הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

האם ברצלונה תוכתר הערב? 23:00 באתר: ריאל - חטאפה

כל תוצאה מלבד ניצחון תעניק למסי ושות' אליפות בלי לעלות על הדשא. בכל מקרה, מחר מול לבאנטה הקטלונים יוכלו לסגור את הסיפור סופית

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  10.05.11 - 17:56
כריסטיאנו רונאלדו. ימשיך לברוח למסי? (gettyimages)
כריסטיאנו רונאלדו. ימשיך לברוח למסי? (gettyimages)

3 מחזורים לסיום העונה, כשהפער מהמוליכה ברצלונה עומד על 8 נקודות, תארח הערב (שלישי) ריאל מדריד את חטאפה בידיעה כי כל תוצאה מלבד ניצחון תכתיר כבר היום את היריבה המרה מקטאלוניה לאלופה בפעם השלישית ברציפות. הבלאנקוס השלימו , ככל הנראה, עם כך שהתואר החשוב בספרד כבר לא יפול לידיהם העונה. מצד שני יודעים בבירה, שגם ניצחון שיעכב את חגיגות הזכייה של הבלאוגראנה ב-24 שעות בלבד יתקבל בברכה. בכל מקרה, מחר תוכל ברצלונה לסגור את הסיפור סופית אם תנצח את לבאנטה בחוץ ותעמיד את הפרש על יותר מ-6 נקודות, 2 מחזורים לסיום.

"אנחנו ריאל מדריד ואם יש סיכוי, גם תיאורטי בלבד, אסור לנו לוותר", אמר עוזר המאמן אייטור קראנקה לפני ההתמודדות. כזכור דווקא הפסדי בית מביכים לספורטינג גיחון וסראגוסה הם אלה שחיסלו למעשה את שאיפות האליפות של הלבנים. "אנחנו לא יכולים לאבד נקודות במשחקים בהם אנחנו פייבוריטים", הוסיף קראנקה, במה שנראה יותר כמו הפקת לקחים לקראת העונה הבאה.

מי שיעמוד גם הפעם במרכז העניינים הוא כריסטיאנו רונאלדו שכבש רביעיה ב-2:6 הגדול על סביליה. הפרטוגלי, שטיפס לראש טבלת מלך השערים של הליגה, ירצה להמשיך בכושר ההבקעה הרצחני שלו העונה. השחקן רשם כבש 46 שערים בכל המסגרות ויקווה לעבור את הישגו של הוגו סאנצ'ס שהצליח להבקיע 38 פעמים ב-38 משחקי ליגה. כרגע עומד רונאלדו על 33 כיבושים במסגרת הלה-ליגה.

מי שצפויים לקבל מנוחה הם השוער איקר קסיאס וקאקה. המשמעות היא שאנטוניו אדאן הצעיר עשוי לפתוח בין הקורות אצל הלבנים. מצד שני, צ'אבי אלונסו, שלא סיים את המשחק מול סביליה, אמור להיות כשיר ולעמוד לרשותו של ז'וזה מוריניו.