הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כיאל נפצע בידו בהפסד סלטיק 3:2 לאינברנס

הקשר נפגע בידו בדקה ה-68 ועלול לסיים את העונה. קבוצתו פיספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון על חשבון גלזגו ריינג'רס

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  04.05.11 - 21:52
בירם כיאל. נפצע במחצית השניה

אחרי הפציעות של אליניב ברדה ודודו אוואט מגיעה עכשיו צרה נוספת לנבחרת ישראל לפני משחקה מול לטביה (4.6), אחרי שבירם כיאל נפגע בידו בדקה ה-68 והוחלף כעבור 3 דקות בהפסד 3:2 של סלטיק לאינברנס מהחלק התחתון. שוער מיורקה כאמור צפוי לעמוד לרשותו של לואיס פרננדז ואילו חלוץ גנק לא יוכל לשחק. כעת נצטרך להמתין לבדיקות שיעבור קשרה לשעבר של מכבי חיפה.

עבור המנג'ר של סלטיק, ניל לנון, מדובר במכה כפולה. אחד משחקניו הטובים ביותר העונה עלול להיעדר מהמשחקים המכריעים ובמקביל הוא איבד שלוש נקודות יקרות מאוד במאבק האליפות. החבורה בירוק לבן היתה יכולה להעפיל למקום הראשון על חשבון היריבה השנואה, גלזגו ריינג'רס, אך ההפסד הזה משאיר אותה עם 83 נקודות, נקודה אחת פחות ממוליכת הטבלה.

הישראלי פתח ב-11 וראה את קבוצתו סופגת שער עצמי כבר בדקה ה-7. שיין סותרלנד הגביה כדור, רוני נגע בכדור שפגע בצ'רלס מולגרו וחדר פנימה. שתי דקות אחר כך (9), כריס קומונס הצליח לקבוע שוויון עם בעיטה ממרחק אחרי שהכדור פגע בשחקן הגנה ושינה כיוון.

בדקה ה-53 גרנתרו מונרו הניף את רגל שמאל והחזיר את היתרון לקבוצה הקטנה אחרי שסלטיק לא הצליחה להרחיק כדור קרן. 9 דקות לאחר מכן, שוב שגיאה בהגנה הובילה לבעיטה נפלאה של סותרלנד מתוך הרחבה וכבר 1:3. בדקה ה-68 כיאל עשה פעולה נפלאה כשחדר בין שחקנים, אך הבעיטה שלו נבלמה והוא נפצע במהלך. שתי דקות מאוחר יותר, הוא הוחלף. בתוספת הזמן, קומונס השלים צמד כשכבש מהנקודה הלבנה. 3:2 מאכזב לסלטיק.