הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כיאל: "כבשתי במזל. חוזה חדש? לא כרגע"

קשר סלטיק התייחס לשער הבכורה שלו בליגה, הגדלת הפער מריינג'רס וההשוואה בין סקוטלנד לרמה בישראל

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  13.04.11 - 19:45
כיאל. "כבשתי בפוקס, אבל הדרך פחות חשובה (Gettyimages)

תסכימו איתנו שלבירם כיאל יש תקופה מאוד יפה. כיבוש במדי הנבחרת מול לטביה ושער בכורה אמש (שלישי) במדי סלטיק בליגה הסקוטית היו הדובדבן בקצפת של הקשר, שסיפר על התחושה בתוכנית הספורט של רדיו תל אביב בשיתוף ערוץ הספורט.

"בתקופה האחרונה אני לא מבקיע הרבה גולים, אבל כבשתי בבלומפילד ועכשיו יש לי שער ראשון בסלטיק, ואני מאושר", פתח כיאל את דבריו וסיפר איך הצליח למצוא את הרשת מול סט. ג'ונסטון (0:1): "הגול היה בפוקס, אבל מה שחשוב זה הכיבוש ופחות הדרך. שיחקנו במגרש לא טוב והיו הרבה רגעים שבכלל לא נגעתי בכדור, רצתי קדימה, קיבלתי מסירת עומק והמשכתי פנימה. מבחינתי כל גול שיבוא זה בונוס".

הקשר יודע שהעונה הזאת יכולה להסתיים באליפות: "פתחנו פער של חמש נקודות מריינג'רס וזה שדרוג משמעותי בפסגה. זאת תקופה עמוסה במשחקים ותוך חודש צריכים להיות לנו עשרה כאלה, וזה לא קל".

הקשר התייחס לעתידו בסקוטלנד: "במועדון אמרו לי שידברו עם דודו דהאן, אבל כרגע אני לא רוצה להתעסק בחוזה חדש. מה שמעניין אותי זה לסיים את העונה. אני מקבל טלפונים רבים מסוכנים, אך זה לא מעניין אותי. אני חתום לשלוש שנים. ציפיות השכר שלי לא מומשו ובסלטיק ידעו שאני לא מרוצה מהחוזה. הם הודיעו לי שהם מעוניינים לשבת ולחדש אותו. בסוף העונה אני אתייחס לכל הצעה ברצינות".

בכל הנוגע להשוואה בין הפרמייר-ליג הסקוטית לליגת העל שלנו, לקשר אין בכלל ספק: "הרמה פה גבוהה הרבה יותר מאשר בישראל, במיוחד בסלטיק". למרות זאת, רגע לפני הפלייאוף הוא נזכר באובדן האליפות עם חיפה אשתקד במחזור הסיום: "זה היה מתסכל שלא זכינו".