הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

0:1 דרמטי לבני יהודה על הפועל תל אביב

לירוי צעיר, שהבקיע מול חיפה את שער האליפות בבלומפילד, העניק לירוקים את המקום הראשון בתוםה עונה עם שער דרמטי מול האלופה. פרנסמן הורחק בדקה ה-82. הפער מחיפה נותר על 4 נקודות

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  09.04.11 - 21:30
מכה קשה לאדומים (ניר בוקסנבאום)
מכה קשה לאדומים (ניר בוקסנבאום)

איך שגלגל מסתובב לו. לירוי צעירי שהבקיע את השער הקריטי מול מכבי חיפה בסוף העונה שעברה, זה שסייע להפועל לזכות באליפות, החזיר הערב (שבת) משהו מ''החוב'' לירוקים. הקשר המוכשר של בני יהודה הבקיע בדקה ה-95 וסידר לכתומים 0:1 מול הפועל תל אביב בבלומפילד. משמעות ההפסד של האדומים הוא שחיפה תסיים במקום הראשון בתום העונה הסדירה והפער מהירוקים נותר על 4 נקודות.

  • לתקצירים, הטבלה, לוח המשחקים ועוד בעמוד ליגת העל
  • לחצו ל-PLAY BY PLAY של המשחק בבלומפילד
  • הפועל הציגה משחק נרפה ומיעטה להגיע למצבים ליד שערו של דלה איינוגבה. מצד שני הקבוצה של דרור קשטן הייתה עדיפה בהרבה ושיחקה את הכדורגל הטוב שלה מהסיבוב השני. הניצחון על הפועל מעניק לבני יהודה כמעט בוודאות את המקום בפלייאוף העליון. מעבר לכך היה זה ניצחון 6 של הקבוצה ב-8 המחזורים האחרונים.

    מהלך המשחק
    בני יהודה פתח בהתלהבות אבל ההזדמנות הראשונה במשחק נפלה בצד האדום. עמרי קנדה הרים כדור מדוד מצד ימין וערן זהבי נגח מ-7 מטרים לחוץ. בדקה ה-21 איתמר ניצן נאלץ למתוח את איבריו כדי להציל כדור יפה של לירוי צעירי מחוץ לרחבה.

    עוד 3 דקות חלפו והפעם איציק עזוז שקיבל מסירה מלירוי צעירי, נכנס לתוך ה-16 אבל בעט חלש היישר לידיו של ניצן. הכתומים שהיו טובים יותר במחצית ה-1 כמעט עלו ליתרון בדקה ה-43. שלו מנשה שיגר כדור אדיר מ-23 מטרים ופגש את עמוד שערו של ניצן.

    בדקה ה-52 עוד הזדמנות נהדרת לבני יהודה: נינו מריקוביץ' ניצל טעות של ביבאן פרנסמן ומסר למנשה שבעט בסיבוב מתוך הרחבה מעל לשערו של ניצן. 13 דקות לאחר מכן, עמרי קנדה, הטוב בשחקני הפועל, חדר לרחבה וירה כדור שטוח ברגל שמאל לידיו של דלה איינוגבה.

    בדקה ה-70 דרשו שחקני בני יהודה פנדל אחרי שפדרו גלבאן ספק נפל, ספק הפיל עצמו ברחבה. הפועל יצאה למתפרצת ובן סהר בעט כדור חד לפינה הקרובה של איינוגבה שירד טוב וקלט.

    8 דקות לסיום הורחק ביבאן פרנסמן לאחר שהכשיל את פדרו גלבאן בדרך לשער האדומים. מול 10 שחקנים הכתומים לחצו על שער הפועל והשיגו את מבוקשם כשלירוי צעיר דחק מקרוב בדקה ה-95 והכריע את ההתמודדות. 0:1 דרמטי לבני יהודה בסיום.

    הרכבים
    הפועל ת"א: איתמר ניצן; עמרי קנדה, מריו פאצ'לקה, ביבאן פרנסמן, גל שיש; אביחי ידין, שי אבוטבול (אלרואי כהן/71), ערן זהבי (סלים טועמה/81), גילי ורמוט; טוטו תמוז, בן סהר (ויקטור מרעי/76).
    בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, לירוי צעירי, קסטוטיס איסקביציוס, בן צעירי (אמיר עגייב/77), פדרו גלבאן, שלו מנשה, נאנד מרינקוביץ'.