הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שרצקי: "המאמן ואני חושבים שקולמה מצוין"

בעלי עירוני קריית שמונה על הסיכום של קשר מכבי חיפה בקבוצה, כפי שפורסם כאן לראשונה: "בן שמעון מאוד רצה אותו. אם שחר לא היה מאשר לא היינו מדברים על זה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.04.11 - 18:56
"קולמה הוא שחקן מצוין". רן בן שמעון ואיזי שרצקי
"קולמה הוא שחקן מצוין". רן בן שמעון ואיזי שרצקי

היום (רביעי) פורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט כי קשר מכבי חיפה, ג'ון קולמה, סיכם את תנאיו בעירוני קריית שמונה לשנתיים הבאות. הבעלים איזי שרצקי התייחס לכך בתוכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום וקול הים האדום בשיתוף עם ערוץ הספורט. "יעקב שחר נתן לנו אישור לנהל עימו מו"מ. לא הייתי עושה את זה בלי ידיעתו, על אחת כמה וכמה בשל העובדה שאנחנו נפגוש אותם בפלייאוף העליון", אמר שרצקי.

"רן בן שמעון אמר שהוא שחקן חשוב והוא רצה אותו הרבה יותר ממה שחשבתי", הוסיף בעלי ק"ש. "כבר רצינו להחתים את קולמה אחרי שהוא סיים את החוזה בסכנין, אבל אז התברר שהייתה לה אופציה לעונה נוספת עליו והם לקחו אותו. רן באמת רוצה אותו ואני חושב שהוא צודק".

לקריית שמונה עדיין יש סיכוי לסיים במקום השלישי, שמוביל לאירופה. עם זאת, שרצקי כבר חושב על העונה הבאה: "ברור לי שרן בן שמעון נשאר. אין ספק בכך. המטרה שלנו בעונה הבאה היא לעשות עוד צעד אחד קדימה להגיע גבוה יותר מאשר בעונה הזו. רוב השחקנים יישארו ואני מקווה שזה כולל גם את הזרים. אני אוהב כדורגל, זה פשוט כיף. השנה היחידה שלא היה לי טוב היא זו שירדתי בה ליגה".

שרצקי גם התייחס לאירוע האחרון בו נעצר שלומי אביסדריס בחשד לתקיפת עיתונאי: "זה פחות חמור ממה שחשבנו. הישארותו במועדון לא עבור הקבוצה אלא בשבילו. נכשלנו איתו קצת אבל אני מעדיף לנסות ולא להתייאש. בעבר הבעיות שלו היו חריפות יותר. אני יודע שבעיות הסמים נפתרו והוא לא קשור לזה יותר. התברר שהעיתונאי הוא שכן שלו ושלומי דחף אותו ולא יותר מכך. הוא ימשיך בקבוצה גם אם לא ישחק. דקות המשחק זה כבר שיקול של רן בן שמעון".

שרצקי התייחס ברדיו ת"א גם לניהול בכדורגל הישראלי: "בכל דבר ניהול נכון הוא הדבר הכי חשוב. לא סתם מכבי חיפה נמצאת כבר עשרות שנים בצמרת הכדורגל הישראלי. אנחנו רואים בכדורגל שלנו שערוריות כמו מה שקרה בהפועל פ"ת ואני מודה שגם אנחנו אשמים בכך. אני לא מאמין בהנהלת ההתאחדות".