הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גאידמק: ממשיך בבית"ר. ברוכיאן: נותן בטחון

הבעלים הגיע למבצע אריזת חבילות מזון לנזקקים בסירקין והמשיך בהצהרות לפיהן יחזור להיות מעורב. הקפטן בירך: "ארקדי, אנחנו רוצים אותך איתנו". רוני לוי על קריית שמונה: "גם אם ננצח לא נלך לנוח בים"

זיו אברג'יל  11.04.11 - 12:37

לקראת חג הפסח, הגיעו הבוקר (שני) אנשי בית"ר ירושלים לבסיס הצבאי בסירקין והשתתפו במבצע של אריזת חבילות לנזקקים יחד עם חיילי צה"ל. יחד עם השחקנים, המאמן רוני לוי והיו"ר איציק קורנפיין, הגיע גם בלי בית"ר, ארקדי גאידמק, שדיבר גם על עתיד הקבוצה בעונה הבאה.

"אני ממשיך בבית"ר", אמר גאידמק לכלי התקשרות, "ואני יכול גם להגיד שאנחנו מתכוונים להעמיד קבוצה חזקה".

"שיהיה חג שמח לכולם", הוסיף, "אני שמח מאוד להיות פה וזאת לא הפעם הראשונה שאני כאן. אנחנו ממשיכים בשנה הבאה ואני מקווה שנהיה טובים יותר". על גומא אגייאר אמר גאידמק: "אני לא יודע על איזה מו"מ מדברים. אף פעם לא הייתי איתו במו"מ. אני נשאר בבית"ר, יש לנו הרבה שחקנים צעירים ומבטיחים, ובספורט הכל יכול להיות".

בהמשך עלה לבמה הקפטן אבירם ברוכיאן, ובירך את גאידמק ליום הולדתו ה-59 שחל בסוף השבוע. "אתה מוסיף לנו ביטחון", אמר לבעלים, "אנחנו רוצים אותך כאן איתנו". הפרוייקט בסירקין היה עבור משפחות נזקקות במסגרת מבצע "חג שבע לילדים" ביוזמת הרב יצחק דוד גרוסמן וילדי "מגדל אור". מבצע "חג שבע לילדים", המתקיים זו השנה התשיעית ברציפות, הינו יוזמה של ילדי "מוסדות מגדל אור", ילדים בסיכון שזכו לקבל חיים חדשים.

מאמן בית"ר רוני לוי התייחס לפעילות: "זה דבר גדול מאוד שעושה רב. כולם צריכים להעריך את זה. אנחנו, כמועדון שיכול לתרום לקהילה, שמחים מאוד לעזור". מקצועית הוא אמר: "לים לא נלך בכל מצב, גם במידה שננצח בשבת. נמשיך לעבוד קשה בכל מצב".

"יצא שהדברים תלויים בנו וזה טוב", הוסיף המאמן, "אם נעשה את שלנו אז נגיע לפלייאוף האמצעי אבל יש לנו משוכה מאוד גבוהה. אני מאמין בשחקנים ובקבוצה ומקווה שנצליח בשבת". על התקופה האחרונה אמר: "אם אני מסתכל על החודש האחרון, למעט המשחק באשקלון שגם שם שיחקנו טוב, אז התוצאות שלנו הן בסדר. לפעמים השורה התחתונה היא מאוד חשובה ובשבת זה הדבר הכי חשוב. אם נבטיח את הפלייאוף האמצעי בשבת, נוכל לתכנן את העונה הבאה".

בית"ר ירושלים, שניצחה בשבת 0:2 את הפועל עכו, מדורגת כיום במקום ה-10 בליגת העל. בשבת, במשחק האחרון לפני הפלייאוף, תתארח הקבוצה אצל קרית שמונה בידיעה שניצחון יבטיח לה את הפלייאוף האמצעי.