הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יחזקאל: "כפ"ס תפסיד? נשמח עד השמיים"

מאמן ראשל"צ לפני מחזור הסיום (16:00). כפ"ס תעלה אם תנצח. גם מכבי הרצליה יכולה לעלות ליגה. הקבוצה שתסיים במקום השלישי תגיע למבחנים. מאיר כהן: "אם נעלה ישירות אהיה המאושר בעולם"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  20.05.11 - 15:32

הפועל כפר סבא? הפועל ראשל"צ או שאולי בכלל מכבי הרצליה? היום (שישי) יתקיים המחזור ה-35 והאחרון בליגה הלאומית שיכריע את זהות הקבוצה שתצטרף לעירוני רמת השרון כעולה השנייה לליגת העל. בנוסף נדע גם מי תסיים במקום השלישי בטבלה ותלך למבחנים מול המדורגת 14 בליגת העל על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה הבכירה של ישראל. כמיטב המסורת של הלאומית, מחזור הנעילה יהיה דרמטי ומותח. עד השנייה האחרונה.

הפועל כפר סבא - הפועל רעננה
על הנייר, לתומר קשטן ושחקניו יש יתרון משמעותי. הם מגיעים עם 35 נקודות, יתרון של 2 נק' על פני הפועל ראשל"צ וגם מתמודדים מול רעננה שלמעשה סיימה את העונה. כל תוצאה פרט לניצחון תסבך את כפ"ס ועשויה למנוע ממנה את העליה לליגת העל אחרי שהובילה במשך מרבית שלבי העונה.

"הכול תלוי בנו. אנחנו רוצים לעשות את זה מתוק בסוף. לא חושבים על סיטואציה שבה לא נעלה", אמר שחקן כפר סבא יניב צ'יצ'יאן. "לרעננה אין על מה לשחק ואנחנו באים אחרי עונה מצויינת. הובלנו את הטבלה לאורך כל הדרך, יש לנו קהל שראוי לליגת העל וגם אנחנו ראויים. 0:1 קטן יספיק".

הפועל ראשל"צ - עירוני רמת השרון
למרות הנחיתות במיקום, ראשל"צ וניסן יחזקאל ממש לא אמרו את המילה האחרונה. אחרי הניצחון המרשים 0:3 בכפר סבא, הכתומים יכולים להשלים מהפך כאשר מולם תתייצב רמת השרון, שכבר עלתה לליגת העל. חשוב לציין כי לראשל"צ יש יתרון על פני הירוקים בהפרש השערים. ולכן, ניצחון ביתי בתוספת מעידה של כפ"ס יעניקו להם את המקום השני ואת העלייה.

"יש לנו הרבה ביטחון ואמונה", אמר מאמן הפועל ראשל"צ, ניסן יחזקאל. "קודם כל ננסה להבטיח את מקומנו במבחנים ואם כפר סבא תפסיד אז נשמח עד לב השמיים".

"חשוב לי מאוד לעלות ליגה עם ראשון", סיפר השוער הוותיק מאיר כהן, "אם נצליח לעלות מהמקום השני אני אהיה הכי שמח בעולם. אנחנו בכושר טוב והראנו את זה בשבוע שעבר. יש לנו שחקנים טובים ומוכשרים, בעלים נהדרים ומועדון חם".

במידה ובסופו של יום יסיימו הכתומים במקום השלישי עשוי לפגוש כהן במבחנים את בני סכנין: "זה באמת משהו שחשבתי עליו וזה יכול להיות סוג של גורל. יכול להיות שאוריד אותם ליגה. זה עובר בראש, אבל אני מעדיף לשחק מול קבוצה אחרת".

מכבי הרצליה - סקציה נס ציונה
הצלע השלישית במאבק העלייה שייכת למשה סיני ומכבי הרצליה, שינסו גם הם לקפוץ על הרכבת לליגת העל שנייה לפני שהדלתות נסגרות. הרצליה, שבמאזנה 32 נקודות, תארח את נס ציונה ורפי כהן. המארחים יחפשו ניצחון וימתינו למעידה של המדורגות לפניה. אגב, לכפ"ס והרצליה הפרש שערים זהה (פלוס 18) ובמידה שהירוקים יפסידו גם ניצחון קטן של 0:1 יספיק לחבורה של סיני כדי לחלוף על פניהם.

"אנחנו נמצאים בסיטואציה שאפשר לעלות צריך לעשות את המקסימום וחייבת להיות ספורטיביות במשחקים כאלה", ניסה משה סיני לשמור על אופטימיות. בהרצליה מעודדים מהעובדה כי באופן מסורתי רעננה ידועה כקבוצה שנלחמת גם כאשר אין לה עם מה לשחק ולא פעם מנעה עלייה ממועדונים שהתמודדו מולה במחזור הסיום (ירושלים ב-2003, ק"ש ב-2004). ומה עם ניחוש על העולה? "אני חושב שהכל יכול להיות ואין לי הימור .אני צריך לנצח קודם כל ואז לשמוע תוצאות מהמגרשים האחרים", אמר סיני.