הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ריאל החתימה את חמיט אלטינטופ ל-4 שנים

ז'וזה מוריניו התעקש והטורקי של באיירן מינכן מצטרף אל נורי שאהין בסל הקניות של הלבנים. מי יהיה הבא בתור?

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.05.11 - 19:35
אלטינטופ, עוד טורקי מגרמניה לסגל (gettyimages)
אלטינטופ, עוד טורקי מגרמניה לסגל (gettyimages)

"שחקן מגוון, ווינר ובעל ניסיון". כך הוצג חמיט אלטינטופ באתר הרשמי של ריאל מדריד, שהודיעה על החתמתו של קשר נבחרת טורקיה לארבע השנים הבאות.

בכלי התקשורת בספרד התעקשו שהעסקה סגורה כבר לפני כמה שבועות, אבל שחקן באיירן מינכן לשעבר חתם על החוזה רק עכשיו ויצטרף אל מסוט אוזיל, סמי ח'דירה ונורי שאהין, שחקנים ממוצא מזרח תיכוני שהגיעו בשנה האחרונה למדריד מהבונדסליגה.

אלטינטופ בן ה-28 הגיע בעיקר בגלל התעקשות של המאמן ז'וזה מוריניו, שרצה בו בשל יכולתו לשחק בקישור במספר עמדות במרכז השדה וכן באגפים. כעת, לאחר חתימתו, הוא הרכישה השניה של המועדון בתקופה האחרונה לאחר שאהין, שהגיע מבורוסיה דורטמונד.

חמיט אלטינטופ, יליד גלזנקירשן שבגרמניה, פרץ לתודעה במדי שאלקה ובארבע העונות האחרונות שיחק בבאיירן מינכן, עמה זכה בשתי אליפויות ובשני גביעים והגיע עם הבווארים לגמר ליגת האלופות. עם טורקיה הוא טיפס עד לחצי גמר יורו 2008 ואף נבחר לנבחרת המצטיינים של הטורניר.

כזכור, על הכוונת של הבלאנקוס נמצאים כעת גם סרחיו אגוארו (אתלטיקו מדריד), פרננדו יורנטה (בילבאו), חוסה מריה קאייחון (אספניול) ופאביו קואנטראו (בנפיקה). השאלה החשובה ביותר היא מי יפנה את מקומו, כאשר המועמדים המובילים הם לסאנה דיארה ופרננדו גאגו. גם כרים בנזמה הצרפתי עשוי להימכר במידה שיוחתם חלוץ בעל שם במקומו. אגב, ב"מארקה" פורסם שדייגו ארמנדו מראדונה לוחץ על חתנו, "קון" אגוארו, לחצות את הכביש לברנבאו.