הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אוואט נפצע בהפסד מאיורקה לסנטאנדר 2:0

השוער התנגש בקורה בספיגת הגול השני ולא פתח את המחצית השניה עם חבריו. ויאריאל ניצחה, גם סביליה. אלמריה הפסידה וירדה אחרי ניצחון אוסאסונה על ולנסיה (0:1)

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  01.05.11 - 19:31
אוואט. התנגש בקורה (Gettyimages)
אוואט. התנגש בקורה (Gettyimages)

מאיורקה ודודו אוואט נוצחו הערב (ראשון) 2:0 על ידי ראסינג סנטנדר במסגרת המחזור ה-34 בספרד. השוער פתח בהרכב מול האקסית ובדקה ה-43 התנגש בקורה בעת ספיגת השער השני. כתוצאה מהמכה לא עלה הישראלי למחצית השניה.

סנטנדר - מאיורקה 0:2
מרקוס רוזנברג השבדי היה הראשון שהכניע את אוואט כבר אחרי 13 דקות מבישול של ג'יובאני דוס סאנטוס. את השער השני כבש קנדי (43) ששלח כדור לפינה הרחוקה ואילץ את הישראלי למתוח את איבריו, מה שהסתיים במפגש לא נעים עם העמוד. ויקטור נכנס לשחק בין הקורות למחצית השניה ומאיורקה לא הצליחה לשוב למשחק בדרך למקום ה-11.

ויאריאל - חטאפה 1:2
האורחים הכיו ראשונים באדיבות פדרו ריוס (31) אבל אני החזיר את הצוללת לעניינים בדקה ה-61 וג'יוזפה רוסי השלים את המהפך בדקה ה-74. ארבעה מחזורים לסיום, ויאריאל ממשיכה להחזיק ביתרון משמעותי על יריבותיה בקרב על המקום הרביעי וליגת האלופות.

מלאגה - הרקולס 1:3
נלסון ואלדס העלה את האורחת ליתרון (4) מבישול של קיקוף אבל המארחת שבה לחיים בזכות צמד של ז'וליו באפטיסטה (5, 76) וחוסה רונדיון (73).

אלמריה - סביליה 1:0
איבאן ראקיטיץ' הקרואטי נאלץ לפנות את מקומו בגלל פציעה (31), אבל הדאגה של גרגוריו מנסאנו מחסרונו של הקשר הסתיימה בשמחה, כאשר המחליף שלו, רנאטו, הבקיע את שער הניצחון (58)מבישול של רודרי, שנכנס במקומו של מרטין קסארס.

אוסאסונה - ולנסיה 0:1
השחקנים של אונאיי אמרי לא התאוששו מהשישייה שחטפו מריאל מדריד (6:3) בשבוע שעבר. העטלפים רשמו הפסד נוסף, תשיעי העונה, וכעת הפער מהמקום הרביעי (ויאריאל) עומד על 3 נקודות בלבד. אלבארו סחודו כבש את שער הניצחון בדקה ה-59 במשחק בו נשלפו 11 כרטיסים צהובים. משחק נוסף: לבאנטה - גיחון 0:0

בעקבות תוצאות היום, הפכה אלמריה ליורדת הראשונה העונה. ארבעה מחזורים לסיום מדורגת אלמריה אחרונה עם 26 נק', 12 פחות מאוסאסונה שמדורגת במקום ה-17 ו-11 מחטאפה, שבמקום ה-18. מכיוון שלאוסאסונה צפוי מפגש נוסף עם חטאפה, לאלמריה אין סיכוי לסיים מעל הקו האדום.