הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

0:1 לאשדוד על ר"ג. מזרחי: עמדתי במטרה

האשדודים היו צריכים רק תיקו כדי להימנע מהמבחנים, אבל שער של אוחיון בפנדל (29) סידר ניצחון וחתם סופית את ההישארות. האורחת כמובן ירדה. עוזר מאמן ר"ג, איציק ברוך: "הסיוט נגמר"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  21.05.11 - 20:00

מ.ס. אשדוד היתה צריכה רק תיקו כדי להבטיח את ההישארות בליגה ולא להסתבך במבחנים, אבל החבורה של יוסי מזרחי לא הסתפקה בנקודה, ניצחה הערב (שבת) 0:1 את הפועל ר"ג וסיימה במקום ה-12 בטבלה. אגב, אם פתח תקווה היתה כובשת עוד שני שערים ואשדוד היתה מפסידה, היא היתה מוצאת את עצמה נלחמת מול הפועל כפ"ס על מקום בליגת העל.

החבורה של יוסי מזרחי עברה עונה לא פשוטה ואחרי שמצאה את עצמה בפלייאוף התחתון, היו כאלה שחשבו ששחקניה לא רגילים לקרבות התחתית, אבל האשדודים איכותיים יותר ממספר קבוצות בתחתית ולכן שרדו. הפעם הם לא הציגו יכולת מדהימה, אבל בדקה ה-29 משה אוחיון זכה לפנדל מפוקפק ומהנקודה הלבנה כבש את שערו ה-17. תפוקה מרשימה לקשר.

האורחים, שכבר ירדו ליגה, סיימו את דרכם בליגת העל בטעם חמוץ. הפעם עוזר המאמן, איציק ברוך, חילק הוראות כאשר כבר בשבוע שעבר, נודע שירון הוכנבוים לא ימשיך במועדון ומי שיחליפו הוא פרדי דוד. אפשר רק לאחל להם בהצלחה בליגה הלאומית.  

"סיימנו את העונה והצלחנו להישאר בליגה", אמר מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, "היו לנו משחקים קשים והיינו יכולים לסיים את זה קודם, אבל עשינו את זה קשה. אני שמח שעמדתי במטרה שלשמה הביאו אותי ואני מקווה שבעונה הבאה נראה יותר טוב"

עוזר מאמן הפועל ר"ג, איציק ברוך, אמר בסיום: "הסיוט נגמר ועכשיו צריך לתכנן את העונה הבאה. מאמין בבעלים ובקבוצה שיעמידו סגל טוב שיחזור בשנה הבאה לליגת העל. נעשה את המקסימום שהמועדון ישוב למקום שהוא צריך להיות בו".

מהלך המשחק
המשחק נפתח בקצב טוב ובדקה ה-10 צ'קאנה ניסה להפתיע מ-20 מטרים, אך מרציאנו היה במקום. שתי דקות מאוחר יותר וובה בראון נגח מתוך הרחבה וסחט קרן. הקבוצה של יוסי מזרחי נכנסה לעניינים ובדקה ה-27, היא השיגה כדור עונשין מ-11 מטרים אחרי ספק עבירה של טל חן על משה אוחיון במתפרצת. הקשר כבש בעצמו שתי דקות לאחר מכן מהנקודה הלבנה, 0:1. סמוך לסיום המחצית בעיטה של צ'אקנה חלפה ליד העמוד.

רק לאחר שהמתין לפתיחת המשחקים האחרים, השופט הוציא את המחצית השניה לדרך. 9 דקות בתוך המחצית, טימור אביטן ירה מ-15 מטרים, אבל אוחיון הדף. בשלב מסויים, אחד הזרקורים כבה והמשחק הופסק לדקה. בדקה ה-65 מקרייב היה יכול להכפיל את התוצאה אולם הוא בעט חלש מעמדה נוחה. 10 דקות אחר כך מרציאנו הצליח לצאת מהשער ולהדוף הגבהה מסוכנת מהאגף. עד לסיום, התוצאה נשמרה.

הרכבים
מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפא אמברוז, ניסו קפילוטו, רחמים צ'קול, סטפן קינג, ניר ביטון, משה אוחיון, טימור אביטן (עמנואל סארקי/61), עידן שריקי (נבו מזרחי/85), דמיטאר מקרייב.
הפועל רמת גן: אלירן אוחיון, עודד אלקיים, טל חן, יקיר שינה, אלי לוי, קרלוס צ'קאנה, דן רומן, וובה בראון (שחר סימנטוב/67), עומר בוקסנבוים, אורי ביבי (עמית קמחזי/59), שלומי אדרי.