניות היד הקשה
רוני לוי (מגד גוז'ני, וואלה). מדיניות היד הקשה

החטא ועונשו, גירסת המנורה: כעשרה משחקני בית"ר ירושלים איחרו היום במספר דקות לצאת מחדר ההלבשה לכר הדשא, דבר שדחה את פתיחת אימון הקבוצה וגרם למאמן רוני לוי להגיב.

לוי החליט להעניש את הקבוצה, הריץ את השחקנים במשך שעה כעונש מיידי, וכמו כן קבע להם אימון נוסף לאחר הצהריים. לפני האימון השני קיים המאמן אסיפה קשה מאוד בה גער בשחקניו: "אני יכול להבין שיש יכולת לא טובה. מעולם לא האשמתי שחקן שהחמיץ או ששיחק לא טוב. לא מקובל עליי חוסר רצינות, אני מצפה משחקן להגיע לאימון עשר דקות לפני ולהתכונן כמו שצריך".

"אנחנו עושים הכול כדי לצאת מהמצב הנוכחי ואתם לא שואלים את עצמכם אם אתם לא בסדר? לא לוקחים טיפה אחריות? קחו את עצמכם בידיים. יש להם עוד משהו חוץ לכדורגל? עבודה נוספת שאני לא יודע עליה? אין לכם טיפת נשמה? יש כאן שחקנים שמתנהגים כמו בנות. אתם צריכים להיות גברים".

שחקן בקבוצה אמר על המקרה: "שחקנים פה כנראה שכחו עם מי יש להם עסק. מקרה כזה לא צריך להתרחש במיוחד כשאנחנו נמצאים במצב הנוכחי בטבלה ואחרי הפסד משפיל לאשקלון. אולי חלק מהשחקנים פה לא מבינים שרוני יהיה פה גם בעונה הבאה ומי שלא יוכיח את עצמו לא יהיה כאן".