הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ריאל אישרה: קאייחון חתם לחמש שנים

קשר אספניול בן ה-24, שגדל בנוער של הלבנים ממדריד, הפך לרכש השלישי אחרי נורי שאהין וחמיט אלטינטופ

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.05.11 - 19:00
קאייחון, כבר מכיר טוב את היריבה (gettyimages)
קאייחון, כבר מכיר טוב את היריבה (gettyimages)

אחרי שנורי שאהין וחמיט אלטינטופ כבר הצטרפו לסגל של ז'וזה מוריניו, בריאל מדריד אישרו כי קשר אספניול חוסה מריה קאייחון חתם בריאל מדריד לחמש השנים הבאות.

קאייחון בן ה-24, המשחק בדרך כלל בעמדת הקשר ההתקפי והקיצוני השמאלי, הפך העונה לשחקן המלהיב ביותר של אספניול. הוא שיחק במדי הקבוצה מברצלונה בשלוש העונות האחרונות והיה חבר הנבחרת הצעירה של ספרד.

אם בראש מיד עוברות לכם מחשבות על עוד רכש חסר גבולות של הבלאנקוס, אז שווה לדעת שקאייחון הצעיר הגיע לריאל מדריד כבר בגיל 15. הוא שיחק במדי קבוצות הנערים והנוער והועלה לקבוצת המילואים, במדיה כבש 21 שערים ב-36 משחקים בעונת 2007/8. בקיץ 2008 הוא חתם ל-4 עונות באספניול וכעת הוחזר הביתה.

למי שלא הספיק לצפות במעלליו של קאייחון בעונה הנוכחית, מדובר באחד הכשרונות הגדולים ביותר שקיימים כיום בכדורגל הספרדי. יש לו שליטה נהדרת בכדור, בעיטה חזקה, זריזות תנועה ומחשבה ומהירות גבוהה עם ובלי הכדור. בקיצור, שחקן שמזכיר מאוד את אנחל די מריה.

נורי שאהין, אחד משני המוחתמים הקודמים של ריאל, נבחר לשחקן העונה היוצאת בליגה הגרמנית לאחר שהציג יכולת מצוינת במדי בורוסיה דורטמונד. מסוט אוזיל, שהגיע עונה קודם לכן מוורדר ברמן והפך למלך בישולי הקבוצה, הצהיר: "מדריד תהיה חזקה יותר מברצלונה בעונה הבאה. בבארסה יש שחקנים שמשחקים יחד כבר כמה שנים, אני בטוח שאת העונה הקרובה נסיים עם יותר מתואר אחד".

אז מה היעדים הבאים? ב"מארקה" מדווחים שסרחיו אגוארו ואביו נפגשו עם הנהלת אתלטיקו מדריד בניסיון לבחון אפשרויות מעבר. על פי הפרסומים, החלוץ הארגנטיני נמצא על הכוונת של ריאל, אך בוויסנטה קלדרון דורשים תמורתו 45 מיליון יורו. גם פאביו קוונטראו, המגן השמאלי של בנפיקה, מחוזר על ידי הבלאנקוס.